Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har prosjektarbeid hver Fredag, så da blir det og lese alt av interresant på forumet! Du følger med i timene du også :yes:

5960027[/snapback]

Du jobber ikke med prosjektet hvis du leser på forumet da :roll:

Jeg har fri :) Er aldri på forumet på skoen ;)

5960045[/snapback]

På skoen nei...Der er det ikke så mye forum til meg heller. Men det er en ide, innlaget nettleser for diskusjon.no i skoen...

Men tilbake til temaet: Jeg jobber som regel hjemme med prosjektet, jobber bedre der(har ikke internett på jobbPCen hjemme) da kan jeg sløve en del på skolen...

Så du kommer her og sier at du aldri har postet en post fra skolen?

Lenke til kommentar
På skoen nei...Der er det ikke så mye forum til meg heller. Men det er en ide, innlaget nettleser for diskusjon.no i skoen...

Men tilbake til temaet: Jeg jobber som regel hjemme med prosjektet, jobber bedre der(har ikke internett på jobbPCen hjemme) da kan jeg sløve en del på skolen...

Så du kommer her og sier at du aldri har postet en post fra skolen?

5960060[/snapback]

Har postet en eller to poster for en god stund siden, da jeg var avhengig av SO :blush:

Burde pugge spansk, men sitter bare her å irriterer meg over at jeg ikke får fargesignal overført til tven fra dataen.  :hrm:  :(

5960068[/snapback]

Legg meg til MSN :)
Lenke til kommentar
Yess! I dag er det mattetentamen.

Jeg mangler:

-Blanco

-Kalkulator

-Mattekunnskaper

Dette må bli bra.

5959300[/snapback]

Hihi, du er nesten like ille som meg. Dog, jeg mangler også linjal. Meeeen, vi på vår tøffe skole gjør matte på datamaskin. :cool:

5959459[/snapback]

Lurer egentlig på hvorfor vi ikke får lov til det... Vi går tross alt på media!

Prøven i seg selv gikk egentlig greit nok. Nå er jeg hjemme og må pakke til turen jeg skal på senere i dag.

Dagens fantastiske tellefakta. Jeg gikk ca 1358 fra t-banen og til denne plassen jeg sitter på nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...