:---{D Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Noen som har noen tips for å løse litt opp i skuldre/nakke? 5951970[/snapback] massasje 5951987[/snapback] Eventuelt slikking. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 *host* 5951935[/snapback] Lite å gjøre 5951971[/snapback] nei? Det er gøy å lage animasjoner Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Noen som har noen tips for å løse litt opp i skuldre/nakke? 5951970[/snapback] massasje 5951987[/snapback] Eventuelt slikking. 5952094[/snapback] kan også løses opp i sprit Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 fredrikrb, hvor mye bruker du bussen? Og Hvor mye betaler du? Tror du at busstilbudet du benytter deg av vil bli rammet av en annen måte enn prisøkning? 5952014[/snapback] Tar en buss til byen om morgenen (3 minutter på bussen ) og en videre til skolen (5 minutter), og omvendt når jeg skal hjem. Har månedskort (370,-). Og angående "tror du busstilbudet du benytter deg av vil bli rammet av en annen måte enn prisøkning" så skjønte jeg ikke helt hva du mente. Men, det er dårlig gjort å lønne bussjåfører som vi gjør. Forøvrig koster buss (uansett reisestrekning, gratis overgang) i Grenland 25,- for voksen og 13,- for barn (økte fra 20,- og 10,- den første april). 5952055[/snapback] Ok, er litt trøtt nå, men skal svare etter beste evne. Tar en buss til byen om morgenen (3 minutter på bussen ) og en videre til skolen (5 minutter), og omvendt når jeg skal hjem. Har månedskort (370,-).Tror du bussen vil gå færre ganger til byen etter streiken, et resultat av streiken altså? Eller tror du prisen for billett vil øke (også et resultat av streiken)?Men, det er dårlig gjort å lønne bussjåfører som vi gjør. Forøvrig koster buss (uansett reisestrekning, gratis overgang) i Grenland 25,- for voksen og 13,- for barn (økte fra 20,- og 10,- den første april). Syns du ikke det er dårlig gjort å ta så høye billettpriser? Kan si at jeg vet veldig lite om denne streiken og hvem den er mot. Men jeg synes bussprisene er alt for høye. Om man ønsker at flere skal ta buss, vil ikke høye busspriser hjelpe. Jeg tror staten burde gi mer støtte til bussselskapene. Sorry for dårlig formulering etc. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Så uanz; Øystein Sunde er et geni. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Så uanz; Øystein Sunde er et geni. 5952226[/snapback] Hihi, kunne ikke være mer enig Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Henger meg på den. Mye artig fra han, selv om det er lite jeg har av Sunde nå. *finne* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Henger meg på den.Mye artig fra han, selv om det er lite jeg har av Sunde nå. *finne* 5952250[/snapback] Har du hørt Mæsjen og Påsjen? Den er litt kul ;p EDIT: Mæsjen og Påsjen var visst laget av Ole Paus? :S Sto det i Playlisten min.. Ble usikker nå.. Endret 19. april 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Såklart har jeg hørt den. Elverum er også kul Hm, la merke til at "Nå spilles" viste "Big Fat Mama" uten artisttittel. Dritt med rot i tagsene, men begynner å bli bekymret for hva folk har sett Endret 19. april 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Så uanz; Øystein Sunde er et geni. 5952226[/snapback] Hihi, kunne ikke være mer enig 5952239[/snapback] Må nok henge meg på her ja *se på seinfeld* Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Så uanz; Øystein Sunde er et geni. 5952226[/snapback] Hihi, kunne ikke være mer enig 5952239[/snapback] Må nok henge meg på her ja *se på seinfeld* 5952276[/snapback] "Frøken Bibelstripp" Mæsjen og Påsjen var nok Ole Paus ja, den er altfor treg for Sunde Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jau. Hvor er det denne såkalte buss-streiken tar fatt henn da? Glad jeg har alternativ transport til skulen... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg var full og gikk glipp av hele greia er da litt koselig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Tror du bussen vil gå færre ganger til byen etter streiken, et resultat av streiken altså? Eller tror du prisen for billett vil øke (også et resultat av streiken)? Jeg tror billettprisene vil øke. Tror ikke du følger meg helt her. Norges kollektive transport lider. Rekrutteringen av nye sjåfører går ned, nettopp på grunn av denne dårlige lønnen (face it, med tanke på hva slags ansvar og viktig jobb de faktisk har, bør de få mye bedre betalt enn de faktisk gjør). Og når antallet tilgjengelige sjåfører går ned, hvem skal kjøre bussene våre? Det er ikke som om det sitter masse sjåfører på pauserommet nå og venter på at de skal ut og kjøre. Jo færre sjåfører, jo færre ruter er det mulig å opprettholde. Dårlig lønn = dårlig rekruttering til yrket Dårlig rekruttering = dårlig tilbud Syns du ikke det er dårlig gjort å ta så høye billettpriser? Kan si at jeg vet veldig lite om denne streiken og hvem den er mot. Men jeg synes bussprisene er alt for høye. Om man ønsker at flere skal ta buss, vil ikke høye busspriser hjelpe. Jeg tror staten burde gi mer støtte til bussselskapene. Jeg mener også at staten/kommunene burde spytte inn penger her, men tror du det skjer med det første? Det er opp til befolkningen å presse styresmaktene til å bevilge penger og legge forholdene til rette for en effektiv og ikke minst lønnsom kollektivtransport. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ole Paus var nok ja, jeg sa feil [[be ware og skrivefeil!]] Det begynte en morgen i dusjen Min kone Turid som jeg kaller Tusjen Ropte "Larsen, har du bestilt drosjen?" For hun sku te værste med Pårsjen Hu kanke kjøre Pårsjen uten å kræsjen Nei Tusjen sa jeg, jeg tar Mæsjen Jamen Larsen sa Tusjen, du er børsten Pøh, blikke børsten av litt champis mot tørsten Tusjen som er hekta på fæsjen Kaller dæsjbordet i mæsjen for dæsjen Jeg satte meg inn og smæsja inn reversen Men så ble det kontroll, fyttefæsjen Jeg bløsja og slo ned kalæsjen Men da røsja en polti mot mæsjen Jeg sa "Det er råknæsjt med kiser i fårsjen men jeg har vognkortet til mæsjen i påsjen" jeg sa "Hør er konstabel, jeg har dårlig tid Du ser klokka er snart elleve og jeg sku vært et sted klokka ni Jeg ser trafikken her er ganske stor Det var råknæsjt å veksle non ord Hvis du vil snakke mer, så kom på mitt kontor Eller ta med en kjærste og kom opp der jeg bor" Han sa "De har drukket du Larsen" jeg ble knusktørr i hæsjen fyfarsjen men så ba han om nøkla til mæsjen Da sa jeg "Døh, ro deg ned i litt a bæsjen jeg kanke gå fra en mæsj midt i busjen" "Ålreit" sa han "Da får de pusjen" "Pusje mæsjen? Da ryker jo kløtsjen" "Ålreit sa'n så får de labbli og tørsjen" Jeg måtte ringe etter Tusjen og Pårsjen Men tusjen sto å brøsja på ståsjen "Ta en drosje sa Larsen" sa Tusjen "Næmen Tusjen" sa jeg "Ikke vær busjen" "Dessuten ligger kæsjen i Pårsjen" "Ålreit sa jeg", så sant mæsjen hos dråsjen Så nå vil jeg skilles fra Tusjen Etter den komæsjen med han bæsjen i busjen Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Tror du bussen vil gå færre ganger til byen etter streiken, et resultat av streiken altså? Eller tror du prisen for billett vil øke (også et resultat av streiken)? Jeg tror billettprisene vil øke. Tror ikke du følger meg helt her. Norges kollektive transport lider. Rekrutteringen av nye sjåfører går ned, nettopp på grunn av denne dårlige lønnen (face it, med tanke på hva slags ansvar og viktig jobb de faktisk har, bør de få mye bedre betalt enn de faktisk gjør). 5952334[/snapback] Er enig med deg her. Aner ikke hvor mye de får, men tipper på at det ikke er riktig mye. De burde få høyere lønn, det er tross alt de som står for at vi kommer oss på skolen om morran, og på kino om kveldene eller fester i helgene. EDIT: Hmm.. Jeg har en fæl tendens til alltid å få to poster rett etter hverandre:S Endret 19. april 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Mener å huske at gjennomsnittslønnen lå rett rundt 250 000. For å ikke snakke om hva kollektivtransport gjør for miljøet, luften rundt oss og trafikkflyten. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ole Paus var nok ja, jeg sa feil [[be ware og skrivefeil!]] Det begynte en morgen i dusjen Min kone Turid som jeg kaller Tusjen Ropte "Larsen, har du bestilt drosjen?" For hun sku te værste med Pårsjen Hu kanke kjøre Pårsjen uten å kræsjen Nei Tusjen sa jeg, jeg tar Mæsjen Jamen Larsen sa Tusjen, du er børsten Pøh, blikke børsten av litt champis mot tørsten Tusjen som er hekta på fæsjen Kaller dæsjbordet i mæsjen for dæsjen Jeg satte meg inn og smæsja inn reversen Men så ble det kontroll, fyttefæsjen Jeg bløsja og slo ned kalæsjen Men da røsja en polti mot mæsjen Jeg sa "Det er råknæsjt med kiser i fårsjen men jeg har vognkortet til mæsjen i påsjen" jeg sa "Hør er konstabel, jeg har dårlig tid Du ser klokka er snart elleve og jeg sku vært et sted klokka ni Jeg ser trafikken her er ganske stor Det var råknæsjt å veksle non ord Hvis du vil snakke mer, så kom på mitt kontor Eller ta med en kjærste og kom opp der jeg bor" Han sa "De har drukket du Larsen" jeg ble knusktørr i hæsjen fyfarsjen men så ba han om nøkla til mæsjen Da sa jeg "Døh, ro deg ned i litt a bæsjen jeg kanke gå fra en mæsj midt i busjen" "Ålreit" sa han "Da får de pusjen" "Pusje mæsjen? Da ryker jo kløtsjen" "Ålreit sa'n så får de labbli og tørsjen" Jeg måtte ringe etter Tusjen og Pårsjen Men tusjen sto å brøsja på ståsjen "Ta en drosje sa Larsen" sa Tusjen "Næmen Tusjen" sa jeg "Ikke vær busjen" "Dessuten ligger kæsjen i Pårsjen" "Ålreit sa jeg", så sant mæsjen hos dråsjen Så nå vil jeg skilles fra Tusjen Etter den komæsjen med han bæsjen i busjen 5952361[/snapback] Hva heter den sangen der? Den har jeg vært på jakt etter i over et halvt år nå. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Natttaaa. Prøv å få dere litt søvn dere også da. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Tror du bussen vil gå færre ganger til byen etter streiken, et resultat av streiken altså? Eller tror du prisen for billett vil øke (også et resultat av streiken)? Jeg tror billettprisene vil øke. Tror ikke du følger meg helt her. Norges kollektive transport lider. Rekrutteringen av nye sjåfører går ned, nettopp på grunn av denne dårlige lønnen (face it, med tanke på hva slags ansvar og viktig jobb de faktisk har, bør de få mye bedre betalt enn de faktisk gjør). Og når antallet tilgjengelige sjåfører går ned, hvem skal kjøre bussene våre? Det er ikke som om det sitter masse sjåfører på pauserommet nå og venter på at de skal ut og kjøre. Jo færre sjåfører, jo færre ruter er det mulig å opprettholde. Dårlig lønn = dårlig rekruttering til yrket Dårlig rekruttering = dårlig tilbud Syns du ikke det er dårlig gjort å ta så høye billettpriser? Kan si at jeg vet veldig lite om denne streiken og hvem den er mot. Men jeg synes bussprisene er alt for høye. Om man ønsker at flere skal ta buss, vil ikke høye busspriser hjelpe. Jeg tror staten burde gi mer støtte til bussselskapene. Jeg mener også at staten/kommunene burde spytte inn penger her, men tror du det skjer med det første? Det er opp til befolkningen å presse styresmaktene til å bevilge penger og legge forholdene til rette for en effektiv og ikke minst lønnsom kollektivtransport. 5952334[/snapback] Ser hvor du vil hen. Og nei, jeg har ikke fulgt med i kollektivtransporten. Tror flere kommer til å at buss dersom bensinprisene økes. Hørte tidligere i dag at bussprisen kom til å øke til 15 kr. Tror dette vil føre til en blomstring i kollektivtrafikken. Om det er noen trøst. Da skrur jeg av Endret 19. april 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg