Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

280 000

 

 

:ermm:

5970152[/snapback]

 

Altså 16 500,- utbetalt pr.mnd, en helt normal lønning for mange her til lands. har du 1mill skattefritt så blir det vel ca 83 000,- utbetalt pr mnd. og jeg regner med ting er generellt sett litt billigere i afrika enn her i norge.

 

hmmm.. kan du forklare meg igjen hvorfor han ikke skulle klare og overleve på rentene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er så  :ermm: med det? Det er +/- et halvparten av norges befolkning tjener. Hva som gjør at du tror at du kommer til å bli så mye rikere vet jeg ikke?

5970167[/snapback]

Dessverre er det nok fortsatt sånn at blir man født inn i en rik familie, så har man mye større mulighet for å lykkes økonomisk. Dog tviler jeg på at så mye penger gjør han så lykkelig.

Lenke til kommentar
Ahh skjer a folkens? kom hjem fra fylla ejg nå

 

edit: skrivelief

5970066[/snapback]

lol, når du først retter, rett alle??

5970085[/snapback]

Ta det med ro, han bare later som at han er så drita at han ikke kan skrive. Han har nemlig forstått at det blir sett på som "kult". :)

5970095[/snapback]

 

Ja velddig , lal

Lenke til kommentar
ja sry for mine orddelingsfeil å anna shitt..

Men ikke alle kan være like perfekte som deg...

Hva anna er typisk cs-spiller?

5970173[/snapback]

Du oppsummerte det fint i den posten der i grunn.

 

- De blander engelsk og norsk, men klarer ikke å skrive noen av delene riktig.

- De er frekke.

5970189[/snapback]

 

Uhm, så visst du bare hadde hatt litt mer skrivefeil så hadde du vært cs spiller da? :!:

Lenke til kommentar
280 000

 

 

:ermm:

5970152[/snapback]

 

Altså 16 500,- utbetalt pr.mnd, en helt normal lønning for mange her til lands. har du 1mill skattefritt så blir det vel ca 83 000,- utbetalt pr mnd. og jeg regner med ting er generellt sett litt billigere i afrika enn her i norge.

 

hmmm.. kan du forklare meg igjen hvorfor han ikke skulle klare og overleve på rentene?

5970181[/snapback]

For å si det sånn, om han ikke skal jobbe heller, så nekter jeg å tro at han ikke føler for shopping nå og da. Og shopping er desverre ikke gratis, og kredittkortet går varmt. Det skal ikke store kunnskaper til for å dra kortet for 10 000 og mere til på en dag.

Lenke til kommentar
Hva er så  :ermm: med det? Det er +/- et halvparten av norges befolkning tjener. Hva som gjør at du tror at du kommer til å bli så mye rikere vet jeg ikke?

5970167[/snapback]

Dessverre er det nok fortsatt sånn at blir man født inn i en rik familie, så har man mye større mulighet for å lykkes økonomisk. Dog tviler jeg på at så mye penger gjør han så lykkelig.

5970194[/snapback]

Ikke bare det, men gutten gir ikke akkurat faen i skolegangen, slik som den halvparten som trekker ned gjennomsnittet. Si hva du vil om utgangspunkt, alle klarer å tjene over gjennomsnittet ved å innse fra 10. at utdanning er ålreite greier.

Lenke til kommentar
Hmm.. Ingen er glade i meg, og sier natta :cry:

5970130[/snapback]

Hohoho! En emo. *pekepå*

5970145[/snapback]

*fnise og peke på*

 

SO4 er morsomt på kvelden.

Men har du vært i Sør-Afrika, siden farmoren din bor der? Virker så herlig. Skal til Egypt, Sør-Afrika og Pakistan en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Han er nok det, men det bare hvis han ikke har noe lån som veier opp for verdiene

 

Frokost, hva du gjør oppe så tidlig :p Eller går du rundt?(ikke sove i det hele tatt)

5970163[/snapback]

Ingen lån nei :)

 

Har sovet helt til nå :blush: La meg kl 2 i går, våknet akkurat nå jeg

:blush:

 

Bwahaha! B|Real er full :tease:

 

Faen, kanskje lurt å være snill nå, rusa modertorer = Quick Ban :ohmy:

Lenke til kommentar
For å si det sånn, om han ikke skal jobbe heller, så nekter jeg å tro at han ikke føler for  shopping nå og da. Og shopping er desverre ikke gratis, og kredittkortet går varmt. Det skal ikke store kunnskaper til for å dra kortet for 10 000 og mere til på en dag.

5970216[/snapback]

Du er ikke sann... Er du en spøk? Vær så snill, si det. Vær så snill.

Lenke til kommentar
Hva er så  :ermm: med det? Det er +/- et halvparten av norges befolkning tjener. Hva som gjør at du tror at du kommer til å bli så mye rikere vet jeg ikke?

5970167[/snapback]

Dessverre er det nok fortsatt sånn at blir man født inn i en rik familie, så har man mye større mulighet for å lykkes økonomisk. Dog tviler jeg på at så mye penger gjør han så lykkelig.

5970194[/snapback]

Ikke bare det, men gutten gir ikke akkurat faen i skolegangen, slik som den halvparten som trekker ned gjennomsnittet. Si hva du vil om utgangspunkt, alle klarer å tjene over gjennomsnittet ved å innse fra 10. at utdanning er ålreite greier.

5970217[/snapback]

 

innså det jeg, men fikk ikke bra karakterer fordet :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...