Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkeligste ting har skjedd to ganger i kveld, begge gangene mens jeg var inne på diskusjon. Plutselig kommer "Everybody Else Has Had More Sex Than Me"-videon fram. Jeg tenkte kanskje at jeg trykket på en signatur ved et uhell, men jeg fant ikke noen som har den i signaturen. Er det et tegn eller har jeg rett og slett ikke lett godt nok?

Lenke til kommentar
Er det noen som har lyst til å finne en døgnåpen bensinstasjon, kjøpe en flaske Coca Cola, for så og kjøre til Brønnøysund å gi flasken til meg?

5963887[/snapback]

Er der ingen døgnåpne bensinstasjoner i brønnøysund? o.O

5963901[/snapback]

Er ingen doegnaapne bensinstasjoner i Narvik heller, selv ikke midt paa sommern, i verste midnattsoltida. Det er tragisk det!

Lenke til kommentar
Er der ingen døgnåpne bensinstasjoner i brønnøysund? o.O

5963901[/snapback]

Er ingen doegnaapne bensinstasjoner i Narvik heller, selv ikke midt paa sommern, i verste midnattsoltida. Det er tragisk det!

5963923[/snapback]

Hm....så rart, vi har jo døgnåpent esso på sortland vi. Så ja, det er tragisk at ikke narvik en gang har døgnåpent bensinstasjon :hrm:

Lenke til kommentar
Lol..hva skjedde her?? var bare noe teit no...men wtf? fikk jeg bugga hw? :fun:

5963912[/snapback]

woi! hvor ble signaturen din av?

5963919[/snapback]

 

Når jeg ser det er det sånn

iouo1gu.th.jpg

5963945[/snapback]

sånn jeg ser det og :yes:

5963959[/snapback]

 

Ja...så hva skjedde? det føkka jo seg helt....skrev en masse ting....så kommer det ingenting

Lenke til kommentar
Er det noen som har lyst til å finne en døgnåpen bensinstasjon, kjøpe en flaske Coca Cola, for så og kjøre til Brønnøysund å gi flasken til meg?

5963887[/snapback]

Er der ingen døgnåpne bensinstasjoner i brønnøysund? o.O

5963901[/snapback]

Joa, men det er så langt å gå, noe som egentlig ikke gjør noe, hvis det ikke hadde vært for det faktum at sykkelen min bare har har ett gir for øyeblikket.

 

Merkeligste ting har skjedd to ganger i kveld, begge gangene mens jeg var inne på diskusjon. Plutselig kommer "Everybody Else Has Had More Sex Than Me"-videon fram. Jeg tenkte kanskje at jeg trykket på en signatur ved et uhell, men jeg fant ikke noen som har den i signaturen. Er det et tegn eller har jeg rett og slett ikke lett godt nok?

5963908[/snapback]

Oivind_Dahle har den i siganturen sin.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...