Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

:ermm: ..Nå skjedde det noe merklig med pc`en min. Alt på skrivebordet forsvant og start menyen forsvant også...Noen som hvet hvordan jeg får den tilbake? :)

5968613[/snapback]

Support... Ta en omstart! :)

5968630[/snapback]

 

Det gidder jeg ikke, laster ned..:p

5968649[/snapback]

 

Start-Kjør/run-explorer.exe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har stussa over om disse MGPJ-barna lager sangene selv eller om alt bare er spill for kulissene... :hmm:

 

Forresten, hva for man hvis man legger sammen fem 19-åringer, en romslig takboks på bilen og en liten grusvei over til Sverige?

Noen som klarer å gjette? :evil:

5968619[/snapback]

 

 

mye smugling ?

5968662[/snapback]

Mildt sagt, det var spennende. Systembolaget var stengt når vi kom, men så møtte vi tilfeldigvis en fyr som var proffesjonell smugler tør jeg nesten kalle det. Han hadde en svær van full av godsaker fra Tyskland. Det ble grisebillig mye.

 

_Litt_ nærvøs på veien tilbake igjen kan man si.

 

Nå blir det russetid for alle penga!

Lenke til kommentar
:ermm: ..Nå skjedde det noe merklig med pc`en min. Alt på skrivebordet forsvant og start menyen forsvant også...Noen som hvet hvordan jeg får den tilbake? :)

5968613[/snapback]

Support... Ta en omstart! :)

5968630[/snapback]

 

Det gidder jeg ikke, laster ned..:p

5968649[/snapback]

 

Start-Kjør/run-explorer.exe.

5968669[/snapback]

 

Han finner ikke startmenyen :p

 

ctrl + alt + delete

start en ny oppgave.

explorer

Lenke til kommentar
:ermm: ..Nå skjedde det noe merklig med pc`en min. Alt på skrivebordet forsvant og start menyen forsvant også...Noen som hvet hvordan jeg får den tilbake? :)

5968613[/snapback]

Support... Ta en omstart! :)

5968630[/snapback]

 

Det gidder jeg ikke, laster ned..:p

5968649[/snapback]

 

Start-Kjør/run-explorer.exe.

5968669[/snapback]

Edit: Så ikke det du skrev ned forbi, sorry.

 

Edit2: De var vist ikke Fredrikrb som skrev de, de var shikaru. Takk :)

Endret av LasH
Lenke til kommentar
:ermm: ..Nå skjedde det noe merklig med pc`en min. Alt på skrivebordet forsvant og start menyen forsvant også...Noen som hvet hvordan jeg får den tilbake? :)

5968613[/snapback]

Support... Ta en omstart! :)

5968630[/snapback]

 

Det gidder jeg ikke, laster ned..:p

5968649[/snapback]

 

Start-Kjør/run-explorer.exe.

5968669[/snapback]

Start-menyen er borte sier han. :p

 

oppgavebehandling - start ny oppgave - explorer.exe.

Lenke til kommentar
Men jeg har jo disse skoene da, det er yndlingene mine. :love:

3c_1_b.JPG

5968177[/snapback]

 

Hvordan er de på størrelse? stor/små/normal?

 

edit: UK 8 tilsvarer 42 norsk eller no sånn ca?

5968356[/snapback]

Det hvite paret mitt er UK 9,5, noe som tilsvarer EUR 44. UK 8 er vel 42, ja. :)

 

Fine sko. Hadde ikke du nettopp -350 paa konto?

5968470[/snapback]

Joda, men skoene kjøpte jeg i høstferien når jeg var i London. Pengene kommer neste måned, og DA blir det sko. ^^

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Men jeg har jo disse skoene da, det er yndlingene mine. :love:

3c_1_b.JPG

5968177[/snapback]

 

Hvordan er de på størrelse? stor/små/normal?

 

edit: UK 8 tilsvarer 42 norsk eller no sånn ca?

5968356[/snapback]

Det hvite paret mitt er UK 9,5, noe som tilsvarer EUR 44. UK 8 er vel 42, ja. :)

 

Fine sko. Hadde ikke du nettopp -350 paa konto?

5968470[/snapback]

Joda, men skoene kjøpte jeg i høstferien når jeg var i London. Pengene kommer neste måned, og DA blir det sko. ^^

5968763[/snapback]

Aha. Hva tjener du paa?

Lenke til kommentar
Fikk fortsatt ikke opp start menyen, men nå kommer jeg meg innpå Min datamaskin osv.

5968726[/snapback]

Jamenn for faen da! Jeg sender deg PM, og folk skriver det. SUPPORT ER UOENSKET! Faa deg ut herifra og start en traad, vi vil ikke ha folk som ber om hjelp med pc her! URG!

5968757[/snapback]

Okey...Så at de var en som skrev support, men jeg var ikke helt sikker hva det bettydde. Beklager.

Lenke til kommentar
Fikk fortsatt ikke opp start menyen, men nå kommer jeg meg innpå Min datamaskin osv.

5968726[/snapback]

Jamenn for faen da! Jeg sender deg PM, og folk skriver det. SUPPORT ER UOENSKET! Faa deg ut herifra og start en traad, vi vil ikke ha folk som ber om hjelp med pc her! URG!

5968757[/snapback]

Okey...Så at de var en som skrev support, men jeg var ikke helt sikker hva det bettydde. Beklager.

5968793[/snapback]

Jeg skrev en PM til deg om at det var uoensket...

Men det gaar sikkert bra. Saa lenge det ikke gjentar deg saa er du selvfoelgelig hjertelig velkommen i Siste Ordet :) Hva driver du med utpaa kvelden (saann forutenom hardwareproblemer :p)?

Lenke til kommentar

Jeg må le hver gang noen prøver å ta liv av seg, og ikke klarer det. :D

5968863[/snapback]

Mange idiotiske tilfeller ja, men selvmord er ALDRI noe aa le av, uansett om de klarer det eller ikke. Hvis noen gaar saa langt som aa selvmord, har de store psykiske problemer, og trenger hjelp. De trenger ikke aa bli flirt av.

Lenke til kommentar

Jeg må le hver gang noen prøver å ta liv av seg, og ikke klarer det. :D

5968863[/snapback]

Mange idiotiske tilfeller ja, men selvmord er ALDRI noe aa le av, uansett om de klarer det eller ikke. Hvis noen gaar saa langt som aa selvmord, har de store psykiske problemer, og trenger hjelp. De trenger ikke aa bli flirt av.

5968878[/snapback]

Tviler på at Skarstad går og ler dem opp i trynet da. Heller litt småhumring i stolen. Eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...