Silje: Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Det er bra, Ø.B. Skjekk er sjeldent fint. Endret 22. april 2006 av Silje: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Søte sko, fikk nesten lyst på sånne selv. ^^ Hvor mye betalte du? 5968077[/snapback] 240 kr ..men så nå at de ene skoen sin diamant ting er litt skadet. Må derfor innom butikken neste uke og bytte skoen. Faen 5968112[/snapback] 240 kroner? Salg på Nille? Det var utrolig lite penger for de skoene... Skadet latediamant? Hmm, kanskje derfor de var så billige? Oooh, jeg gleder meg til mai. 7k på konto, bursdagsfest kvelden før første mai, enda mer sol, russ jeg kan plage og... IS. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Noen som har tips til en film jeg kan se i kveld? Look at your young men fighting Look at your women crying Look at your young men dying The way they've always done before Look at the hate we're breeding Look at the fear we're feeding Look at the lives we're leading The way we've always done before My hands are tied The billions shift from side to side And the wars go on with brainwashed pride For the love of God and our human rights And all these things are swept aside By bloody hands time can't deny And are washed away by your genocide And history hides the lies of our civil wars D'you wear a black armband When they shot the man Who said "Peace could last forever" And in my first memories They shot Kennedy I went numb when I learned to see So I never fell for Vietnam We got the wall of D.C. to remind us all That you can't trust freedom When it's not in your hands When everybody's fightin' For their promised land And I don't need your civil war It feeds the rich while it buries the poor Your power hungry sellin' soldiers In a human grocery store Ain't that fresh I don't need your civil war Look at the shoes your filling Look at the blood we're spilling Look at the world we're killing The way we've always done before Look in the doubt we've wallowed Look at the leaders we've followed Look at the lies we've swallowed And I don't want to hear no more My hands are tied For all I've seen has changed my mind But still the wars go on as the years go by With no love of God or human rights 'Cause all these dreams are swept aside By bloody hands of the hypnotized Who carry the cross of homicide And history bears the scars of our civil wars "We practice selective annihilation of mayors And government officials For example to create a vacuum Then we fill that vacuum As popular war advances Peace is closer" I don't need your civil war It feeds the rich while it buries the poor Your power hungry sellin' soldiers In a human grocery store Ain't that fresh And I don't need your civil war I don't need your civil war I don't need your civil war Your power hungry sellin' soldiers In a human grocery store Ain't that fresh I don't need your civil war I don't need one more war I don't need one more war Whaz so civil 'bout war anyway Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) 240 kroner? Salg på Nille? Det var utrolig lite penger for de skoene... Skadet latediamant? Hmm, kanskje derfor de var så billige? 5968125[/snapback] Neh, kjøpte de på DinSko. De har veldig mye bra sko til litt rimeligere priser. Var vel bare litt uheldig fordi damen i butikken gav meg den skoen som folk hadde prøvd. En eller annen som har sparket til noe og brukket delen av. Ellers er skoene ganske solide og av helt grei kvalitet. Men forventer ikke å ha de så altfor lenge. De er tross alt bare til vår/sommer bruk. Endret 22. april 2006 av Seether Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Neh, kjøpte de på DinSko. De har veldig mye bra sko til litt rimeligere priser. Var vel bare litt uheldig fori damen i butikken gav meg den skoen som folk hadde prøvd. En eller annen som har sparket til noe og brukket delen av. Ellers er skoene ganske solide og av helt grei kvalitet. Men forventer ikke å ha de så altfor lenge. De er tross alt bare tilv år/sommer bruk. 5968149[/snapback] Hehe, det med Nille var en fleip. Jeg savner mine blå Lonsdale-sko... De ble offer for en ond bikkje med litt for lite å gnage på. Men jeg har jo disse skoene da, det er yndlingene mine. 7k på kontoen vil si nye sko. Det blir herlig. Endret 22. april 2006 av Dahl Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Fine sko Dahl og Seether : ) Pizza snart, hjemmelagd Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Noen som har tips til en film jeg kan se i kveld? 5968129[/snapback] Hvilke filmer/kanaler har du? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Fine sko Dahl og Seether : ) Pizza snart, hjemmelagd 5968186[/snapback] Takk og enig med deg. Dahl sine sko var nice altså. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Fine sko Dahl og Seether : ) 5968186[/snapback] og enig med deg. Dahl sine sko var nice altså. 5968213[/snapback] Takk, takk. Så glad i de at jeg har de i svart også. Noen som vet om en butikk i Oslo som selger Lonsdale-sko? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Noen som har tips til en film jeg kan se i kveld? 5968129[/snapback] Hvilke filmer/kanaler har du? 5968189[/snapback] De Vanlige kanalene, Tv2, NRK 1&2, TvNorge. Orker ikke å se filmer jeg har, vurderer og gå å låne en film. Eller er lørdagsfilmen på Tv2 bra? Historien Om David Gale elns Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Fine sko Dahl og Seether : ) 5968186[/snapback] og enig med deg. Dahl sine sko var nice altså. 5968213[/snapback] Takk, takk. Så glad i de at jeg har de i svart også. Noen som vet om en butikk i Oslo som selger Lonsdale-sko? 5968223[/snapback] virker ikke som de er så lett å få tak i, men jeg fant en engelsk nettbutikk som jeg mener sender til norge, som har salg nå. http://www.sports-world.com/Category.pasp?...ersMensLonsdale Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Takk, men jeg har allerede sett der. Den eneste skoen jeg liker som Sports-World har er Camden II, og den har jeg jo allerde i to farger. ^^ Får vel ta meg en tur til London, igjen. *mase på pappa* Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 The Beach på TV3 2130 i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 hvem f. bryr seg om sko? vel, så er det kanskej fordi jeg får bare lov å bruke fjellsko/sånn halvveisfjellsko Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Men jeg har jo disse skoene da, det er yndlingene mine. 5968177[/snapback] Hvordan er de på størrelse? stor/små/normal? edit: UK 8 tilsvarer 42 norsk eller no sånn ca? Endret 22. april 2006 av phax Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) hvem f. bryr seg om sko? vel, så er det kanskej fordi jeg får bare lov å bruke fjellsko/sånn halvveisfjellsko 5968354[/snapback] får du ikke lov til å bestemme sko selv ? wtf? phax: http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html#adult Endret 22. april 2006 av 2mass Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 får du ikke lov til å bestemme sko selv ? wtf? 5968362[/snapback] joda, men om jeg velger noe annet så velger jeg også at jeg ikke skal kunne gå mer enn 200m og konstant betennelse i alle ledd fra fotsålen og opp til korsryggen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) får du ikke lov til å bestemme sko selv ? wtf? 5968362[/snapback] joda, men om jeg velger noe annet så velger jeg også at jeg ikke skal kunne gå mer enn 200m og konstant betennelse i alle ledd fra fotsålen og opp til korsryggen 5968400[/snapback] aah. er du plattfot eller noe sånn, det som forårsaker det eller ? np Fall Out Boy - Our Lawyer Made Us Change The Name Of This Song So We Wouldn't Get Sued. ikke så spes bra sang men morsomt navn da Endret 22. april 2006 av 2mass Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 arrh, hater når jeg ikke finner størrelsen min på nettbutikker. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Yay! MGPJ på NRK1! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg