Skarstard Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 EvoZ, kult. Håper Volvoene ble totalvrak. 5969565[/snapback] Hva har du imot Volvo?? 5969762[/snapback] Gamle Volvoer er harry. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Når jeg blir stor skal jeg bli milliardeær, så slipper jeg å gjøre noe selv. Jeg skal få folk til å kjøre meg, mate meg, vaske meg, bære meg rundt omkring i huset, snekre terrasse, knytte skoene mine, ta telefonen for meg osv. Så kan jeg bare ligge der som en grønnsak. Herlig Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Når jeg blir stor skal jeg bli milliardeær, så slipper jeg å gjøre noe selv. Jeg skal få folk til å kjøre meg, mate meg, vaske meg, bære meg rundt omkring i huset, snekre terrasse, knytte skoene mine, ta telefonen for meg osv. Så kan jeg bare ligge der som en grønnsak. Herlig 5969781[/snapback] Det er noe eget med det å tjene penger, og det får du ikke gjort om man holder på slik du skisserer. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Skogli, når jeg hører slike historier blir jeg veldig glad for at pappa og jeg er på samme nivå, og holder de snekkerfaglige kranglingene til hva som er skrue og spiker, og at vi hyrer inn altmuligmenn/snekkere dersom det trengs. 5969703[/snapback] *Skjemmes* Når jeg blir mange milliardær så skal jeg fortsette å jobbe, gjøre det jeg kan hjemme, ha hytte på fjellet uten innlagt vann og utedass. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 EvoZ, kult. Håper Volvoene ble totalvrak. 5969565[/snapback] Hva har du imot Volvo?? 5969762[/snapback] Tja si det... Like mye som jeg har imot folk som sniker i kø, stjeler og slikt. Ler like mye hver gang jeg ser en gammel 240 med 18" crom-felger, heftig anlegg og skikkelig F'n F vinge. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Skogli: STYGG ordelingsfeil... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) EvoZ, kult. Håper Volvoene ble totalvrak. 5969565[/snapback] Hva har du imot Volvo?? 5969762[/snapback] Gamle Volvoer er harry. 5969778[/snapback] Bare de som er overtrimma, senka, med påskrudd spoiler, rosa lakk og dinglende wonderbaum i frontruta... Og ikke minst uten eksosanlegg for å få tøff lyd... EDIT: Det gjelder uansett bilmerke. Endret 22. april 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Du er lat Dahl http://snapshot.opera.com/windows/w90p2.html 5969492[/snapback] Damn right. Takk skal du ha, du er en knupp. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Når jeg blir stor skal jeg bli milliardeær, så slipper jeg å gjøre noe selv. Jeg skal få folk til å kjøre meg, mate meg, vaske meg, bære meg rundt omkring i huset, snekre terrasse, knytte skoene mine, ta telefonen for meg osv. Så kan jeg bare ligge der som en grønnsak. Herlig 5969781[/snapback] Det er noe eget med det å tjene penger, og det får du ikke gjort om man holder på slik du skisserer. 5969790[/snapback] Har du ikke humor eller Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Når jeg blir stor skal jeg bli milliardeær, så slipper jeg å gjøre noe selv. Jeg skal få folk til å kjøre meg, mate meg, vaske meg, bære meg rundt omkring i huset, snekre terrasse, knytte skoene mine, ta telefonen for meg osv. Så kan jeg bare ligge der som en grønnsak. Herlig 5969781[/snapback] Det er noe eget med det å tjene penger, og det får du ikke gjort om man holder på slik du skisserer. 5969790[/snapback] Har du ikke humor eller 5969817[/snapback] *Sjekke eiendelskontoen i regnskapet* Nei. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Man kan da ikke vite med handa på hjertet at man blir millionær. Bare jeg har penger så jeg greier meg, internett, en katt/hund/fugl etc og kanskje litt penger til overs i en fin leilighet så jeg kan skjemme meg bort litt ( og dyra såklart ) så er vel jeg fornøyd ^^ Når jeg sier fin leilighet, så mener jeg ikkeno ala JoachimR standard Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Når jeg sier fin leilighet, så mener jeg ikkeno ala JoachimR standard 5969822[/snapback] Jeg klarer meg fint i en vanlig leilighet så lenge jeg har plass nok, og har heller aldri sagt noe annet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Gud så kjedelig det er å lese til medierett. Mogens Koktvedtgaard kan ta seg en bolle. har lest en time, og kom til side 44 np The Brothers Johnson - Strawberry Letter 23 jaja får bare lese videre da. :\ Endret 22. april 2006 av 2mass Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Når jeg sier fin leilighet, så mener jeg ikkeno ala JoachimR standard 5969822[/snapback] Jeg klarer meg fint i en vanlig leilighet så lenge jeg har plass nok, og har heller aldri sagt noe annet. 5969833[/snapback] daså Var jo ment som en spøk. Håper du tok den. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 aaaaarggg! det stygge webkameraet jeg har har en utrolig dårlig manual! står at snapshotknappen på selve kameraet er for å slippe å bruke musa, men utrolig vanskelig å ta bilde av seg selv da! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Man kan da ikke vite med handa på hjertet at man blir millionær. Bare jeg har penger så jeg greier meg, internett, en katt/hund/fugl etc og kanskje litt penger til overs i en fin leilighet så jeg kan skjemme meg bort litt ( og dyra såklart ) så er vel jeg fornøyd ^^ Når jeg sier fin leilighet, så mener jeg ikkeno ala JoachimR standard 5969822[/snapback] Hvordan vet du hvilken leilighet han har? Uansett, hadde jeg blitt rik ville jeg nok blitt forvandlet som person. Jeg hadde selvfølgelig brukt mye mer penger og tror nok ikke jeg ville hatt en hytte på fjellet uten vann og strøm. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Man kan da ikke vite med handa på hjertet at man blir millionær. Bare jeg har penger så jeg greier meg, internett, en katt/hund/fugl etc og kanskje litt penger til overs i en fin leilighet så jeg kan skjemme meg bort litt ( og dyra såklart ) så er vel jeg fornøyd ^^ Når jeg sier fin leilighet, så mener jeg ikkeno ala JoachimR standard 5969822[/snapback] Alle kan bli millioner slik den økonomiske situasjonen er i Norge nå. For 15-20 år siden kunne du klarer deg nesten en hel levetid med 1 mill og de medfølgende rentene. Millionær er ikke det det var. EDIT: Ikke det at jeg er økonomiekspert. Endret 22. april 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Litt må man unne seg når man blir rik, men å gå på jobb, gjøre sånn småting,det er det som gjør livet morro å leve.Tenk å sitte hjemme hele tiden uten å gjøre noe.Sikkert artig en liten stund, men kjedelig i lengden Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) sinnsykt fort tida går når man speller cs 5969573[/snapback] Ja, man kan faktisk for bruke en hel dag på det... Særlig hvis man spiller litt surf, litt Wc3, litt vanlig pub, og mye clan... coooool 5969621[/snapback] surf wc3 pub clan Endret 22. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Hadde jeg hatt en formue på 50 millioner hadde jeg sluttet i jobben på sekundet, flyttet i en luksusleilighet i Sør-Afrika og levd fett på rentene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg