Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er 180 og veier 60.  :ermm:

5956921[/snapback]

Så skal det nevnes at jeg har noen helvettes tjukke bein + at jeg har mye muskler :)

 

Sleep4Life: Please a'... Det er til folk som deg (les: Idioter) den "Do not try this at home" advarselen er til

:mad:

5956957[/snapback]

 

I know...but whatcha gonna do'?

 

Neida skal ikke gjøre "stunts" mer...klok av skade (les: ødelagt bukse)

 

EDIT: jeg bare kødder :roll: , skal ikke gjøre noe igjen

Endret av Sleep4Life
Lenke til kommentar
Jeg er 180 og veier 60.  :ermm:

5956921[/snapback]

Så skal det nevnes at jeg har noen helvettes tjukke bein + at jeg har mye muskler :)

 

Sleep4Life: Please a'... Det er til folk som deg (les: Idioter) den "Do not try this at home" advarselen er til

:mad:

5956957[/snapback]

Bare la han ødelegge seg selv :)

 

Ligge på legevakta i 4 timer med oppspjæra bein er kos.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg se litt på CKY og Jackass for inspirasjon til morgen dagen :thumbup:

5956943[/snapback]

De som er med på jackass er morsomme fordi de gjør dumme ting. Når du gjør dumme ting fordi de gjør dumme ting blir det tragisk. Spesielt siden de dumme tingene dine ikke engang er morsomme.

 

Uansett, jackass er bare sååå år 2000.

Lenke til kommentar
Jeg er 180 og veier 60.  :ermm:

5956921[/snapback]

Så skal det nevnes at jeg har noen helvettes tjukke bein + at jeg har mye muskler :)

5956957[/snapback]

Er 189 (eller no sånt) og veier 75 eller noe. Men da skal det nevnes at jeg har noen helvetes spinkle og muskelløse bein pga. muskelsvinn. Hadde vel veid rundt 85 hvis ikke. Så en plass at idealvekten min er 84, så sier meg fornøyd uansett :p

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg veier så mye nå (tror jeg) er at jeg vokser ujevnt. I 5te var jeg bolle de-lux, så begynte jeg å vokse i høyden, nå har jeg blitt litt tjukkere, men har akkurat begynt og vokse i høyden igjen ;)

 

Skal også nevnes at det har gått i generasjoner på farssiden å være kraftig, og være sterk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...