Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg må le hver gang noen prøver å ta liv av seg, og ikke klarer det. :D

5968863[/snapback]

Mange idiotiske tilfeller ja, men selvmord er ALDRI noe aa le av, uansett om de klarer det eller ikke. Hvis noen gaar saa langt som aa selvmord, har de store psykiske problemer, og trenger hjelp. De trenger ikke aa bli flirt av.

5968878[/snapback]

Tviler på at Skarstad går og ler dem opp i trynet da. Heller litt småhumring i stolen. Eller?

5968891[/snapback]

Jeg vet, men det er respektloest uansett.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skrev en PM til deg om at det var uoensket...

Men det gaar sikkert bra. Saa lenge det ikke gjentar deg saa er du selvfoelgelig hjertelig velkommen i Siste Ordet smile.gif Hva driver du med utpaa kvelden (saann forutenom hardwareproblemer tongue.gif)?

Vel jeg skal se filmer, The Island, National Treasure, Ladder 49 og Flightplan.

Og du da? :)

Lenke til kommentar
Jeg er bare glad i Opera-en min. Har det meste jeg trenger lett tilgjengelig. Ikke plugins engang. FireFox kan svinne hen og dø.

5968952[/snapback]

Opera>firefox.

Sitter med firefox naa da, gidder ikke installere Opera paa macen her.

Elsker opera. Digg aa faa opp startside naar man dobbeltklikker paa en tom side, hvis man IKKE gjoer det kan man skrive inn adresse uten at opera gaar direkte paa startsiden. Med firefox og IE maa man vel velge enten eller.

Lenke til kommentar
Jeg er bare glad i Opera-en min. Har det meste jeg trenger lett tilgjengelig. Ikke plugins engang. FireFox kan svinne hen og dø.

5968952[/snapback]

Opera>firefox.

Sitter med firefox naa da, gidder ikke installere Opera paa macen her.

Elsker opera. Digg aa faa opp startside naar man dobbeltklikker paa en tom side, hvis man IKKE gjoer det kan man skrive inn adresse uten at opera gaar direkte paa startsiden. Med firefox og IE maa man vel velge enten eller.

5968979[/snapback]

Korrekt, min gode venn. Jeg elsker mulighetene Opera gir oss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
og der var opera 9beta'n innstallert. er det mye nytt her trooo.. hmm.

5969080[/snapback]

den funker jo som torrentprogram, og har thumbnails når du tar musa over fanene. ellers vet jeg ikke :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...