Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er der ingen døgnåpne bensinstasjoner i brønnøysund? o.O

5963901[/snapback]

Er ingen doegnaapne bensinstasjoner i Narvik heller, selv ikke midt paa sommern, i verste midnattsoltida. Det er tragisk det!

5963923[/snapback]

Hm....så rart, vi har jo døgnåpent esso på sortland vi. Så ja, det er tragisk at ikke narvik en gang har døgnåpent bensinstasjon :hrm:

5963948[/snapback]

Det kan ha forandret seg, men esso i narvik sluttet aa vaere doegnaapen fra og med juni 2005. Er vel doegnaapen et doegn i uka, ellers stenger de 23.00 og aapner 6.00. Er irriterende naar du er sulten klokken 02.00 og ikke har noe som helst hjemme.

Dagen etter at de sluttet doegnaapent kom det 5 sinte sms til fremover's nye "klar mening"-ting. :p

Lenke til kommentar
Det kan ha forandret seg, men esso i narvik sluttet aa vaere doegnaapen fra og med juni 2005. Er vel doegnaapen et doegn i uka, ellers stenger de 23.00 og aapner 6.00. Er irriterende naar du er sulten klokken 02.00 og ikke har noe som helst hjemme.

Dagen etter at de sluttet doegnaapent kom det 5 sinte sms til fremover's nye "klar mening"-ting. :p

5964019[/snapback]

Merkelig at man fjerner et slikt tilbud. Ser bare hvor mye jeg handler på esso på sortland, det er MYE, alt for mye. Og ja, det er jævlig irriterende når man er på fylla som du sier jau. Derfor er det så kipt å dra andre steder å drikke for man er så vant med at det alltid er noe åpent der man kan handle ting :)

Lenke til kommentar
Det kan ha forandret seg, men esso i narvik sluttet aa vaere doegnaapen fra og med juni 2005. Er vel doegnaapen et doegn i uka, ellers stenger de 23.00 og aapner 6.00. Er irriterende naar du er sulten klokken 02.00 og ikke har noe som helst hjemme.

Dagen etter at de sluttet doegnaapent kom det 5 sinte sms til fremover's nye "klar mening"-ting. :p

5964019[/snapback]

Merkelig at man fjerner et slikt tilbud. Ser bare hvor mye jeg handler på esso på sortland, det er MYE, alt for mye. Og ja, det er jævlig irriterende når man er på fylla som du sier jau. Derfor er det så kipt å dra andre steder å drikke for man er så vant med at det alltid er noe åpent der man kan handle ting :)

5964075[/snapback]

Var faktisk ikke paa fylla. Hadde jobbet i hagen til bestemor fra morgenen av utpaa langt paa natt. De andre 4 i fremover hadde nok vaert paa fylla dog.

 

Jeg liker ikke Esso paa Sortland. Eneste toeffe med den er at jeg har sedd deg der :wee:

Lenke til kommentar
Var faktisk ikke paa fylla. Hadde jobbet i hagen til bestemor fra morgenen av utpaa langt paa natt. De andre 4 i fremover hadde nok vaert paa fylla dog.

 

Jeg liker ikke Esso paa Sortland. Eneste toeffe med den er at jeg har sedd deg der :wee:

5964110[/snapback]

Hvordan kan man ikke like esso på sortland? Beste plassen på jorda :wee:

Hey, nårtid har du sett meg? o.O

Du må da stoppe og hilse da og ikke bare stikke av :)

Lenke til kommentar
Jaja. Her var det doedt. Saa doedt at jeg ikke bruker hurtigsvar, bare for aa more meg.

Jeg er troett, og burde lese litt. God natt folkens, sov godt etc. *klemmepaa*

*ekstra klem til b-real siden vi var slem med ham i dag*

5964146[/snapback]

Satt her i stad og trodde klokka ikke var mer enn rundt etter-skole-tid, vil si rundt 3-4, og lurte på når det var middag. Gadd ikke spørre, men da så jeg Senkveld på Tv2, trodde det var reprise ellerno, men så kom jeg til å skjekke klokka, da var den jo halv elleve ellerno! Tia går fort når man er trøtt?

 

Dødt, ja. Lese, nei. Lesing er noe av det mest kjedelige jeg kan komme borti, tenker på bøker :p

 

God natt *klemmepå*

Lenke til kommentar
Jaja. Her var det doedt. Saa doedt at jeg ikke bruker hurtigsvar, bare for aa more meg.

Jeg er troett, og burde lese litt. God natt folkens, sov godt etc. *klemmepaa*

*ekstra klem til b-real siden vi var slem med ham i dag*

5964146[/snapback]

No need, skal litt mere til for at jeg tar meg nær av ting en episoden i dag :)

Lenke til kommentar
Var faktisk ikke paa fylla. Hadde jobbet i hagen til bestemor fra morgenen av utpaa langt paa natt. De andre 4 i fremover hadde nok vaert paa fylla dog.

 

Jeg liker ikke Esso paa Sortland. Eneste toeffe med den er at jeg har sedd deg der :wee:

5964110[/snapback]

Hvordan kan man ikke like esso på sortland? Beste plassen på jorda :wee:

Hey, nårtid har du sett meg? o.O

Du må da stoppe og hilse da og ikke bare stikke av :)

5964147[/snapback]

Jeg satt sammen med et halvt musikkorps paa vei hjem fra tur, og la merke til deg som kom gaaende alene. Vi skulle akkurat til aa dra, saa jeg fikk ikke ropt.

(Hvordan hadde du reagert hvis en fyr hadde ropt "hei Biriil" etter deg forresten? :p

Skal proeve aa huske det neste gang.

 

Dere har forresten skumle MC-folk paa sortland. Grunnen til at jeg ikke liker Esso er at det er kaotisk der inne. Dessuten var ikke poelsa mi god i det hele tatt, og chipsen var toerr.

God natt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...