Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
til dere som jeg har lagt til i msn: ja, det er meg. jeg er blokkérbar for dem som ønsker det

5951775[/snapback]

Ingen som har lagt meg til her :hrm:

5951819[/snapback]

ehm.. skjønte ikke den her :blush: doffer.b ætt gmail . com

5951833[/snapback]

Legger ikke ut likevel, kunne vært feil :p

 

Har et spm oppi her, som jeg gjerne vil få forklart :)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Håper ikke det blir busstreik, hvis, hvor? Over hele landet?

 

Betyr at jeg må syukle 4km til skolen hver dag.. orker jeg ikke :p Sikkert mange som syns det "er ingenting" men jeg er ikke at den sportye typen^^

5951628[/snapback]

Fire kilometer? De siste dagene har jeg gått det hver vei til skolen, pluss turer inneom sats hvor en mil er tilbakelagt. Du har antagelig bare godt av det.

5951843[/snapback]

Den milen på sats skal du få ha i fred, men er enig i at å sykle 4 kilometer neppe kan skade noen... Har faktisk gått 4 km på krykker for ikke så lenge siden ;)

Lenke til kommentar
Håper ikke det blir busstreik, hvis, hvor? Over hele landet?

 

Betyr at jeg må syukle 4km til skolen hver dag.. orker jeg ikke :p Sikkert mange som syns det "er ingenting" men jeg er ikke at den sportye typen^^

5951628[/snapback]

Fire kilometer? De siste dagene har jeg gått det hver vei til skolen, pluss turer inneom sats hvor en mil er tilbakelagt. Du har antagelig bare godt av det.

5951843[/snapback]

Den milen på sats skal du få ha i fred, men er enig i at å sykle 4 kilometer neppe kan skade noen... Har faktisk gått 4 km på krykker for ikke så lenge siden ;)

5951861[/snapback]

Visste noen ville kommentere den der^^ Jeg har godt av det ja, men det er å orke. Det er cluet..

Lenke til kommentar
Håper ikke det blir busstreik, hvis, hvor? Over hele landet?

 

Betyr at jeg må syukle 4km til skolen hver dag.. orker jeg ikke :p Sikkert mange som syns det "er ingenting" men jeg er ikke at den sportye typen^^

5951628[/snapback]

Fire kilometer? De siste dagene har jeg gått det hver vei til skolen, pluss turer inneom sats hvor en mil er tilbakelagt. Du har antagelig bare godt av det.

5951843[/snapback]

Den milen på sats skal du få ha i fred, men er enig i at å sykle 4 kilometer neppe kan skade noen... Har faktisk gått 4 km på krykker for ikke så lenge siden ;)

5951861[/snapback]

Visste noen ville kommentere den der^^ Jeg har godt av det ja, men det er å orke. Det er cluet..

5951872[/snapback]

Hvis du ikke orker det, tørr jeg påstå at du har store problemer...
Lenke til kommentar
CrazyKimmi, det rammer nok først og fremst selskapene, og deres sjåfører, så man må regne med stans over hele byen vil jeg tro. Det mest taktisk smarte er jo å ta ut linjene som frakter flest folk inn og ut av sentrum.

5951715[/snapback]

 

Hmm.. Irriterende da. I vertfall for oss som er avhengig av bussen for å komme til skole,jobb, hjem... Grr.. :hrm:

Lenke til kommentar

Sånn, da har jeg skrevet ut en femsiders bokanalyse. :fun:

 

Kan tenke meg læreren i morgen.. "Har du skrevve ein hel bibel?" :!:

 

Natta, alle sammen! Shæmpegla i dere ale samen! :love: *koz og klemz*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...