PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Hadde jeg hatt en formue på 50 millioner hadde jeg sluttet i jobben på sekundet, flyttet i en luksusleilighet i Sør-Afrika og levd fett på rentene. 5969879[/snapback] Tviler jeg på. Femti millioner er ikke så mye som de tkanskje høres ut som. Hvor mye renter kan du få? 50 000 000*0,02= 1 000 000. Også skal du kjøpe deg leiligheten i Sør-Afrika, smøre noen statsansatte, ordne bil og ansatte der nede. Det holder ikke så lenge, og du blir nok fort nødt til å tære av formuen.. 5969928[/snapback] Leilighet i Sør-Afirka ~1 mill årlig rente: ~1 mill Kjøper jeg leilighet trenger jeg nesten ikke å bruke mer av formuen, da man utmerket kan leve på 1 mill i året. 5970078[/snapback] Du trenger biler, ansatte, mat, drikke, strøm, vann +++ Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Ahh skjer a folkens? kom hjem fra fylla ejg nå edit: skrivelief 5970066[/snapback] lol, når du først retter, rett alle?? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Ahh skjer a folkens? kom hjem fra fylla ejg nå edit: skrivelief 5970066[/snapback] Herregud. ______ Gjort er hjort sa elgen da han gikk over elven og ble... ... våt. Doh! Hva trudde du da? Tørr? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Du syns sikkert bare surf er dåli fordi du ikke kan surfe thihi Cs _er_ verdens mest spillte første persons skyte spill, så noe må jo dra folka? 5970061[/snapback] er dårlig til å surfe ja og klarer ikke stige mye level i wc tre Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Ahh skjer a folkens? kom hjem fra fylla ejg nå edit: skrivelief 5970066[/snapback] lol, når du først retter, rett alle?? 5970085[/snapback] Ta det med ro, han bare later som at han er så drita at han ikke kan skrive. Han har nemlig forstått at det blir sett på som "kult". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Fuck, jeg stenger denne driten. HAha. ja la oss hente dotten og gjengen og få stengt hele administrasjonene hardware.no. Hardware.no er kilden til alt vondt og båten tipper lett i bøtta Kanskje vi får med Ueland også, haha, ja vi må få med han, vi frykter det ikke blir så mye på han Ok...serriøst, ikke hør på denne fyren som skriver, han er helt borte og han vet ikke hva han holder på med. Jeg er bare en nikkedukke, ja..det er du sønnen min.. Noen damer der ute? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 I dag er man jo millionær hvis man eier en leilighet/enebolig og en bil, da forutsatt at man ikke har lån da. Så det skal ikke mye til for å være millionær næi. 5969905[/snapback] Er pappa millionær da? Inntekt på vel 7-800 000 i året etter skatt? Formue = 2.5 mill (2 biler, 1 hus, 2 garasje, en sjark) ? _________ God morgen Faen, jeg er sulten *spise frokost* Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Hjem fra fylla klokka ett? Jeg er hjemme en lørdagskveld for første gang på mange måneder... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Gah.. Er trøtt alt nå jeg.. Så jeg legger meg.. natta folks Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Cs _er_ verdens mest spillte første persons skyte spill, så noe må jo dra folka? 5970061[/snapback] Her en stereotypisk CS-spiller. Det kan vi trygt konkludere med fordi den ene setningen har flere skrivfeil enn mine nynorskstiler har. Farmoren min bor i Sør-Afrika, så jeg vet nok ganske mye mer om det landet enn deg, kosepusen. 5970064[/snapback] Det er faktisk utrolig mye korrupsjon i Sør-Afrika. Det at din farmor bor der gjør ikke at du automatisk har rett. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Fuck, jeg stenger denne driten. HAha. ja la oss hente dotten og gjengen og få stengt hele administrasjonene hardware.no. Hardware.no er kilden til alt vondt og båten tipper lett i bøtta Kanskje vi får med Ueland også, haha, ja vi må få med han, vi frykter det ikke blir så mye på han Ok...serriøst, ikke hør på denne fyren som skriver, han er helt borte og han vet ikke hva han holder på med. Jeg er bare en nikkedukke, ja..det er du sønnen min.. Noen damer der ute? 5970096[/snapback] Jeg må innrømme at jeg til tider liker deg, B|Real. ^^ Kan du fortsette å være drita hver gang du er her inne? Da ville nok alle elsket deg. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Fuck, jeg stenger denne driten. HAha. ja la oss hente dotten og gjengen og få stengt hele administrasjonene hardware.no. Hardware.no er kilden til alt vondt og båten tipper lett i bøtta Kanskje vi får med Ueland også, haha, ja vi må få med han, vi frykter det ikke blir så mye på han Ok...serriøst, ikke hør på denne fyren som skriver, han er helt borte og han vet ikke hva han holder på med. Jeg er bare en nikkedukke, ja..det er du sønnen min.. Noen damer der ute? 5970096[/snapback] Evt. bakrus i morgen? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Farmoren min bor i Sør-Afrika, så jeg vet nok ganske mye mer om det landet enn deg, kosepusen. 5970064[/snapback] Det er faktisk utrolig mye korrupsjon i Sør-Afrika. Det at din farmor bor der gjør ikke at du automatisk har rett. 5970104[/snapback] Neinei, selvsagt ikke. Men å påstå at man er nødt til å drive med korrupsjon for å bo der er rett og slett idioti. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 kristendommen er troen flest mennesker deler. 5970062[/snapback] tror nok du bomma litt der Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Leilighet i Sør-Afirka ~1 mill årlig rente: ~1 mill Kjøper jeg leilighet trenger jeg nesten ikke å bruke mer av formuen, da man utmerket kan leve på 1 mill i året. 5970078[/snapback] Luksusleilighet for 1 mill? Ahahahaha! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Jeg må innrømme at jeg til tider liker deg, B|Real. ^^ Kan du fortsette å være drita hver gang du er her inne? Da ville nok alle elsket deg. 5970108[/snapback] I used to love her, but I had to kill her I used to love her, but I had to kill her She bitched so much She drove me nuts And now I'm happier this way ^^ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Sør Afrika er et relativt oppegående land. Er MYE krimminalitet dog. Er vel et-par-og-tje tusen drap i året og litt sånn, men korrupsjon er det ikke så mye av. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 I et litt suspekt land i Sør-Amerika blir vi alltid tilbudt pass og statsborgerskap for 50 000 USD ved innreise av immigrasjons-funksjonærene. At halvparten av landets innbyggere omtrent snakker tysk og har firmaer "since 1946" gjør ikke landet bedre. Tror om mulig de er verre enn Sør-Afrika. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Hmm.. Ingen er glade i meg, og sier natta Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 For de som husker den sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg