Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er relativ ny her da.. Men hva er det som har gjort at Dahl er kongen over forumet...? Han virker som en grei fyr, ikke misforstå meg. Bare lurer på hvorfor  :blush:

5962876[/snapback]

 

Er chills gøbben din?

5962883[/snapback]

 

Han er kjæresten min vist det var det du lurte på.. :)

Ps. Alle som skriver "kondolerer" etterpå no, den er sååå oppbrukt. Få dere et liv å slutt å bugg oss to.

Lenke til kommentar
Jeg er relativ ny her da.. Men hva er det som har gjort at Dahl er kongen over forumet...? Han virker som en grei fyr, ikke misforstå meg. Bare lurer på hvorfor  :blush:

5962876[/snapback]

 

Er chills gøbben din?

5962883[/snapback]

 

Han er kjæresten min vist det var det du lurte på.. :)

Ps. Alle som skriver "kondolerer" etterpå no, den er sååå oppbrukt. Få dere et liv å slutt å bugg oss to.

5962893[/snapback]

 

Hvem bøgger? så skal jeg banke de!

tell me Kimmi, tell me!

Lenke til kommentar
Jeg er relativ ny her da.. Men hva er det som har gjort at Dahl er kongen over forumet...? Han virker som en grei fyr, ikke misforstå meg. Bare lurer på hvorfor  :blush:

5962876[/snapback]

 

Er chills gøbben din?

5962883[/snapback]

 

Han er kjæresten min vist det var det du lurte på.. :)

Ps. Alle som skriver "kondolerer" etterpå no, den er sååå oppbrukt. Få dere et liv å slutt å bugg oss to.

5962893[/snapback]

 

Hvem bøgger? så skal jeg banke de!

tell me Kimmi, tell me!

5962924[/snapback]

 

Hehe.. Jeg er såpass snill at det sier jeg ikke. Folk kan bare være litt ondskapsfulle noen ganger syntes jeg. Vi har det bra sammen, kan ikke folk bare la oss ha det..? Drittlei all det bullshitet om chils.. For meg er han bare Svein, gutten jeg elsker høyere enn noe annet på jord :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...