Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lolkekk. Jeg kjeder meg.

5964140[/snapback]

 

Jeg å, føler med deg * sende en god klem* ;)

5964165[/snapback]

kimmiiiii :D

5964168[/snapback]

 

Hei :) Alt bra?

5964180[/snapback]

 

Ja :D Du da?

5964181[/snapback]

 

Kjeder meg litt, men ellers bra ;)

5964190[/snapback]

 

Det var jo kjedelig....for ha en god natt da...

Lenke til kommentar
Jeg satt sammen med et halvt musikkorps paa vei hjem fra tur, og la merke til deg som kom gaaende alene. Vi skulle akkurat til aa dra, saa jeg fikk ikke ropt.

(Hvordan hadde du reagert hvis en fyr hadde ropt "hei Biriil" etter deg forresten? :p

Skal proeve aa huske det neste gang.

 

Dere har forresten skumle MC-folk paa sortland. Grunnen til at jeg ikke liker Esso er at det er kaotisk der inne. Dessuten var ikke poelsa mi god i det hele tatt, og chipsen var toerr.

God natt :)

5964171[/snapback]

Kom gående til esso på sortland? Hm...jeg går SVÆRT skjelden til esso alene. Kan hende det var min bror du så...vi er svært svært lik hverandre:P

 

Men roper noen "biiirill" etter meg så svarer jeg som om noen ropte "b-real" etter meg..

Lenke til kommentar
6 quotes jo. meget imponerende :wee: nå blir b|real sur

5964209[/snapback]

Vel, dere ser selv hvordan det blir, ser ikke pent ut. Og før eller siden så slår man ned på det desverre :\

Teste BB Code

 

Funker jo :D Bruker Opera beta 9. Også er det en sånn fet greie helt øvers :w00t: Opera Widgets kalles det  :w00t:

 

 

Thnx B|Real!

5964212[/snapback]

No problemo :)

Lenke til kommentar
Jeg satt sammen med et halvt musikkorps paa vei hjem fra tur, og la merke til deg som kom gaaende alene. Vi skulle akkurat til aa dra, saa jeg fikk ikke ropt.

(Hvordan hadde du reagert hvis en fyr hadde ropt "hei Biriil" etter deg forresten? :p

Skal proeve aa huske det neste gang.

 

Dere har forresten skumle MC-folk paa sortland. Grunnen til at jeg ikke liker Esso er at det er kaotisk der inne. Dessuten var ikke poelsa mi god i det hele tatt, og chipsen var toerr.

God natt :)

5964171[/snapback]

Kom gående til esso på sortland? Hm...jeg går SVÆRT skjelden til esso alene. Kan hende det var min bror du så...vi er svært svært lik hverandre:P

 

Men roper noen "biiirill" etter meg så svarer jeg som om noen ropte "b-real" etter meg..

5964201[/snapback]

Jaok.

Det lignet paa deg i alle fall. Hvis det ikke var deg saa er det kanksje like greit jeg ikke ropte :p

Naa er det definitivt natt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...