Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke alle jenter runde pupper i grunn?

 

Og tynne gutter gir meg noia. Om jeg står foran en fyr og du ikke kan se ham så er det creepy.

 

Har desverre nettopp sett ferdig hele Futurama med typen. Må vente en stund før jeg kan begynne på an igjen.

 

Skjønner ikke hvorfor gutter er så glad i rumper. Det har dere selv lissom..altså..pupper må være artigere :p

Lenke til kommentar
Har ikke alle jenter runde pupper i grunn?

 

Og tynne gutter gir meg noia. Om jeg står foran en fyr og du ikke kan se ham så er det creepy.

 

Har desverre nettopp sett ferdig hele Futurama med typen. Må vente en stund før jeg kan begynne på an igjen.

 

Skjønner ikke hvorfor gutter er så glad i rumper. Det har dere selv lissom..altså..pupper må være artigere :p

5957203[/snapback]

 

rumper er kos det og :love: pupper og seff :love: tenker vi sier delt førsteplass jeg.

 

ognå: XFiles! :D fikk alle 9 sesongene i posten nå endelig. etter nesten 3 uker i posten.

 

* cue X-Files Theme *

Lenke til kommentar
Jeg er 180 og veier 60.  :ermm:

5956921[/snapback]

Så skal det nevnes at jeg har noen helvettes tjukke bein + at jeg har mye muskler :)

 

5956957[/snapback]

 

Skal vi sloss? :D

 

Jeg har ganske tung beinbygning også.

Siden ferien har jeg mista noe over 15 kg og fått en god del mer muskler :w00t:

Har helle aldri vært en av de svake i klassen.

 

*slå på*

Lenke til kommentar
X-Files e skummelt :ermm:  Turde aldri å se noe lenge på det når det gikk seint om kvelden.

5957252[/snapback]

 

haha husker jeg syntes det var mad skummelt når jeg var liten.. husker den første episoden jeg så tror jeg det var, da var det om en kar som hadde en svær cyste på magen ( det var det de trodde) men inni den var det en blanding av en ape og en havfrue eller noe sykt. høres syko ut men jeg var bare 10 år elns. var skummelt nok :p

Lenke til kommentar
Nesj, skal se Scary movie 4 nå.

 

Elendig kvalitet men det for holde.

5957106[/snapback]

 

 

Hvis den er funny og verdt og se på cam så si ifra :thumbup:

Lo(hahah jeg skrev ikke ledde) meg skakk hal(v?)veis ihjel de andre 3 filmene så lurer på om den er verdt på cam

5957235[/snapback]

 

Har sett den i TS-kvalitet. Ikke verdt å se.

De andre filmene var omtrent geniale, men denne er litt for tynn.

Lenke til kommentar
Noen som blir med og holde et Diskusjon.no awards?

Største Spam hore.

Beste Hobby Mod og sånt?

5955590[/snapback]

Jeg trur fredrikrb ville stemt på meg som Hobby Mod. :D

 

Har ikke alle jenter runde pupper i grunn?

 

Og tynne gutter gir meg noia. Om jeg står foran en fyr og du ikke kan se ham så er det creepy.

 

Har desverre nettopp sett ferdig hele Futurama med typen. Må vente en stund før jeg kan begynne på an igjen.

 

Skjønner ikke hvorfor gutter er så glad i rumper. Det har dere selv lissom..altså..pupper må være artigere :p

5957203[/snapback]

Jo, egentlig.

 

:wee:

 

Kult, skulle gjerne sett Futurama selv, men har ikke serien. He he.

 

Rumper er bare digg! En gutterumpe er ikke digg, det er bare slik det er. Rumper er elsklovhåndtak. ;)

Lenke til kommentar
Nesj, skal se Scary movie 4 nå.

 

Elendig kvalitet men det for holde.

5957106[/snapback]

 

 

Hvis den er funny og verdt og se på cam så si ifra :thumbup:

Lo(hahah jeg skrev ikke ledde) meg skakk hal(v?)veis ihjel de andre 3 filmene så lurer på om den er verdt på cam

5957235[/snapback]

 

Har sett den i TS-kvalitet. Ikke verdt å se.

De andre filmene var omtrent geniale, men denne er litt for tynn.

5957283[/snapback]

 

Okey. holder for meg. Da ser jeg heller den heller på kino :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...