Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EvoZ, kult. Håper Volvoene ble totalvrak.

5969565[/snapback]

Du som vet alt, når kommer MGPJ-CD-en? Det var så mange latterlige låter i år, jeg ha den! :wee:

5969628[/snapback]

 

2005-platen kom ut 25. mai, så det er vel ikke noe lenger enn det til vil jeg tro. De hadde jo alt platene klare (hun jenta i publikum fikk jo).

 

Jaggu. Den er allerede mulig å bestille.

 

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Hihi, bare tuller. Er rimelig lei den setningen, nå.

5965440[/snapback]

Hva med en ny? "Dronningen av Sverige" kanskje?

 

Fra Halo (CE) :w00t:

5969508[/snapback]

Ah, genialt spill. Halo + Cooperative = Så gøyalt at jeg gjør på meg.

5969530[/snapback]

*sikle**mimre**hente Xboxen*

 

______

 

Hva har Skogli gjort på i dag?

Jo, han og faren hans har laget nytt gulv til terassen. Vi kom omtrent halveis i dag.

Vi hadde kommer lengre hvis vi ikke begynte på feil side. Nå lurerer dere sikker på hva jeg mener.

 

Det jeg mener er at tullingen som laget terassen har tegnet den i fylla og bygd den i bakrusa! Gelenderet er faen meg skjevt.

Det er en 1.67 grader feil. Det har mye å si på 280cm. Da er det 4(!) cm forksjell!

 

Så vi måtte improvisere. Bilder kommer kanskje i morgen.

Men fint ble det, nesten som jeg føler meg som en fagarbeider. :D

(Bilder av de gamle gulv-platene kommer samtidig som bilde av de nye. :) )

 

Redigert.

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Skogli, når jeg hører slike historier blir jeg veldig glad for at pappa og jeg er på samme nivå, og holder de snekkerfaglige kranglingene til hva som er skrue og spiker, og at vi hyrer inn altmuligmenn/snekkere dersom det trengs.

5969703[/snapback]

Huff, denne overklassen som er redde for fysisk arbeid. Ikke at jeg liker det heller, men jeg må.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Køyer tidlig i dag jeg. Skal på Tusenfryd i morra (en venninne har fått gratisbilletter :wee:)

 

Er vel ingen fler som skal?

5969657[/snapback]

Jeg var der i dag (som sagt før her)! :w00t: Hadde også gratisbilletter! Absolutt å anbefale, var nesten ikkeno kø! :thumbup:

 

EDIT: Kjørte Thundercoaster til magen var snudd opp ned og jeg hadde vondt i hodet... :p

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Jeg får folk til å gjøre det for meg. :p *klemmepå Joachim*

Pappa sa faktisk at jeg skulle få en tjener til konfen min.. og han virket alvorlig xD Neida. Men når jeg blir rik millionær blir det nok andre boller skal dekk se!

Whiii! Ballong!

5969755[/snapback]

Jeg tror kanskje det kan være litt slitsom med en personlig tjener, men en butler som kan kontaktes hver gang det er noe, og som kommer løpende, det kunne vært behagelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...