Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seether, det er urovekkende mye drap i drømmene dine må jeg si :p

 

Og forresten, den sangen om Boten Anna er det jævligste jeg har vært utsatt for siden Crazy Frog :) Mye IKEA-prat på hun ja.."Du: Jeg hater deg. Anna: Det var synd. Jeg liker deg!"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Ble eid i går. Ble temmelig sur etter at typen forsov seg da han skulle til meg. Og så greide jeg å sovne i går og brøt avatalen med ham. Gah, hva sier man da lissom? :p

5955248[/snapback]

 

Hvorfor ble du sur når typen din forsov seg? Var vel ikke akkurat en bevisst handling?

Lenke til kommentar
Ble eid i går. Ble temmelig sur etter at typen forsov seg da han skulle til meg. Og så greide jeg å sovne i går og brøt avatalen med ham. Gah, hva sier man da lissom? :p

5955248[/snapback]

 

Hvorfor ble du sur når typen din forsov seg? Var vel ikke akkurat en bevisst handling?

5955259[/snapback]

Nei, men det å forsove seg til 4-5 på dagen er litt drøyt da.

 

Bitex: Jeg har mye uforløst sinne i meg :whistle:

Lenke til kommentar
Ble eid i går. Ble temmelig sur etter at typen forsov seg da han skulle til meg. Og så greide jeg å sovne i går og brøt avatalen med ham. Gah, hva sier man da lissom? :p

5955248[/snapback]

 

Hvorfor ble du sur når typen din forsov seg? Var vel ikke akkurat en bevisst handling?

5955259[/snapback]

Nei, men det å forsove seg til 4-5 på dagen er litt drøyt da.

 

Bitex: Jeg har mye uforløst sinne i meg :whistle:

5955293[/snapback]

Slå på no, som Bundy gjorde :whistle:

 

Eller bare gjør som vi gjorde i musikktimen, la en haug med pinner på gulvet, og sto i en ring rundt dem mens vi skreiv så høyrt vi kunne til de med banneord og alt mulig. Vi skule liksom være sinte på de, pinner :ermm:

Lenke til kommentar
Super Nintendo FTW! Super Mario er jo bare genialt på den konsollen.

5954971[/snapback]

NES er tidenes beste konsoll, EOD!

5954999[/snapback]

 

I hele min "karriere" som konsollspiller er det kun NES jeg har spilt til den gikk istykker... ikke helt istykker, men måtte alltid slite lenge for å få spillene til å virke og slik...

 

N64 var jo selvsagt bra den og, men jeg spilte ikke den like mye som NES :)

5955042[/snapback]

 

hehe, husker vi alltid måtte blåse på spillene og i maskinen før de virka ^^

Lenke til kommentar

Jeg må bare lovprise UPS, i motsetning til de inkompetente folkene i Posten(Som også henter og leverer for FedEx i Norge), og i motsetning til DHL som kun sier at de kommer mellom 8 og 16 dagen etter du ringer for opphenting, klarer UPS å love å hente pakkene/dokumentene mellom "16 og 17" samme dag. Og jeg ringte 1545. Det er til å bli glad av.

 

Jeg tror det går mot tegning av kontrakt med UPS ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...