Bruker-33331 Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Agressive, jeg voldtar deg hvis du ikke unblokker meg. 5957266[/snapback] Well, look who came crawling back! 5957295[/snapback] Neivel, du blokka meg fordi jeg tulla med ordene lissom og serri. Og krøsj. Bare glem det. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Agressive, jeg voldtar deg hvis du ikke unblokker meg. 5957266[/snapback] :!: så jævli genialt sagt Endret 20. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) For de som ble interesserte: Nena - 99 Luftballons sier: Synes du AI'en i gtaSA suger? Nena - 99 Luftballons sier: hvordan bilene kjører Espen sier: Jeg synes den er forbedret i forhold til tidligere versjon. Nena - 99 Luftballons sier: bullshit Nena - 99 Luftballons sier: De skifter fil uten grunn Nena - 99 Luftballons sier: Alså, ikke andre sida Nena - 99 Luftballons sier: Men foran deg Nena - 99 Luftballons sier: Og kresjer hele tiden Espen sier: Vel, har ikke lagt merke til det. Nena - 99 Luftballons sier: Vertfall på xbox versionen Nena - 99 Luftballons sier: Ikke oppdtatert vettu Espen sier: Jeg har da så oppdatert. Nena - 99 Luftballons sier: Hvis jeg kjører i 220 på motorveien, så skifter en bil fil også kresjer jeg Nena - 99 Luftballons sier: Eller så kresjer bilene Espen sier: Så bilene foran deg skifter fil, så du krøsjer i dem? Espen sier: kræsjer* Nena - 99 Luftballons sier: krøsjer Espen sier: kræsjer`? Espen sier: krøsjer? Nena - 99 Luftballons sier: kræsjer Nena - 99 Luftballons sier: Mye morsommere Espen sier: krøsj? Espen sier: kræsj? Espen sier: WTF! Espen sier: ?"?!?"?"?"?"!?!?!?!?!??!?! Nena - 99 Luftballons sier: Men har modda spillet så jeg ikke detter av da Nena - 99 Luftballons sier: Fordi ellers så dettr jeg av hvert minutt Nena - 99 Luftballons sier: Serri lissom Espen sier: Du har også slengt deg på "Serri lissom"-bølgen? Nena - 99 Luftballons sier: Nesj Espen sier: Neivel, jeg snakker bare med folk som bruker uttrykk som "serri" og "liksom" til vanlig. Espen sier: /block Skal unblokke deg straks, pews. Var bare ment som tull, for å se hvor lenge du klarte deg uten meg. Endret 20. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Har ikke alle jenter runde pupper i grunn? Og tynne gutter gir meg noia. Om jeg står foran en fyr og du ikke kan se ham så er det creepy. Skjønner ikke hvorfor gutter er så glad i rumper. Det har dere selv lissom..altså..pupper må være artigere 5957203[/snapback] Joda, de fleste har det, men uheldigvis er det noen som har hengepupper Da forsvinner vel mesteparten av forumet her Joda, rumper har vi selv, men dere gjør mer utav det, dere putter de inni stramme jeans så formene vises bedre Dessuten er en jenterumpe bedre og ta på Joda, men de fleste jenter i min (15) alder har ikke så alt for store pupper så da taes vel rumpa som erstatning Men jeg liker begge deler like mye, men i 15. års alderen er rett og slett rumpa finere Altså, jeg ba ingen om å poste vekten sin. 5957204[/snapback] Nei, men du fikk oss til å gjøre det, indirekte Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 "Driving home for Christmas" er så fin, at jeg tror jammen jeg spiller den en gang eller to til tross for at kalenderen viser april. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Agressive, jeg voldtar deg hvis du ikke unblokker meg. 5957266[/snapback] jeg har funnet slagord for deg og voldtektene. "Godt for meg - godt for deg." evnt "Godt for meg - Godt for meg." er kanskje bare halvparten som stemmer i de fleste tilfeller ( Agressive, jeg ser på deg vet du liker det ) men det er nok for meg. Josh Tobin - I'm A Gangster Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Agressive, jeg voldtar deg hvis du ikke unblokker meg. 5957266[/snapback] :!: så jævli genialt sagt 5957305[/snapback] plz, det er old xD Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Agressive, jeg voldtar deg hvis du ikke unblokker meg. 5957266[/snapback] :!: så jævli genialt sagt 5957305[/snapback] Syns det er svaret på alle problemer for bundy jeg. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Agressive, jeg voldtar deg hvis du ikke unblokker meg. 5957266[/snapback] :!: så jævli genialt sagt 5957305[/snapback] plz, det er old xD 5957342[/snapback] Ikke vær beskjeden nå da Bundy.... Jeg har nesten hørt alt så kommer du med den kommentaren :!: haha...holdt på å dø av latter når jeg leste det Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Alle problemer løses med voldtekt. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 A wile ago you and me and the other people at SO4 had a partyBut who could know it was the last time We laughed and talked together Chasing Bundy, you should've lived forever You didn't even get logged out Chorus: Bye Bye @kd bye bye It's not your fault that you changed your nick But i can't help it I got to ask a reason why you Good o'l @kd changed nick no one knows So many of your friends cry Theres no meaning why you should change nick Now today when you are dahl I'm still heartbroken but i can't find a reason Why you have to change so fast Guess thats how it had to be Raise in heaven living free Can't you change back to @kd please Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 For de som ble interesserte: Nena - 99 Luftballons sier: Synes du AI'en i gtaSA suger? Nena - 99 Luftballons sier: hvordan bilene kjører Espen sier: Jeg synes den er forbedret i forhold til tidligere versjon. Nena - 99 Luftballons sier: bullshit Nena - 99 Luftballons sier: De skifter fil uten grunn Nena - 99 Luftballons sier: Alså, ikke andre sida Nena - 99 Luftballons sier: Men foran deg Nena - 99 Luftballons sier: Og kresjer hele tiden Espen sier: Vel, har ikke lagt merke til det. Nena - 99 Luftballons sier: Vertfall på xbox versionen Nena - 99 Luftballons sier: Ikke oppdtatert vettu Espen sier: Jeg har da så oppdatert. Nena - 99 Luftballons sier: Hvis jeg kjører i 220 på motorveien, så skifter en bil fil også kresjer jeg Nena - 99 Luftballons sier: Eller så kresjer bilene Espen sier: Så bilene foran deg skifter fil, så du krøsjer i dem? Espen sier: kræsjer* Nena - 99 Luftballons sier: krøsjer Espen sier: kræsjer`? Espen sier: krøsjer? Nena - 99 Luftballons sier: kræsjer Nena - 99 Luftballons sier: Mye morsommere Espen sier: krøsj? Espen sier: kræsj? Espen sier: WTF! Espen sier: ?"?!?"?"?"?"!?!?!?!?!??!?! Nena - 99 Luftballons sier: Men har modda spillet så jeg ikke detter av da Nena - 99 Luftballons sier: Fordi ellers så dettr jeg av hvert minutt Nena - 99 Luftballons sier: Serri lissom Espen sier: Du har også slengt deg på "Serri lissom"-bølgen? Nena - 99 Luftballons sier: Nesj Espen sier: Neivel, jeg snakker bare med folk som bruker uttrykk som "serri" og "liksom" til vanlig. Espen sier: /block Skal unblokke deg straks, pews. Var bare ment som tull, for å se hvor lenge du klarte deg uten meg. 5957320[/snapback] Plz, greier meg lengre uten deg enn so4. Shikaru: Ja. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Alle problemer løses med voldtekt. 5957363[/snapback] Jævli vitti :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Alle problemer løses med voldtekt. 5957363[/snapback] Jævli vitti :!: 5957374[/snapback] Jaha. Den har jeg problemer med å se vittigheten i... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 kanskje jeg skal adoptere det jeg og. hvis jeg har et problem, bare voldta vedkommende. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Alle problemer løses med voldtekt. 5957363[/snapback] Jævli vitti :!: 5957374[/snapback] Jaha. Den har jeg problemer med å se vittigheten i... 5957393[/snapback] jeg må si meg enig i deg der. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Agressive, jeg voldtar deg hvis du ikke unblokker meg. 5957266[/snapback] :!: så jævli genialt sagt 5957305[/snapback] plz, det er old xD 5957342[/snapback] Ikke vær beskjeden nå da Bundy.... Jeg har nesten hørt alt så kommer du med den kommentaren :!: haha...holdt på å dø av latter når jeg leste det 5957362[/snapback] Gjett hva jeg har gjort med tannbørsten din. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Plz, greier meg lengre uten deg enn so4. Shikaru: Ja. 5957373[/snapback] Du holder ut slutten av neste uke? Den som kommer krypende tilbake må danse lapdance og legge ut video her. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg har egentlig problemer med å se Bundys vittigheter generelt sett, men jeg er kanskje ikke helt mentalt til stede.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Voldtekt løser jomfruhinna på jomfruer, og litt til. Bundy: Det blidet var growse! Endret 20. april 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg