Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Og hva med at alle gutter må inn i militæret, mens jentene bare kan si nei jeg vil ikke? Er det liksom likestilling?

 

Ikke misforstå, jeg er helt for likestilling. Skal vi ha likestilling bør begge kjønn få alt både på godt og vondt.

5962020[/snapback]

Betyr det vi burde få mensen?

5962044[/snapback]

hehe :p

 

----------

 

Man bør ikke "tvinge" menn og kvinner til å bli like, noe det virker som likestillingsdebatten til tider prøver på! :no: Kvinner og menn er og blir forskjellige, de er forskjellige fysisk og ikke minst har man som regel forskjellige interesser. Men det er viktig at alle har de samme mulighetene til å gjøre det de vil!

LIKEVERD er et bedre begrep, ikke likestilling! :)

 

 

Gratulerer med runda 6000 sider, folkens! :w00t:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Seether :love:

5961435[/snapback]

Hey vennen :wee:

 

Likestilling=fremming av jenter, ingenting annet.

5961445[/snapback]

Helt riktig. Uretferdig nok da damene bare får det positive ved mannstilværelsen, men vil holdes godt utenfor ulempene. Da gjelder brått ikke likestillingen lenger og hard arbeid er "mannsarbeid".

 

Kvinner er noen sleipe dyr, men jeg liker de alikvel :love:

5961566[/snapback]

Lei av å høre sånt som det der. Drit i å generalisere så jævlig. Kvinner jobber da hardt de også :hrm:

5961779[/snapback]

Liker ikke nye avataren din :( Skift tilbake. (vaer saa snill)

 

Selvfoelgelig, kvinner jobber hardt de ogsaa, men likestilling er i dag ensbetydende med aa gi jenter alle fordelene mens de slipper de fleste ulempene, og ingenting annet.

Lenke til kommentar
phax, de mener at å blø litt hver måned er like 'ille' som militæret. :)

 

Jeg synes likestilling er oppskrytt, slutt å syte.

5962167[/snapback]

 

hæhæhæ..! :!:

 

det mensen argumentet der er altså så latterlig.. greit nok, skal ikke på noen måte late som det ikke er kjipt for mange og ha mensen, men man skal da ikke drive og særbehandle jentene som f.eks og la de slippe militæret av den grunn. det er jo det stikk motsatte av likestilling.

Lenke til kommentar
phax, de mener at å blø litt hver måned er like 'ille' som militæret. :)

 

Jeg synes likestilling er oppskrytt, slutt å syte.

5962167[/snapback]

 

hæhæhæ..! :!:

 

det mensen argumentet der er altså så latterlig.. greit nok, skal ikke på noen måte late som det ikke er kjipt for mange og ha mensen, men man skal da ikke drive og særbehandle jentene som f.eks og la de slippe militæret av den grunn. det er jo det stikk motsatte av likestilling.

5962199[/snapback]

De må gjerne slippe militæret for min del, men da kan de godt slutte å klage på alt annet! (Vet at ikke alle klager, men enkelte ting begynner å bli litt irriterende...)

 

:)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...