Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg tror nok at med forsikring, nedbetaling av lån og forbruk kan de mer velstående komme opp i sånne summer.

5970276[/snapback]

 

Selvsagt er det mulig, har aldri sagt noe annet. men da skal man nå ha en årsinntekt på bortimot 2 mill for å få det til og gå rundt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å si det sånn, da har ikke du sett Amex-regningen pappa får hver måned for SIN bruk, og felles-regningen for mitt og mors Eurocard...

5970253[/snapback]

 

ok, tørr du anslå ca hvor mye faren din tjener i året da? eller blir det for "privat." :roll:

5970274[/snapback]

Pappas skattbare inntekt er neppe stor, noen år helt nede i null. :)

Lenke til kommentar
Pappas skattbare inntekt er neppe stor, noen år helt nede i null. :)

5970302[/snapback]

Det er det jeg hater med mange av dere rikinger. Dere klager over at smutthull i skattelovgivningen skal bli tettet og at dere endelig skal betale litt skatt. Hvorfor? Jo, fordi dere nekter å bidra til samfunnet og middelklassen. Jada, jeg er generaliserende nå, men mitt inntrykk er at det er ganske utbredt å "trikse og mikse" for å betale minst mulig skatt blant de som er i lønnstoppen.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Er ikke Sør-Afrika, og spesielt Johannesburg, et av stedene i verden med mest kriminalitet?

5970304[/snapback]

 

Jo...men så trenger man ikke å bo midt i slummen i Johannesburg. Finnes mindre byer med mindre krimminalitet, Cape Town og Durban har mindre kriminalitet (selv om det ikke akkurat er rolig der heller). Men, bruker man sunn fornuft og ikke går og trår ute midt på natten så går det nok fint.

 

 

Dahl: Bare flyttet bestemoren din ned eller er hun sør-afrikansk?

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Hvorfor vil vi vite det?

5970296[/snapback]

 

Hvorfor vil jeg vite det heter det. Og grunnen er det at jokke liker og skryte på seg litt av hvert.

5970306[/snapback]

Og derfor må vi, beklager, du, få vite hva hans far tjener?

 

I Norge er det nesten ulovlig å være rik, med mindre du er fra Værdal (?) og har vunnet i Lotto. Jeg er selv blitt "mobbet" av lærere pga. mitt forbruk (uten at jeg skal nevne navn og/eller beløp), det sier litt.

Lenke til kommentar
Og derfor må vi, beklager, du, få vite hva hans far tjener?

 

I Norge er det nesten ulovlig å være rik, med mindre du er fra Verdæl (?) og har vunnet i Lotto. Jeg er selv blitt "mobbet" av lærere pga. mitt forbruk (uten at jeg skal nevne navn og/eller beløp), det sier litt.

5970320[/snapback]

 

Les hele dialogen mellom jokke og meg/SO så skjønner du sammenhengen.

 

Er ingenting galt i og være rik. Hvis du har blitt mobbet tipper jeg nok det ikke handler om økonomien din, men heller om holdningen din overfor de som ikke har like mye penger som deg. (Det er hvertfall det som er tilfellet her med jokke)

 

Nå finnes det jo selvsagt de som lever etter janteloven å er rett og slett misunnelig på andres rikdom, men jeg er ikke en av de.

Lenke til kommentar
Pappas skattbare inntekt er neppe stor, noen år helt nede i null. :)

5970302[/snapback]

Det er det jeg hater med mange av dere rikinger. Dere klager over at smutthull i skattelovgivningen skal bli tettet og at dere endelig skal betale litt skatt. Hvorfor? Jo, fordi dere nekter å bidra til samfunnet og middelklassen. Jada, jeg er generaliserende nå, men mitt inntrykk er at det er ganske utbredt å "trikse og mikse" for å betale minst mulig skatt blant de som er i lønnstoppen.

5970311[/snapback]

Har du hørt om å realisere tap?

 

Har du hørt om at de som har mulighet til å realisere tap, fkatisk har litt betydning for at andre arbeidere har en jobb å gå til?

Lenke til kommentar

Nå må man ikke greie alle under en kam her :)

 

Uansett, selv har jeg aldri "mobbet" noen for at de er rike. Men, slik som joachim med flere oppførere seg begynner man å lurer på om enkelte stereotyper stemmer. Noen har jo en sånn "Går det virkelig ann å leve på kun 2 millioner i året" holdning.

Lenke til kommentar
Han er nok det, men det bare hvis han ikke har noe lån som veier opp for verdiene

 

Frokost, hva du gjør oppe så tidlig :p Eller går du rundt?(ikke sove i det hele tatt)

5970163[/snapback]

Ingen lån nei :)

 

Har sovet helt til nå :blush: La meg kl 2 i går, våknet akkurat nå jeg

:blush:

 

Bwahaha! B|Real er full :tease:

 

Faen, kanskje lurt å være snill nå, rusa modertorer = Quick Ban :ohmy:

5970226[/snapback]

Dårlig døgnrytme...Hvorfor legger du deg kl 2 om dagen da?

B|Real har stukket av så det går bra...morsomt når folk er fulle, men kanskje ikke inne på forumet.Har selv prøvd å poste i beruset tilstand før, syns selv det gikk bra. Det gikk bedre enn da jeg skulle snakke med den deilige dama på msn :thumbdown:

Lenke til kommentar
Uansett, selv har jeg aldri "mobbet" noen for at de er rike. Men, slik som joachim med flere oppførere seg begynner man å lurer på om enkelte stereotyper stemmer. Noen har jo en sånn "Går det virkelig ann å leve på kun 2 millioner i året" holdning.

5970346[/snapback]

Vet du hva? Det har jeg aldri sagt.

5970347[/snapback]

 

Sa ikke at du hadde sagt det. Jeg sa "noen" :) Navnet ditt ble nevnt i setningen før.

Lenke til kommentar
Har du hørt om å realisere tap?

 

Har du hørt om at de som har mulighet til å realisere tap, fkatisk har litt betydning for at  andre arbeidere har en jobb å gå til?

5970341[/snapback]

Dette har vi snakket om før. Arbeiderne er avhengig av bedriftstoppene, og bedriftstoppene er avhengig av arbeiderne. Å komme drassende med argumentet om at bedriftstopper skaper arbeidsplasser og dermed ikke trenger å bidra like mye til samfunnet i form av skatter er useriøst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...