Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Super Mario er faktisk genialt. Jeg satte meg ned med lillebrors gamle Supernintendo i påska bare for å ha noe å gjøre. Aldri spilt Mario. Det tok pokker ikke lange tida før jeg var helt hekta, spesiellt når jeg begynte å finne secrets på mainmap. Følte meg liksom skikkelig god siden jeg fant masse secrets når jeg aldri hadde spilt før. Tror det var 3'rn jeg spilte da. Ble mange mange timer etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Super Nintendo FTW! Super Mario er jo bare genialt på den konsollen.

5954971[/snapback]

NES er tidenes beste konsoll, EOD!

5954999[/snapback]

 

I hele min "karriere" som konsollspiller er det kun NES jeg har spilt til den gikk istykker... ikke helt istykker, men måtte alltid slite lenge for å få spillene til å virke og slik...

 

N64 var jo selvsagt bra den og, men jeg spilte ikke den like mye som NES :)

Lenke til kommentar

Gamecube eier, da! Super Smash Bros. Melee, Mario kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Luigi's Mansion.. Hva mer kan man ønske seg? :love:

 

Men nå stikker jeg og spiser litt og prøver 15 minute melee med Yoshi! :w00t:

Lenke til kommentar
NES...? Er dårlig på forkortelser :p

 

Har N64 enda, bruker den ikke men. Spilte mye MarioCart før ^^

5955056[/snapback]

 

Nintendo Entertainment System, såvidt jeg vet.

 

...men jeg skulle gjerne vite hvorfor det heter Nintendo 64. 64-bits konsoll, eller? (Det er ikke RAMen, ihvertfall.)

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Marerittene mine nådde nye høyder i går. Drepte 6 stk for å unngå at en psycho feminist satte i gang revulosjon i Norge. Meg og søsteren min tok feil de første 5 gangene før vi endelig greide å ta damen :ermm: Så prøvde jeg å slippe unna med det for ellers ville jeg ikke få se kjæresten min igjen.

 

Er det rart jeg er anspent :p

Lenke til kommentar
NES...? Er dårlig på forkortelser :p

 

Har N64 enda, bruker den ikke men. Spilte mye MarioCart før ^^

5955056[/snapback]

 

Nintendo Entertainment System, såvidt jeg vet.

 

...men jeg skulle gjerne vite hvorfor det heter Nintendo 64. 64-bits konsoll, eller? (Det er ikke RAMen, ihvertfall.)

5955065[/snapback]

 

Den heter 64 pga at den har 64 bit ja :)

 

Og NES er tidenes beste konsoll! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...