Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg blir stor skal jeg bli milliardeær, så slipper jeg å gjøre noe selv. Jeg skal få folk til å kjøre meg, mate meg, vaske meg, bære meg rundt omkring i huset, snekre terrasse, knytte skoene mine, ta telefonen for meg osv. Så kan jeg bare ligge der som en grønnsak. Herlig :D

Lenke til kommentar
Når jeg blir stor skal jeg bli milliardeær, så slipper jeg å gjøre noe selv. Jeg skal få folk til  å kjøre meg, mate meg, vaske meg, bære meg rundt omkring i huset, snekre terrasse, knytte skoene mine, ta telefonen for meg osv. Så kan jeg bare ligge der som en grønnsak. Herlig  :D

5969781[/snapback]

Det er noe eget med det å tjene penger, og det får du ikke gjort om man holder på slik du skisserer.

Lenke til kommentar
Skogli, når jeg hører slike historier blir jeg veldig glad for at pappa og jeg er på samme nivå, og holder de snekkerfaglige kranglingene til hva som er skrue og spiker, og at vi hyrer inn altmuligmenn/snekkere dersom det trengs.

5969703[/snapback]

*Skjemmes*

 

Når jeg blir mange milliardær så skal jeg fortsette å jobbe, gjøre det jeg kan hjemme, ha hytte på fjellet uten innlagt vann og utedass. :)

Lenke til kommentar
EvoZ, kult. Håper Volvoene ble totalvrak.

5969565[/snapback]

Hva har du imot Volvo??

5969762[/snapback]

 

Tja si det... Like mye som jeg har imot folk som sniker i kø, stjeler og slikt. Ler like mye hver gang jeg ser en gammel 240 med 18" crom-felger, heftig anlegg og skikkelig F'n F vinge.

Lenke til kommentar
EvoZ, kult. Håper Volvoene ble totalvrak.

5969565[/snapback]

Hva har du imot Volvo??

5969762[/snapback]

Gamle Volvoer er harry.

5969778[/snapback]

Bare de som er overtrimma, senka, med påskrudd spoiler, rosa lakk og dinglende wonderbaum i frontruta... Og ikke minst uten eksosanlegg for å få tøff lyd...

EDIT: Det gjelder uansett bilmerke.

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Når jeg blir stor skal jeg bli milliardeær, så slipper jeg å gjøre noe selv. Jeg skal få folk til  å kjøre meg, mate meg, vaske meg, bære meg rundt omkring i huset, snekre terrasse, knytte skoene mine, ta telefonen for meg osv. Så kan jeg bare ligge der som en grønnsak. Herlig  :D

5969781[/snapback]

Det er noe eget med det å tjene penger, og det får du ikke gjort om man holder på slik du skisserer.

5969790[/snapback]

 

Har du ikke humor eller :p

Lenke til kommentar
Når jeg blir stor skal jeg bli milliardeær, så slipper jeg å gjøre noe selv. Jeg skal få folk til  å kjøre meg, mate meg, vaske meg, bære meg rundt omkring i huset, snekre terrasse, knytte skoene mine, ta telefonen for meg osv. Så kan jeg bare ligge der som en grønnsak. Herlig  :D

5969781[/snapback]

Det er noe eget med det å tjene penger, og det får du ikke gjort om man holder på slik du skisserer.

5969790[/snapback]

 

Har du ikke humor eller :p

5969817[/snapback]

*Sjekke eiendelskontoen i regnskapet*

 

 

Nei.

Lenke til kommentar

Man kan da ikke vite med handa på hjertet at man blir millionær.

 

Bare jeg har penger så jeg greier meg, internett, en katt/hund/fugl etc og kanskje litt penger til overs i en fin leilighet så jeg kan skjemme meg bort litt ( og dyra såklart ) så er vel jeg fornøyd ^^

 

Når jeg sier fin leilighet, så mener jeg ikkeno ala JoachimR standard :p

Lenke til kommentar
Man kan da ikke vite med handa på hjertet at man blir millionær.

 

Bare jeg har penger så jeg greier meg, internett, en katt/hund/fugl etc og kanskje litt penger til overs i en fin leilighet så jeg kan skjemme meg bort litt ( og dyra såklart ) så er vel jeg fornøyd ^^

 

Når jeg sier fin leilighet, så mener jeg ikkeno ala JoachimR standard :p

5969822[/snapback]

 

Hvordan vet du hvilken leilighet han har?

 

 

Uansett, hadde jeg blitt rik ville jeg nok blitt forvandlet som person. Jeg hadde selvfølgelig brukt mye mer penger og tror nok ikke jeg ville hatt en hytte på fjellet uten vann og strøm.

Lenke til kommentar
Man kan da ikke vite med handa på hjertet at man blir millionær.

 

Bare jeg har penger så jeg greier meg, internett, en katt/hund/fugl etc og kanskje litt penger til overs i en fin leilighet så jeg kan skjemme meg bort litt ( og dyra såklart ) så er vel jeg fornøyd ^^

 

Når jeg sier fin leilighet, så mener jeg ikkeno ala JoachimR standard :p

5969822[/snapback]

Alle kan bli millioner slik den økonomiske situasjonen er i Norge nå. For 15-20 år siden kunne du klarer deg nesten en hel levetid med 1 mill og de medfølgende rentene. Millionær er ikke det det var.

 

EDIT: Ikke det at jeg er økonomiekspert.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...