Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hadde jeg hatt en formue på 50 millioner hadde jeg sluttet i jobben på sekundet, flyttet i en luksusleilighet i Sør-Afrika og levd fett på rentene.

5969879[/snapback]

Tviler jeg på. Femti millioner er ikke så mye som de tkanskje høres ut som. Hvor mye renter kan du få?

 

50 000 000*0,02= 1 000 000. Også skal du kjøpe deg leiligheten i Sør-Afrika, smøre noen statsansatte, ordne bil og ansatte der nede. Det holder ikke så lenge, og du blir nok fort nødt til å tære av formuen..

5969928[/snapback]

 

 

Leilighet i Sør-Afirka ~1 mill

 

årlig rente: ~1 mill

 

Kjøper jeg leilighet trenger jeg nesten ikke å bruke mer av formuen, da man utmerket kan leve på 1 mill i året.

5970078[/snapback]

Du trenger biler, ansatte, mat, drikke, strøm, vann +++
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahh skjer a folkens? kom hjem fra fylla ejg nå

 

edit: skrivelief

5970066[/snapback]

lol, når du først retter, rett alle??

5970085[/snapback]

Ta det med ro, han bare later som at han er så drita at han ikke kan skrive. Han har nemlig forstått at det blir sett på som "kult". :)

Lenke til kommentar

Fuck, jeg stenger denne driten. HAha. ja la oss hente dotten og gjengen og få stengt hele administrasjonene hardware.no. Hardware.no er kilden til alt vondt og båten tipper lett i bøtta :p

Kanskje vi får med Ueland også, haha, ja vi må få med han, vi frykter det ikke blir så mye på han :p

 

Ok...serriøst, ikke hør på denne fyren som skriver, han er helt borte og han vet ikke hva han holder på med. Jeg er bare en nikkedukke, ja..det er du sønnen min..

 

 

Noen damer der ute? :p

Lenke til kommentar
I dag er man jo millionær hvis man eier en leilighet/enebolig og en bil, da forutsatt at man ikke har lån da. Så det skal ikke mye til for å være millionær næi.

5969905[/snapback]

Er pappa millionær da? Inntekt på vel 7-800 000 i året etter skatt? Formue = 2.5 mill (2 biler, 1 hus, 2 garasje, en sjark) ?

 

_________

 

God morgen :)

 

Faen, jeg er sulten :hrm:

 

*spise frokost*

Lenke til kommentar
Cs _er_ verdens mest spillte første persons skyte spill, så noe må jo dra folka?

5970061[/snapback]

Her en stereotypisk CS-spiller. Det kan vi trygt konkludere med fordi den ene setningen har flere skrivfeil enn mine nynorskstiler har.

 

Farmoren min bor i Sør-Afrika, så jeg vet nok ganske mye mer om det landet enn deg, kosepusen. :)

5970064[/snapback]

Det er faktisk utrolig mye korrupsjon i Sør-Afrika. Det at din farmor bor der gjør ikke at du automatisk har rett.

Lenke til kommentar
Fuck, jeg stenger denne driten. HAha. ja la oss hente dotten og gjengen og få stengt hele administrasjonene hardware.no. Hardware.no er kilden til alt vondt og båten tipper lett i bøtta :p

Kanskje vi får med Ueland også, haha, ja vi må få med han, vi frykter det ikke blir så mye på han :p

 

Ok...serriøst, ikke hør på denne fyren som skriver, han er helt borte og han vet ikke hva han holder på med. Jeg er bare en nikkedukke, ja..det er du sønnen min..

 

 

Noen damer der ute? :p

5970096[/snapback]

Jeg må innrømme at jeg til tider liker deg, B|Real. ^^ Kan du fortsette å være drita hver gang du er her inne? Da ville nok alle elsket deg.

Lenke til kommentar
Fuck, jeg stenger denne driten. HAha. ja la oss hente dotten og gjengen og få stengt hele administrasjonene hardware.no. Hardware.no er kilden til alt vondt og båten tipper lett i bøtta :p

Kanskje vi får med Ueland også, haha, ja vi må få med han, vi frykter det ikke blir så mye på han :p

 

Ok...serriøst, ikke hør på denne fyren som skriver, han er helt borte og han vet ikke hva han holder på med. Jeg er bare en nikkedukke, ja..det er du sønnen min..

 

 

Noen damer der ute? :p

5970096[/snapback]

Evt. bakrus i morgen?

Lenke til kommentar
Farmoren min bor i Sør-Afrika, så jeg vet nok ganske mye mer om det landet enn deg, kosepusen. :)

5970064[/snapback]

Det er faktisk utrolig mye korrupsjon i Sør-Afrika. Det at din farmor bor der gjør ikke at du automatisk har rett.

5970104[/snapback]

Neinei, selvsagt ikke. Men å påstå at man er nødt til å drive med korrupsjon for å bo der er rett og slett idioti.

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at jeg til tider liker deg, B|Real. ^^ Kan du fortsette å være drita hver gang du er her inne? Da ville nok alle elsket deg.

5970108[/snapback]

I used to love her, but I had to kill her

I used to love her, but I had to kill her

She bitched so much

She drove me nuts

And now I'm happier this way

 

 

^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...