Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skogli: STYGG ordelingsfeil...

5969805[/snapback]

Neida, synes den var søt jeg. :)

natta...........................................

5969913[/snapback]

hvis 3 punktom betyr at man lyver, hva betyr så dette?

5969926[/snapback]

Feil. 3 punktum kan bety mye det.

- Man er ikke ferdig med setningen.

- Man er usikker i setningen.

- Litt overdrevet.

- Litt på kanten av sannheten.

- Og kanskje et par til. :)

(Men det kan også bety at man lyger, men jeg har aldri oppfattet det slik)

Lenke til kommentar
Selv om CS-miljøet har et dårlig rykte, vil jeg si at i Battlefield 2 er det mange flere drittsekker (Kanskje mer å krangle om m.t.p. kjøretøyer og slikt, men.)

F.eks: Dreper jeg en lagkamerat i BF2->Straff til meg, uansett hva som har skjedd, om det var med overlegg eller ikke.

I CS er det som regel "np", og ikke noe mer nummer ut av det. :)

5969989[/snapback]

Neineinei, i CS er det ikke np, det er "OMG U FUKKING GAI SUN OFF A BEACH!!!11"

Lenke til kommentar
50 000 000*0,02= 1 000 000. Også skal du kjøpe deg leiligheten i Sør-Afrika, smøre noen statsansatte, ordne bil og ansatte der nede. Det holder ikke så lenge, og du blir nok fort nødt til å tære av formuen..

5969928[/snapback]

Smøre noen statsansatte? Fordi..?

Lenke til kommentar
Selv om CS-miljøet har et dårlig rykte, vil jeg si at i Battlefield 2 er det mange flere drittsekker (Kanskje mer å krangle om m.t.p. kjøretøyer og slikt, men.)

F.eks: Dreper jeg en lagkamerat i BF2->Straff til meg, uansett hva som har skjedd, om det var med overlegg eller ikke.

5969989[/snapback]

Eh? Gjennomsnittsalderen på en BF2-spiller er muligens 10 år eldre, men fair enough. :)

Lenke til kommentar

5969989[/snapback]

Neineinei, i CS er det ikke np, det er "OMG U FUKKING GAI SUN OFF A BEACH!11"

5970004[/snapback]

Kommer litt an på serveren, kanskje?

Men nå tar jeg ihvertfall kvelden, orker uansett ikke diskutere akkurat det.

Men CS er ikke så ille som ryktet, for det meste :)

Bandidos-Pelle: Sikkert noen som gjør mye ut av seg. For det meste er det selvsagt greie folk, men noen ganger virker det som alle på serveren er imot deg :p

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

J sier (00:36):

Gud, hvordan er det du ser ut

André sier (00:36):

Som en trøtt fyr på TG

J sier (00:37):

var ikke det bildet, men det nå er jo bare enda verre

Gud av meg

André sier (00:37):

Jeg tar det som et kompliment når det kommer fra deg

Jasså

Bare innrøm det - jeg er heit. Eller hva Hylol, DemonFudge, SteffyBoy, fredrikrb og Kaiern? :love:

Lenke til kommentar
sinnsykt fort tida går når man speller cs

5969573[/snapback]

Ja, man kan faktisk for bruke en hel dag på det...

Særlig hvis man spiller litt surf, litt Wc3, litt vanlig pub, og mye clan...

:cool: coooool :cool:

5969621[/snapback]

surf :thumbdown:

wc3 :thumbdown:

pub :thumbup:

clan :thumbup:

5969870[/snapback]

Du syns sikkert bare surf er dåli fordi du ikke kan surfe thihi

Cs _er_ verdens mest spillte første persons skyte spill, så noe må jo dra folka?

Lenke til kommentar
CS var iallefall verdens mest spilte onlinespill, det må være en grunn til det. Det er et veldig bra onlinespill som veldig mange spiller. Veldig  mange fjortiser spiller det også, men det vil ikke si at det er et dårlig spill

5969999[/snapback]

Og Windows er det mest brukte operativsystemet, kristendommen er troen flest mennesker deler og Hitler var elsket av folket.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
50 000 000*0,02= 1 000 000. Også skal du kjøpe deg leiligheten i Sør-Afrika, smøre noen statsansatte, ordne bil og ansatte der nede. Det holder ikke så lenge, og du blir nok fort nødt til å tære av formuen..

5969928[/snapback]

5970011[/snapback]

Fordi landet er Sør-Afrika.

5970030[/snapback]

Hahahaha. *dø litt*

Farmoren min bor i Sør-Afrika, så jeg vet nok ganske mye mer om det landet enn deg, kosepusen. :)

Lenke til kommentar
Veeeeel. Han har ett poeng. :shrug:

5969983[/snapback]

Bare se på et hvilket som helst CS-forum. Fult av klaging og skrivefeil overalt.

5969994[/snapback]

ja, det er jeg enig i. f.eks catch-gamer community er full av fjortisser og spammere, men når jeg spiller er det svært sjeldent det er spamming i ts, vt osv.

Lenke til kommentar
Bare innrøm det - jeg er heit. Eller hva Hylol, DemonFudge, SteffyBoy, fredrikrb og Kaiern? :love:

5970033[/snapback]

Ikke like heit som begynnelsen på flåteskissa mi :cool:

5970055[/snapback]

Unnskyld at jeg spør, jeg avslører vel mine manglende tekniske ferdigheter(og en særdeles ufortjent femmer i sløyd), men hva skal det der forestille?

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt en formue på 50 millioner hadde jeg sluttet i jobben på sekundet, flyttet i en luksusleilighet i Sør-Afrika og levd fett på rentene.

5969879[/snapback]

Tviler jeg på. Femti millioner er ikke så mye som de tkanskje høres ut som. Hvor mye renter kan du få?

5969928[/snapback]

Leilighet i Sør-Afirka ~1 mill

årlig rente: ~1 mill

Kjøper jeg leilighet trenger jeg nesten ikke å bruke mer av formuen, da man utmerket kan leve på 1 mill i året.

Lenke til kommentar

5969928[/snapback]

5970011[/snapback]

Fordi landet er Sør-Afrika.

5970030[/snapback]

Hahahaha. *dø litt*

Farmoren min bor i Sør-Afrika, så jeg vet nok ganske mye mer om det landet enn deg, kosepusen. :)

5970064[/snapback]

Jeg var innom der engang, bare så det er sagt (på vei til Zambia for jakt, av alle ting...).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...