Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde jeg så JoachimR i dag. Faen han ligna.  Lekkert syn må jeg si.

5966348[/snapback]

Det er noe du må ha trodd ja - jeg har ikke vært lenger ute enn terrassen foreløpig, men fant det litt for kaldt å sole meg "toppløs". Og hvordan du mener at denne typen kan ligne, det er er for meg en gåte, da du meg bekjent aldri har sett meg.

 

bare noen du kjenner eller wub.gif ?

 

Begge deler. :)

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Har du kjæreste, Joachim?

 

Jaja, verden er urettferdig.

5966365[/snapback]

:!:

Han er ung, blond, rik og kjekk; hvordan er det urettferdig?

5966387[/snapback]

Fordi jeg er kjekk, ikke blond, ung, sexy, hører på the Doors, er god i senga, hårete og tøff.

 

 

 

 

:cool:

Lenke til kommentar

Men joachim, hvor mange kalorier er det i en 130 grams burgermeny med pomfri på esso.

Jeg MÅ vite eksagt hvor mye jeg må løpe de neste ukene for å få av meg. Ellers er det ute med meg.

 

Hylo. Guttlarven var på joggetur tror jeg, dukka opp fra ingensteds og spratt ut i veien. Bra jeg har bremser og reaksjonsevne :p

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Steffy: For rike og kjekke folk er som regel slasker

5966392[/snapback]

Tja, denne er helsefrik. Besides, rike og kjekke folk kan være så slask de bare vil, de er fortsatt kjekke og rike.

5966410[/snapback]

Ikke alle rike er kjekke. Mange er stygge og jævelige. :fun:
Lenke til kommentar
Steffy: For rike og kjekke folk er som regel slasker

5966392[/snapback]

Tja, denne er helsefrik. Besides, rike og kjekke folk kan være så slask de bare vil, de er fortsatt kjekke og rike.

5966410[/snapback]

Ikke alle rike er kjekke. Mange er stygge og jævelige. :fun:

5966418[/snapback]

Steffy og Jokke er begge hotte, bare aksepter det.

Lenke til kommentar
Steffy: For rike og kjekke folk er som regel slasker

5966392[/snapback]

Tja, denne er helsefrik. Besides, rike og kjekke folk kan være så slask de bare vil, de er fortsatt kjekke og rike.

5966410[/snapback]

Ikke alle rike er kjekke. Mange er stygge og jævelige. :fun:

5966418[/snapback]

Og jævlig nedlatende. Typisk "overklasse".

 

Sånne folk bitchslapper man :fun:

Lenke til kommentar
Men joachim, hvor mange kalorier er det i en 130 grams burgermeny med pomfri på esso.

Jeg MÅ vite eksagt hvor mye jeg må løpe de neste ukene for å få av meg. Ellers er det ute med meg.

5966412[/snapback]

For å si det sånn, en burgermeny inneholder fort vekk flere kalorier enn jeg får i meg på en dag. Kjenner desverre ikke essos meny, men vi snakker antagelig fort vekk 800-1000 kcal.

 

Spør dameb bak disken, og la henne bli sjokket... :ermm:

 

For å forbrenne 1000 kcal (halvparten av et gjennomsnittlig dagsbehov...) skal du, om du veier åtti kilo, jogge rimelig langt. Tommelfingerreglene sier en kalori per kilo kroppsvekt per kilometer. Det betyr altså

 

80* x= 1000 kcal.

 

dele på 80 på begge sider,

x= 12,5 kilometer som du da må kose deg med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...