Dorian Gray Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Satt og bestilte billetter for meg og pappa for turen til London, vi reiser sammen til, så reiser jeg alene fra... Noen som aner hvor dyrt og vansklig en flybillett til London koster i starten av skoleferien? Jeg og pappa betaler 6000 hver på BA, som er de eneste som har leidig seter, for OSL-Heathrow.. Businiess riktignok. Hjem betaler jeg 5500 med SAS, Businiess det også. Sekretæren til pappa er lite ikke frekk som får meg til å bestille... Hvorfor i alle dager kaste bort så mye penger bare på å kjøre Businiessklasse. Det eneste du får ekstra for masse ekstra penger er litt benplass, og avis og drikke... Fordi vi kan. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Det spørs jo litt, men denne gangen var det det eneste ledige. Skal man fly med "etniske" flyselskaper så velger vi jo også automatisk busniess... Vi flyr liksom ikke economy hos Egypt Air... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Joachim, kjøp billetter 8 måneder før (vanligvis da flyet blir satt opp), så får du billettene til en tredjedel av prisen. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg hater verden. HATE HATER HATER. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Joachim, kjøp billetter 8 måneder før (vanligvis da flyet blir satt opp), så får du billettene til en tredjedel av prisen. Men når jeg ble invitert til London til torsdag i går, da har jeg ikke åtte måneder på meg. Pappa betaler så bryr mge fint lite hva det koster. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Lang historie. Jeg føler ikke for å fortelle. Beklager. Detn er bare jævla befriende med store bokstaver. Det eneste horeskapen i verden som teller nå er faen meg Dream Theater, og ekte venner. Faen Faen Faen Faen Faen Faen Edit: Forresten, LOST betyr ingenting. Endret 22. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
brd Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 jaok...... vi elsker verden og Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg hater verden. HATER HATER HATER. *rette litt* Jeg er med på den.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Det eneste horeskapen i verden som teller nå er ekte venner. Den er lei.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Det eneste horeskapen i verden som teller nå er ekte venner. Den er lei.. Den er lei, særlig når du ikke har ekte venner... Eneste jeg har nå, er dama. Men, se deppetråden... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Det eneste horeskapen i verden som teller nå er ekte venner. Den er lei.. Den er lei, særlig når du ikke har ekte venner... Tror jeg bare har ca. 1-2 ekte venner akkurat nå. Jeg vil gråte. Og skrike. Altså, burde ikke klage på det, mange som ahr det verre. Men det er det faktum at når folk du trodde var nogen lunde "real" er avskum, ja da.. Grrrr. Endret 22. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Joachim, kjøp billetter 8 måneder før (vanligvis da flyet blir satt opp), så får du billettene til en tredjedel av prisen. Men når jeg ble invitert til London til torsdag i går, da har jeg ikke åtte måneder på meg. Pappa betaler så bryr mge fint lite hva det koster. Du drar på torsdag og ikke fredag? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Joachim, kjøp billetter 8 måneder før (vanligvis da flyet blir satt opp), så får du billettene til en tredjedel av prisen. Men når jeg ble invitert til London til torsdag i går, da har jeg ikke åtte måneder på meg. Pappa betaler så bryr mge fint lite hva det koster. Du drar på torsdag og ikke fredag? Jeg reiser i morgen med flight BA0761 til Heathrow fra OSL. Flyet går klokken 0730, og jeg reiser på Businiess Club Flexible Ticket. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Joachim, kjøp billetter 8 måneder før (vanligvis da flyet blir satt opp), så får du billettene til en tredjedel av prisen. Men når jeg ble invitert til London til torsdag i går, da har jeg ikke åtte måneder på meg. Pappa betaler så bryr mge fint lite hva det koster. Du drar på torsdag og ikke fredag? Jeg reiser i morgen med flight BA0761 til Heathrow fra OSL. Flyet går klokken 0730, og jeg reiser på Businiess Club Flexible Ticket. Fillern. Hvorfor ikke ta BA's rute på fredag? Ville likt å høre " Pappa denne puten er ikke laget av Egyptisk silke!" osv. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Fillern. Hvorfor ikke ta BA's rute på fredag? Ville likt å høre " Pappa denne puten er ikke laget av Egyptisk silke!" osv. LOL ! :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Du drar da eller? Jeg er ikke sånn, veldig sjeldent jeg klager på noe på et fly. Dessuten er det jo gardin bak til economy, så du ville neppe sett noe. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Dessuten er det jo gardin bak til economy, så du ville neppe sett noe. ouch :!: Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Dessuten er det jo gardin bak til economy, så du ville neppe sett noe. Den hadde ikke jeg tålt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg