Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du trenger biler, ansatte, mat, drikke, strøm, vann +++

5970084[/snapback]

 

Man trenger ikke biler, de fleste klarer seg med en bil. Ansatte ser jeg heller ikke hva man skal med? og med en årlig inntekt på 1mill (skattefritt) så klarer man meget fint og dekke mat, drikke, strøm, vann +++

 

men jeg skjønner jo at for en som deg som ikke eier økonomisk sans og har et overlevelsesinstink som et snøfnugg så kan jo 1 million i året høres altfor lite ut.

 

Hvor mye forventer du forresten og tjene pr år når du skal ut i arbeidslivet?

Lenke til kommentar
I et litt suspekt land i Sør-Amerika blir vi alltid tilbudt pass og statsborgerskap for 50 000 USD ved innreise av immigrasjons-funksjonærene. At halvparten av landets innbyggere omtrent snakker tysk og har firmaer "since 1946" gjør ikke landet bedre.

 

Tror om mulig de er verre enn Sør-Afrika. :)

5970127[/snapback]

Dakar liten...vil du prate om det? :p

 

ÆÆÆÆ

Noen hent pistolen for jeg er naken :p

Lenke til kommentar
Leilighet i Sør-Afirka ~1 mill

 

årlig rente: ~1 mill

 

Kjøper jeg leilighet trenger jeg nesten ikke å bruke mer av formuen, da man utmerket kan leve på 1 mill i året.

5970078[/snapback]

Luksusleilighet for 1 mill? Ahahahaha!

5970123[/snapback]

Hvem snakket om luksusleilighet. Tror nok man kan få en leilighet til den prisen.

Lenke til kommentar
Sør Afrika er et relativt oppegående land. Er MYE krimminalitet dog. Er vel et-par-og-tje tusen drap i året og litt sånn, men korrupsjon er det ikke så mye av.

5970126[/snapback]

For å si det sånn, skal du leve godt der tror jeg nok ikke du klarer å holde deg unna korrupsjon...

 

Case: Du blir stoppet i en veisperring, og har valget mellom å bli nøye sikkerhetskontrollert i to timer eller betale en slant.

Lenke til kommentar
I used to love her, but I had to kill her

I used to love her, but I had to kill her

She bitched so much

She drove me nuts

And now I'm happier this way

 

 

^^

5970125[/snapback]

Hihi. Hva med å legge all barnslig krangling bak oss, og starte på nytt? Jaja, jeg kan sikkert få i gang en "gi øl til b-real så han kan holde seg drita"-aksjon. :fun:

Lenke til kommentar
Leilighet i Sør-Afirka ~1 mill

 

årlig rente: ~1 mill

 

Kjøper jeg leilighet trenger jeg nesten ikke å bruke mer av formuen, da man utmerket kan leve på 1 mill i året.

5970078[/snapback]

Luksusleilighet for 1 mill? Ahahahaha!

5970123[/snapback]

Hvem snakket om luksusleilighet. Tror nok man kan få en leilighet til den prisen.

5970142[/snapback]

I en annen post spesifiserte han at det skulle være en "luksusleilighet".

Lenke til kommentar
I dag er man jo millionær hvis man eier en leilighet/enebolig og en bil, da forutsatt at man ikke har lån da. Så det skal ikke mye til for å være millionær næi.

5969905[/snapback]

Er pappa millionær da? Inntekt på vel 7-800 000 i året etter skatt? Formue = 2.5 mill (2 biler, 1 hus, 2 garasje, en sjark) ?

 

_________

 

God morgen :)

 

Faen, jeg er sulten :hrm:

 

*spise frokost*

5970098[/snapback]

 

Han er nok det, men det bare hvis han ikke har noe lån som veier opp for verdiene

 

Frokost, hva du gjør oppe så tidlig :p Eller går du rundt?(ikke sove i det hele tatt)

Lenke til kommentar
Hvor mye forventer du forresten og tjene pr år når du skal ut i arbeidslivet?

5970139[/snapback]

280 000

 

 

:ermm:

5970152[/snapback]

 

Hva er så :ermm: med det? Det er +/- et halvparten av norges befolkning tjener. Hva som gjør at du tror at du kommer til å bli så mye rikere vet jeg ikke? :p

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Cs _er_ verdens mest spillte første persons skyte spill, så noe må jo dra folka?

5970061[/snapback]

Her en stereotypisk CS-spiller. Det kan vi trygt konkludere med fordi den ene setningen har flere skrivfeil enn mine nynorskstiler har.

 

Farmoren min bor i Sør-Afrika, så jeg vet nok ganske mye mer om det landet enn deg, kosepusen. :)

5970064[/snapback]

Det er faktisk utrolig mye korrupsjon i Sør-Afrika. Det at din farmor bor der gjør ikke at du automatisk har rett.

5970104[/snapback]

 

ja sry for mine orddelingsfeil å anna shitt..

Men ikke alle kan være like perfekte som deg...

Hva anna er typisk cs-spiller?

Lenke til kommentar
Cs _er_ verdens mest spillte første persons skyte spill, så noe må jo dra folka?

5970061[/snapback]

Det er lett :ermm:

 

Spilte det på et LAN engang, var min første gang. Var bare en jeg hadde problemer med å ta. (Var vel 50 stk der)

 

Jeg har sverget en lang og saftig ed om at jeg aldri skal spille mer CS. Er så forbanna høy fjortizz faktor over det. Var på TromsøLAN i år, var omringet av CS idioter... De spilte CS i tre dager! Aldri noe annet, aldri noe fildeling, KUN CS hele tiden :shrug: Jeg ble faen med redd av de, satt rundt meg og ropte til hverandre selv om de hadde Ventrilo...

 

Idioter de-lux :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...