Dorian Gray Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Du drar da eller? Jeg er ikke sånn, veldig sjeldent jeg klager på noe på et fly. Dessuten er det jo gardin bak til economy, så du ville neppe sett noe. BURNED. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Du drar da eller? Jeg er ikke sånn, veldig sjeldent jeg klager på noe på et fly. Dessuten er det jo gardin bak til economy, så du ville neppe sett noe. Drar da. Velger pent å ikke komentere frekkheten med gardinen. EDIT: Gjør det likevell, ingenting er som to vestkant gutter som krangler, CHICKFIGTH! PS. Hvis jeg skal slenge meg på bølgen med skryte inlegg, har faktisk Businiess bilett, av samme grunn som deg, var ikke flere vanelige biletter. Føler meg dum som sitter på business, virker så overklasse :/ Endret 22. juni 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Dessuten er det jo gardin bak til economy, så du ville neppe sett noe. Den hadde ikke jeg tålt Hva? Men jeg klager veldig sjeldent på fly jeg. Jeg flyr jo stort sett economy selv også. Sønnen til en venn av familien, american, var med til Afrika. Vi fløy i deres privatfly. Og jeg ble helt sjokket da han sa "Pappa, jeg begynner å bli lei dette flyet!!! Det er så lite!!" Jeg er vant til rutefly jeg... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Velger pent å ikke komentere frekkheten med gardinen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Du drar da eller? Jeg er ikke sånn, veldig sjeldent jeg klager på noe på et fly. Dessuten er det jo gardin bak til economy, så du ville neppe sett noe. Drar da. Velger pent å ikke komentere frekkheten med gardinen. Unnskyld, jeg tenkte ikke.... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg er ikke sånn, veldig sjeldent jeg klager på noe på et fly. Dessuten er det jo gardin bak til economy, så du ville neppe sett noe. Dø. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Beklager, jeg synes det virket som om han skulle fly economy... Men samme det, ejg tenkte ikke. Det bare glapp ut, sorry. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg er ikke sånn, veldig sjeldent jeg klager på noe på et fly. Dessuten er det jo gardin bak til economy, så du ville neppe sett noe. Dø. Hehe, tydeligvis kan kun de rike mobbes. Jaja. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg er ikke sånn, veldig sjeldent jeg klager på noe på et fly. Dessuten er det jo gardin bak til economy, så du ville neppe sett noe. Dø. enn du no da? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hva skal du i London Joachim? Hadde vært absurd å møte deg i London o.O Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hva skal du i London Joachim? Hadde vært absurd å møte deg i London o.O Jeg drar ut å ser på turneringen i morgen, på fredag blir det halv dag shoppin' før jeg tar flyet hjem. En venn av meg har villa like ved turneringen liksom. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hva skal du i London Joachim? Hadde vært absurd å møte deg i London o.O Jeg drar ut å ser på turneringen i morgen, på fredag blir det halv dag shoppin' før jeg tar flyet hjem. En venn av meg har villa like ved turneringen liksom. Buy me something nice. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Du drar da eller? Jeg er ikke sånn, veldig sjeldent jeg klager på noe på et fly. Dessuten er det jo gardin bak til economy, så du ville neppe sett noe. Drar da. Velger pent å ikke komentere frekkheten med gardinen. EDIT: Gjør det likevell, ingenting er som to vestkant gutter som krangler, CHICKFIGTH! PS. Hvis jeg skal slenge meg på bølgen med skryte inlegg, har faktisk Businiess bilett, av samme grunn som deg, var ikke flere vanelige biletter. Føler meg dum som sitter på business, virker så overklasse :/ En skikkelig vestkantgutt vet da at det er egyptisk BOMULL man skal ha... Du har misforstått til de grader! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 jaja, der tok du meg. Jeg innrømmer det, du er mer pappa gutt enn meg. Men skal også handle på fredag, kanskje vi treffes på herodes (usikker på stavemåte) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 En admin som bryter reglene, hva blir det neste? Har ikke flydd før engang jeg... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 jaja, der tok du meg. Jeg innrømmer det, du er mer pappa gutt enn meg. Men skal også handle på fredag, kanskje vi treffes på herodes (usikker på stavemåte) Vi får se. Skal se etter Burberry Duffelcoats, jeg tror de kommer skikkelig til vinteren, og nå er det jo kanskje mulig å få en restesak. Men vet ikke hvor mye jeg gidder å stresse... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Kjøper LPer og DvD serier når jeg er i england Ingenting er som å kjøpe favorittseriene på DvD. Har en ganske stor handleliste, eneste som har noe med klær å gjøre er at jeg skal finne en kul hette genser. Men skal være i England i to uker så trenger ikke å stresse. Endret 22. juni 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) En admin som bryter reglene, hva blir det neste? Har ikke flydd før engang jeg... De har lov, det er nettopp derfor det er bra å være mod. Alex: The Office! Endret 22. juni 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jaja, nu skal det ut å jogges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg