Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neeei! Hva har han gjort?! :(

@kd --> Dahl det finner jeg meg ikke i! Jeg kommer aldri til å kjenne han igjen, han kommer aldri til å bli den gamle med det nicket, det nicket er ikke noe spesiellt det nicket bærer ikke noe preg av fantasi, det nicket er ikke det mest sexy som det forrige var, det nicket har ikke den samme mann bak sin manske det må være umulig, fra nå av kommer han til å se ut som en ukjent for meg, dette er fælt! Det er jo som om jeg skulle ha byttet nick fra The Strategy-player til Liland.

 

Hate @kd :hrm: Ja @KD jeg kommer aldri til å tilltale han som Dahl... (Ok, kanskje, ikke ta meg på ordet nå, men kommer hvertfall ikke til å gjøre det på en stund)

 

*riste av seg frustrasjon*

 

Jaja, hva skal folket gjøre i dag? I dag skal jeg til Tønsberg Domkirke (hvor jeg var i går også) for å øve på vår oppsetning av "Ringeren i Notre Dame". Også fikk jeg melding av mamma at jeg ikke får tid til å gjøre lekser på grunn av det :cool: (les: fikk ikke lekseplan før Onsdag (klassestyreren hadde glemt den) og jeg skal ta bussen til byen like etter å ha spist middag.)

Lenke til kommentar
Fredrik... Ikke vis meg sånn på morgenen. *tørke kaffe av skjermen*

 

Var hu dama sååå stygg btw?

5953115[/snapback]

 

Absolutt ikke, men hun så bra ut bakfra (:wee:), hår, høyde osv, så jeg håpet på killer all over. :p

5953131[/snapback]

 

 

ahah, kom på en ting, fattern hadde hørt om et band som het Slank Bakfra. :!:

Lenke til kommentar
SnittLeif: Måtte ha en liten forandring gitt. :) Har vært Volcov siden 04/05-2003. ;)

5953138[/snapback]

Thou shalt not leave your very much kjærkomne nick! FY!

 

Fortsetter der jeg slapp med http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf

 

Inspirasjon til å skrive reiseartikkel fra Edinburgh.

5953112[/snapback]

Du syns ikke det er litt snodig, Fredrik, å se på en flash-animasjon av en manga-dame som snurrer en purreløk og tilsynelatende synger noe rart på finsk?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...