Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg avskyr kaffe. Bae.

 

Folk gaa inn paa http://helpmegetsex.blogspot.com/

Han vil ha 25'000 treff, han trenger hjelp :p

5965931[/snapback]

Stakkars mann. Får jo medfølelse jo!

5965969[/snapback]

Verste er at de nitti siste(har brukt statcounter selv, om du ikke betaler er det bare de hundre siste besøkene som tas med i beregningen) har vært fra Norge..

 

http://my3.statcounter.com/project/standar...ject_id=1486314

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
SteffyBoy hater fysisk aktivitet og satser på det intelektuelle, men foretrekker Jack Bauer fremfor Macgyver... Er ikke det slikt man kaller ironisk?

5966206[/snapback]

Enhver som vet litt om fysikk, kjemi og logikk vet at halvparten av det MacGyver gjorde ikke fungerte i praksis. Jack Bauer er kul, men jeg hadde aldri orket å løpe like mye som han gjør.

 

Snakker vi intelligens, så snakker vi Scofield. Og Scofield er nummer 2 etter Bauer.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Omfg.

Ringte EuroCar på flyplassen i tyskland. For en VW passat 1.8 l så skulle de ha 1930€ for leie av bil i 16 dager. Det er jo helt vilt egentlig. Blir jo 1000 ganger billigere å la være å gå igjennom avis.

5966244[/snapback]

Jeg sliter litt med billeie i statene til neste år, er visst litt problematisk å leie når man er under 21 år... Men skal vel få til det også. :)

Lenke til kommentar
Omfg.

Ringte EuroCar på flyplassen i tyskland. For en VW passat 1.8 l så skulle de ha 1930€ for leie av bil i 16 dager. Det er jo helt vilt egentlig. Blir jo 1000 ganger billigere å la være å gå igjennom avis.

5966244[/snapback]

Jeg sliter litt med billeie i statene til neste år, er visst litt problematisk å leie når man er under 21 år... Men skal vel få til det også. :)

5966261[/snapback]

 

Med ekstra forsikring 21-25 år og tilleggsforsikringer kommer fjorten dagers leie av en Mid-size SUV på rundt 8000 kroner i Fla. Men er vel en del rimeligere der enn i Tyskland, selvom det egentlig ikke burde ha så mye å si..

Lenke til kommentar
Jeg sliter litt med billeie i statene til neste år, er visst litt problematisk å leie når man er under 21 år... Men skal vel få til det også. :)

5966261[/snapback]

 

Med ekstra forsikring 21-25 år og tilleggsforsikringer kommer fjorten dagers leie av en Mid-size SUV på rundt 8000 kroner i Fla. Men er vel en del rimeligere der enn i Tyskland, selvom det egentlig ikke burde ha så mye å si..

5966280[/snapback]

8000 er ingenting fordelt på 4 pers i det hele tatt. Betaler gjerne 4K for å ha en slik bil alene jeg :)

Lenke til kommentar
Jeg sliter litt med billeie i statene til neste år, er visst litt problematisk å leie når man er under 21 år... Men skal vel få til det også. :)

5966261[/snapback]

 

Med ekstra forsikring 21-25 år og tilleggsforsikringer kommer fjorten dagers leie av en Mid-size SUV på rundt 8000 kroner i Fla. Men er vel en del rimeligere der enn i Tyskland, selvom det egentlig ikke burde ha så mye å si..

5966280[/snapback]

8000 er ingenting fordelt på 4 pers i det hele tatt. Betaler gjerne 4K for å ha en slik bil alene jeg :)

5966301[/snapback]

Poenget er vel heller det at vi er atten, og selv med litt krangling spørs det vel om det ikke kommer til noen flere forsikringer da. Men er egentlig ikke noe å si på nei.

 

Egentlig tenkte vi type lincoln towncar, men den har visst ekstra alderskrav (selvom pappa alltid har rost den opp i skyene både for å vre sikker og stød på veien...). Så tror en mid-size SUV er bedre for Jocke og hans tre jenter.

Lenke til kommentar
Poenget er vel heller det at vi er atten, og selv med litt krangling spørs det vel om det ikke kommer til noen flere forsikringer da. Men er egentlig ikke noe å si på nei.

 

Egentlig tenkte vi type lincoln towncar, men den har visst ekstra alderskrav (selvom pappa alltid har rost den opp i skyene både for å vre sikker og stød på veien...). Så tror en mid-size SUV er bedre for Jocke og hans tre jenter.

5966319[/snapback]

Vel, man må være 21 for å leie en FDMR - Full-Size 4-Door Manual Air Conditioning ( BMW 320 I (F) or similar ) i allefall.

Og det står på sidene demmes at:

Rate Conditions

The driver should be older than 21 years of age.

 

 

Så..mao: vi har funnet bilfirmaet som vi skal bruke tror jeg :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...