Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

For å si det sånn, om han ikke skal jobbe heller, så nekter jeg å tro at han ikke føler for  shopping nå og da. Og shopping er desverre ikke gratis, og kredittkortet går varmt. Det skal ikke store kunnskaper til for å dra kortet for 10 000 og mere til på en dag.

5970216[/snapback]

Du er ikke sann... Er du en spøk? Vær så snill, si det. Vær så snill.

5970228[/snapback]

Selv du klarer å raske ned tre klesplagg, dra kortet og signere? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å si det sånn, om han ikke skal jobbe heller, så nekter jeg å tro at han ikke føler for  shopping nå og da. Og shopping er desverre ikke gratis, og kredittkortet går varmt. Det skal ikke store kunnskaper til for å dra kortet for 10 000 og mere til på en dag.

5970216[/snapback]

 

Huff for et tåpelig argument. :love:

 

Kan du ikke heller bare innrømme at du tok grundig feil istedet for og prøve ro deg til lands? Selv ikke din rike pappa bruker 83 000,- pr mnd, og han har tross alt et bortskjemt pengesluk som deg til sønn.

Lenke til kommentar
Egypt har også godt med korrupte mennesker...

 

Og der har jeg vært mange ganger, da vi driver business der nede. Cairo er ganske så forskjellig fra andre storbyer, men har sine likheter. Interresant by.

5970238[/snapback]

Shait nå i stedet. Jeg skal under vann og ri på kamel :p

Lenke til kommentar
Kan du ikke heller bare innrømme at du tok grundig feil istedet for og prøve ro deg til lands? Selv ikke din rike pappa bruker 83 000,- pr mnd, og han har tross alt et bortskjemt pengesluk som deg til sønn.

5970248[/snapback]

For å si det sånn, da har ikke du sett Amex-regningen pappa får hver måned for SIN bruk, og felles-regningen for mitt og mors Eurocard...

 

EDIT; altså, kanskje ikke hver eneste måned, men det går fort penger. Mye er jo imidlertid utgifter som kan relateres og føres i selskapers regnskap.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
For å si det sånn, om han ikke skal jobbe heller, så nekter jeg å tro at han ikke føler for  shopping nå og da. Og shopping er desverre ikke gratis, og kredittkortet går varmt. Det skal ikke store kunnskaper til for å dra kortet for 10 000 og mere til på en dag.

5970216[/snapback]

Du er ikke sann... Er du en spøk? Vær så snill, si det. Vær så snill.

5970228[/snapback]

Selv du klarer å raske ned tre klesplagg, dra kortet og signere? :ermm:

5970245[/snapback]

TRE klesplagg som tilsammen blir 10k? Joda, jeg kan glatt bruke flere tusen på en dag, men det har lite med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Vel tviler på at han hadde hatt like gode sjanser i en familie der faren var lærer og moren jobbet i kassen på Rimi.

5970240[/snapback]

For all del, det er snakk om forskjellige utgangspunkt, men med stipendordninger og studielån er det ingen som kan bruke utgangspunktet som en unnskyldning (med mindre det er problemer hjemme, men det finner vi i rike hjem også).

Lenke til kommentar
For å si det sånn, om han ikke skal jobbe heller, så nekter jeg å tro at han ikke føler for  shopping nå og da. Og shopping er desverre ikke gratis, og kredittkortet går varmt. Det skal ikke store kunnskaper til for å dra kortet for 10 000 og mere til på en dag.

5970216[/snapback]

Du er ikke sann... Er du en spøk? Vær så snill, si det. Vær så snill.

5970228[/snapback]

Selv du klarer å raske ned tre klesplagg, dra kortet og signere? :ermm:

5970245[/snapback]

Diamantbelagte klær, eller?

Lenke til kommentar
For all del, det er snakk om forskjellige utgangspunkt, men med stipendordninger og studielån er det ingen som kan bruke utgangspunktet som en unnskyldning (med mindre det er problemer hjemme, men det finner vi i rike hjem også).

5970257[/snapback]

Jeg snakker ikke om å bruke det som en unnskyldning. Jeg bare konstaterer fakta - nemlig at en som er født inn i en rik familie har større sjanse for å lykkes økonomisk. Joachim kan nok enkelt få en fet jobb i et av farens selskaper foran en fra en person med samme kvalifikasjoner fra en annen familie.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Kan du ikke heller bare innrømme at du tok grundig feil istedet for og prøve ro deg til lands? Selv ikke din rike pappa bruker 83 000,- pr mnd, og han har tross alt et bortskjemt pengesluk som deg til sønn.

Jeg tror nok at med forsikring, nedbetaling av lån og forbruk kan de mer velstående komme opp i sånne summer.

Lenke til kommentar
10 000 på en dag?!?!?

:ermm:

 

Hvis du skal bu i Afrika så går man søren meg ikke på shopping og slikt... :roll:

 

(Hvis man ikke skal bu midt i den beste byen da)

5970266[/snapback]

 

Finnes da butikker i Afrika. Sist jeg sjekket i hvert fall.

 

Sør-Afrika har jo mange store internajonale moteblad på afrikaans, butikker med alle de store designmerkene, VW lager biler i Sør-Afrika (tror i hvert fall det var VW) så det er ikke noe u-land. :)

Lenke til kommentar
10 000 på en dag?!?!?

:ermm:

 

Hvis du skal bu i Afrika så går man søren meg ikke på shopping og slikt... :roll:

 

(Hvis man ikke skal bu midt i den beste byen da)

5970266[/snapback]

Afrika er like forskjellig som Europa, om ikke mer. Det sentrale Sør-Afrika har nesten vest-europeiske priser. Du vet nok lite om Afrika hvis du tror at ingen shopper der. :)

Lenke til kommentar
For å si det sånn, da har ikke du sett Amex-regningen pappa får hver måned for SIN bruk, og felles-regningen for mitt og mors Eurocard...

5970253[/snapback]

 

ok, tørr du anslå ca hvor mye faren din tjener i året da? eller blir det for "privat." :roll:

5970274[/snapback]

Hvorfor vil vi vite det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...