Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg har det så bra no. Begge prøvene jeg hadde denne uken, som jeg har pugget shit mye på gikk veldig bra  :) Endelig kan eg senkle skuldrene litt og chille... Ingen aning hvor deilig det er . I tillegg har jeg vært med pusen min i dag.  :love:

5958119[/snapback]

det er bra. fikk igjen 2 prøver den uken her jeg. 5 på naturfag og 5/6 på mattematikken. får jeg 5/6 eller bedre på tentamen blir det 6'er i boka :wee:

5958215[/snapback]

 

Det er jo dødsbra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har det så bra no. Begge prøvene jeg hadde denne uken, som jeg har pugget shit mye på gikk veldig bra  :) Endelig kan eg senkle skuldrene litt og chille... Ingen aning hvor deilig det er . I tillegg har jeg vært med pusen min i dag.  :love:

5958119[/snapback]

det er bra. fikk igjen 2 prøver den uken her jeg. 5 på naturfag og 5/6 på mattematikken. får jeg 5/6 eller bedre på tentamen blir det 6'er i boka :wee:

5958215[/snapback]

:dontgetit:

 

 

*drømme om 5 og 6'ere*

Kommer aldri til å få no 6'ere på vitnemålet mitt, er jeg heldig får jeg kanskje noen 5'ere : )

 

Noen som ser spesialavsnittet? (Hvis det er det det heter det som går på Tv2)

Lenke til kommentar
/me lurer på om SO kommer til å bli seriøst en gang langt inn i fremtiden og utover.

5957519[/snapback]

Be the change you want to see in the world vet du

5957543[/snapback]

Den skal jeg skrive ned.

 

Jeg har det så bra no. Begge prøvene jeg hadde denne uken, som jeg har pugget shit mye på gikk veldig bra  :) Endelig kan eg senkle skuldrene litt og chille... Ingen aning hvor deilig det er . I tillegg har jeg vært med pusen min i dag.  :love:

5958119[/snapback]

For min skyld, kan du være litt mindre lykkelig. Sliter på det dårlige humøret mitt å se deg svinse rundt så blid og fornøyd. :p

Lenke til kommentar
/me lurer på om SO kommer til å bli seriøst en gang langt inn i fremtiden og utover.

5957519[/snapback]

Be the change you want to see in the world vet du

5957543[/snapback]

Den skal jeg skrive ned.

 

Jeg har det så bra no. Begge prøvene jeg hadde denne uken, som jeg har pugget shit mye på gikk veldig bra  :) Endelig kan eg senkle skuldrene litt og chille... Ingen aning hvor deilig det er . I tillegg har jeg vært med pusen min i dag.  :love:

5958119[/snapback]

For min skyld, kan du være litt mindre lykkelig. Sliter på det dårlige humøret mitt å se deg svinse rundt så blid og fornøyd. :p

5958342[/snapback]

 

For en gangs skyld er det eg som har det bra.... Kjeften :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...