Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

En venn av meg sin far har den nye fem-serien. Den bør helst være sort, veldig sort. Det er kampanje på den ut måneden, du får en OK fem-serie for 599 000 eller noe. Ikke den minste motoren heller.

Alle jentene og JoachimR kjøper bil etter farge. :wee:

 

men han har jo rett da. sorte biler er jo de beste og raskeste. det er jo noe alle vet.

 

men mens man snakker om bil.. har jævli lyst på denne jeg.. *skaffe seg jobb i en fei*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yess da!

I dag fikk jeg brev fra skolen min, der det sto at klagen min ble innvilget.

Altså jeg gikk fra stryk til en 2'er :D

 

Strøyk i faget i tredje klasse vgs, men på skolen min er det slik at man SKAL ha varsling hvis en ligger an til stryk standpunkt. Dette varselet fikk jeg aldri, så jeg klagde. Og som vi ser, klagen førte fram!

 

HAKOONA MATATA folkens! - Lev livet, slapp av, ta ting som de kommer, lev i nuet, hva som skjer i morgen har ikke noe betydning for i dag, og sist men ikke minst; Alt ordner seg til slutt!

Lenke til kommentar
En venn av meg sin far har den nye fem-serien. Den bør helst være sort, veldig sort. Det er kampanje på den ut måneden, du får en OK fem-serie for 599 000 eller noe. Ikke den minste motoren heller.

Alle jentene og JoachimR kjøper bil etter farge. :wee:

 

men han har jo rett da. sorte biler er jo de beste og raskeste. det er jo noe alle vet.

 

men mens man snakker om bil.. har jævli lyst på denne jeg.. *skaffe seg jobb i en fei*

Nei, det gjør jeg ikke, men han jeg kjenner som har 5-serie har den i silver metallic - en farve jeg generelt synes er helt grei. Men den gjorde seg ikke så godt på fem-serie liksom..

 

Da min farfars A6 stoppet på vei hjem fra påskefjellet, var leiebilen han først fikk på mobilitetsgarantien, en Peogot... Han kjørte opp noen varer til sommerhuset vårt, og i oppkjørselen vår der, den er kanskje hundre meter fra porten, så simpeltehn hoppet peogoten nitti grader rundt. Har ikke noe tro på en sånn fransk bil jeg...

 

Vi får Aero-en innen en måned!!

Lenke til kommentar
En venn av meg sin far har den nye fem-serien. Den bør helst være sort, veldig sort. Det er kampanje på den ut måneden, du får en OK fem-serie for 599 000 eller noe. Ikke den minste motoren heller.

Alle jentene og JoachimR kjøper bil etter farge. :wee:

 

men han har jo rett da. sorte biler er jo de beste og raskeste. det er jo noe alle vet.

 

men mens man snakker om bil.. har jævli lyst på denne jeg.. *skaffe seg jobb i en fei*

Kjøp heller en Volvo 850 TURBO, mye mer for pengene :)

Lenke til kommentar
Ingenting i veien med litt løst prat om biler? Flere som får til 18-årsdagen?

Jeg får! Men bare en liten en. "En OK bil", som f.eks. en tre år gammel A3 eller noe. Tror pappa har en liten grense på i overkant av 200 000...

Jeg tror jeg går for en gammel klassiker, noe ala den Kelly kjører i The Girl Next Door.

Lenke til kommentar
Ingenting i veien med litt løst prat om biler? Flere som får til 18-årsdagen?

Jeg får! Men bare en liten en. "En OK bil", som f.eks. en tre år gammel A3 eller noe. Tror pappa har en liten grense på i overkant av 200 000...

Stakkars :ohmy:

Du skjønner hva jeg mener...

 

Satt og bestilte billetter for meg og pappa for turen til London, vi reiser sammen til, så reiser jeg alene fra... Noen som aner hvor dyrt og vansklig en flybillett til London koster i starten av skoleferien? Jeg og pappa betaler 6000 hver på BA, som er de eneste som har leidig seter, for OSL-Heathrow.. Businiess riktignok. Hjem betaler jeg 5500 med SAS, Businiess det også. Sekretæren til pappa er lite ikke frekk som får meg til å bestille...

Lenke til kommentar
Ingenting i veien med litt løst prat om biler? Flere som får til 18-årsdagen?

Jeg får! Men bare en liten en. "En OK bil", som f.eks. en tre år gammel A3 eller noe. Tror pappa har en liten grense på i overkant av 200 000...

Stakkars :ohmy:

Du skjønner hva jeg mener...

3år gammel er da ikke så verst?

Hadde noen kasta en 3år gamle A3 etter meg så hadde jo jeg tatt i mot.

 

EDIT: brom brommem til mamma er 16år eller noe :thumbup:

Opel corsa 4 life!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Satt og bestilte billetter for meg og pappa for turen til London, vi reiser sammen til, så reiser jeg alene fra... Noen som aner hvor dyrt og vansklig en flybillett til London koster i starten av skoleferien? Jeg og pappa betaler 6000 hver på BA, som er de eneste som har leidig seter, for OSL-Heathrow.. Businiess riktignok. Hjem betaler jeg 5500 med SAS, Businiess det også. Sekretæren til pappa er lite ikke frekk som får meg til å bestille...

Hvorfor i alle dager kaste bort så mye penger bare på å kjøre Businiessklasse. Det eneste du får ekstra for masse ekstra penger er litt benplass, og avis og drikke...

Lenke til kommentar
Satt og bestilte billetter for meg og pappa for turen til London, vi reiser sammen til, så reiser jeg alene fra... Noen som aner hvor dyrt og vansklig en flybillett til London koster i starten av skoleferien? Jeg og pappa betaler 6000 hver på BA, som er de eneste som har leidig seter, for OSL-Heathrow.. Businiess riktignok. Hjem betaler jeg 5500 med SAS, Businiess det også. Sekretæren til pappa er lite ikke frekk som får meg til å bestille...

Hvorfor i alle dager kaste bort så mye penger bare på å kjøre Businiessklasse. Det eneste du får ekstra for masse ekstra penger er litt benplass, og avis og drikke...

Fordi Economy er fullt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...