Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt må man unne seg når man blir rik, men å gå på jobb, gjøre sånn småting,det er det som gjør livet morro å leve.Tenk å sitte hjemme hele tiden uten å gjøre noe.Sikkert artig en liten stund, men kjedelig i lengden

5969863[/snapback]

Enig! Mye morsommere å sitte og beundre noe man har bygget egenhendig (f.eks. en terrasse) enn å bare betale folk for å gjøre det. På samme måte som gleden ved å bygge egen PC...

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Man kan da ikke vite med handa på hjertet at man blir millionær.

 

Bare jeg har penger så jeg greier meg, internett, en katt/hund/fugl etc og kanskje litt penger til overs i en fin leilighet så jeg kan skjemme meg bort litt ( og dyra såklart ) så er vel jeg fornøyd ^^

 

Når jeg sier fin leilighet, så mener jeg ikkeno ala JoachimR standard :p

5969822[/snapback]

Alle kan bli millioner slik den økonomiske situasjonen er i Norge nå. For 15-20 år siden kunne du klarer deg nesten en hel levetid med 1 mill og de medfølgende rentene. Millionær er ikke det det var.

 

EDIT: Ikke det at jeg er økonomiekspert.

5969849[/snapback]

 

I dag er man jo millionær hvis man eier en leilighet/enebolig og en bil, da forutsatt at man ikke har lån da. Så det skal ikke mye til for å være millionær næi.

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt en formue på 50 millioner hadde jeg sluttet i jobben på sekundet, flyttet i en luksusleilighet i Sør-Afrika og levd fett på rentene.

5969879[/snapback]

Tviler jeg på. Femti millioner er ikke så mye som de tkanskje høres ut som. Hvor mye renter kan du få?

 

50 000 000*0,02= 1 000 000. Også skal du kjøpe deg leiligheten i Sør-Afrika, smøre noen statsansatte, ordne bil og ansatte der nede. Det holder ikke så lenge, og du blir nok fort nødt til å tære av formuen..

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt en formue på 50 millioner hadde jeg sluttet i jobben på sekundet, flyttet i en luksusleilighet i Sør-Afrika og levd fett på rentene.

5969879[/snapback]

Tviler jeg på. Femti millioner er ikke så mye som de tkanskje høres ut som. Hvor mye renter kan du få?

 

50 000 000*0,02= 1 000 000. Også skal du kjøpe deg leiligheten i Sør-Afrika, smøre noen statsansatte, ordne bil og ansatte der nede. Det holder ikke så lenge, og du blir nok fort nødt til å tære av formuen..

5969928[/snapback]

1 mill i renter burde da holde lenge. Men la oss si at han bruker 5 mill av formuen til å etablere seg, han vil likevel kunne leve fett resten av livet på bare rentene.

Lenke til kommentar

Selv om CS-miljøet har et dårlig rykte, vil jeg si at i Battlefield 2 er det mange flere drittsekker (Kanskje mer å krangle om m.t.p. kjøretøyer og slikt, men.)

F.eks: Dreper jeg en lagkamerat i BF2->Straff til meg, uansett hva som har skjedd, om det var med overlegg eller ikke.

I CS er det som regel "np", og ikke noe mer nummer ut av det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...