Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du drar da eller? ;)

 

Jeg er ikke sånn, veldig sjeldent jeg klager på noe på et fly. Dessuten er det jo gardin bak til economy, så du ville neppe sett noe. :)

Drar da.

 

Velger pent å ikke komentere frekkheten med gardinen. :)

 

EDIT: Gjør det likevell, ingenting er som to vestkant gutter som krangler, CHICKFIGTH!

 

PS. Hvis jeg skal slenge meg på bølgen med skryte inlegg, har faktisk Businiess bilett, av samme grunn som deg, var ikke flere vanelige biletter. Føler meg dum som sitter på business, virker så overklasse :/

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Dessuten er det jo gardin bak til economy, så du ville neppe sett noe. :)

Den hadde ikke jeg tålt :p

Hva?

 

Men jeg klager veldig sjeldent på fly jeg. :) Jeg flyr jo stort sett economy selv også. Sønnen til en venn av familien, american, var med til Afrika. Vi fløy i deres privatfly. Og jeg ble helt sjokket da han sa "Pappa, jeg begynner å bli lei dette flyet!!! Det er så lite!!"

 

Jeg er vant til rutefly jeg...

Lenke til kommentar
Du drar da eller? ;)

 

Jeg er ikke sånn, veldig sjeldent jeg klager på noe på et fly. Dessuten er det jo gardin bak til economy, så du ville neppe sett noe. :)

Drar da.

 

Velger pent å ikke komentere frekkheten med gardinen. :)

 

EDIT: Gjør det likevell, ingenting er som to vestkant gutter som krangler, CHICKFIGTH!

 

PS. Hvis jeg skal slenge meg på bølgen med skryte inlegg, har faktisk Businiess bilett, av samme grunn som deg, var ikke flere vanelige biletter. Føler meg dum som sitter på business, virker så overklasse :/

En skikkelig vestkantgutt vet da at det er egyptisk BOMULL man skal ha... Du har misforstått til de grader!

Lenke til kommentar
jaja, der tok du meg. Jeg innrømmer det, du er mer pappa gutt enn meg.

 

Men skal også handle på fredag, kanskje vi treffes på herodes (usikker på stavemåte) :)

Vi får se. ;) Skal se etter Burberry Duffelcoats, jeg tror de kommer skikkelig til vinteren, og nå er det jo kanskje mulig å få en restesak. Men vet ikke hvor mye jeg gidder å stresse...

Lenke til kommentar

Kjøper LPer og DvD serier når jeg er i england :) Ingenting er som å kjøpe favorittseriene på DvD. Har en ganske stor handleliste, eneste som har noe med klær å gjøre er at jeg skal finne en kul hette genser. Men skal være i England i to uker så trenger ikke å stresse.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...