Kadmium Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Agressive Gratulerer! Se hvor mange poster du har i OT-baren. 5951484[/snapback] 1335! W00t! EDIT: 1336 nå. Endret 19. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Må innrømme at jeg er blitt MYE mer aktiv i SO etter påskekrimmen. Aner ikke hvorfor, bare kom mer og mer, ganske gøy innpå her 5951367[/snapback] Mohhaa! Du er blitt bitt av SO basillen 5951493[/snapback] Wææ! Agressive: en post til, så er du 1337! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Legge meg tidlig i kveld håper jeg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Da får du ha en god natt, når du legger deg. (Mitt trettenhundre og trettisjuende innlegg er dedikert til Fredrik.) Endret 19. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Mmmm Cola Finnes det noe bedre?? 5951477[/snapback] Diet-Cola. 5951491[/snapback] Please... ALT for "jentete" Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Zerblat, bare sånn btw, jeg visste egentlig at det var deg, men nå er jeg sikker. Endret 19. april 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Grattis, bursdagsbarn! Personlig må jeg vente over et halvt år før jeg kan strekke hendene i været og innse at jeg er 1 år unna 20. 5951445[/snapback] .. og halvveis til førti Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Om det blir buss streik er ikke det før fredag tydeligvis. Jeg vil egentlig gå til skolen i morgen også jeg da :\ Om jeg går 10 på halv 8 rekker jeg vel fram til 5 over 8 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Gratulerer med dagen, da, Agressive. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Natta gutter og jenter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Håper ikke det blir busstreik, hvis, hvor? Over hele landet? Betyr at jeg må syukle 4km til skolen hver dag.. orker jeg ikke Sikkert mange som syns det "er ingenting" men jeg er ikke at den sportye typen^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Aww, WoW er nede, igjen. Akkurat nå som jeg skulle få bjørneform på dr00d-alten min. Endret 19. april 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Håper ikke det blir busstreik, hvis, hvor? Over hele landet? Betyr at jeg må syukle 4km til skolen hver dag.. orker jeg ikke Sikkert mange som syns det "er ingenting" men jeg er ikke at den sportye typen^^ 5951628[/snapback] Skulle vist først bli i Oslo og Bergen... Men rammer det da midt i byn, eller utkanten av byn, hele bergen/oslo..? Forvirret eg å.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Gratulerer med dagen, da, Agressive. 5951611[/snapback] Takk. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Johnny Cash - Hurt I hurt myself today to see if I still feel I focus on the pain the only thing that's real the needle tears a hole the old familiar sting try to kill it all away but I remember everything what have I become? my sweetest friend everyone I know goes away in the end and you could have it all my empire of dirt I will let you down I will make you hurt I wear this crown of thorns upon my liar's chair full of broken thoughts I cannot repair beneath the stains of time the feelings disappear you are someone else I am still right here what have I become? my sweetest friend everyone I know goes away in the end and you could have it all my empire of dirt I will let you down I will make you hurt if I could start again a million miles away I would keep myself I would find a way Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Håper ikke det blir busstreik, hvis, hvor? Over hele landet? Betyr at jeg må syukle 4km til skolen hver dag.. orker jeg ikke Sikkert mange som syns det "er ingenting" men jeg er ikke at den sportye typen^^ 5951628[/snapback] Skulle vist først bli i Oslo og Bergen... Men rammer det da midt i byn, eller utkanten av byn, hele bergen/oslo..? Forvirret eg å.. 5951650[/snapback] Så "bra" jeg bor på landet .. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Johnny Cash - Hurt I hurt myself today to see if I still feel I focus on the pain the only thing that's real the needle tears a hole the old familiar sting try to kill it all away but I remember everything what have I become? my sweetest friend everyone I know goes away in the end and you could have it all my empire of dirt I will let you down I will make you hurt I wear this crown of thorns upon my liar's chair full of broken thoughts I cannot repair beneath the stains of time the feelings disappear you are someone else I am still right here what have I become? my sweetest friend everyone I know goes away in the end and you could have it all my empire of dirt I will let you down I will make you hurt if I could start again a million miles away I would keep myself I would find a way 5951659[/snapback] Sitter og hører på den jeg òg. Kjempekos. Med tanke på at jeg liker det meste fra Cash. Endret 19. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Johnny Cash - Hurt I hurt myself today to see if I still feel I focus on the pain the only thing that's real the needle tears a hole the old familiar sting try to kill it all away but I remember everything what have I become? my sweetest friend everyone I know goes away in the end and you could have it all my empire of dirt I will let you down I will make you hurt I wear this crown of thorns upon my liar's chair full of broken thoughts I cannot repair beneath the stains of time the feelings disappear you are someone else I am still right here what have I become? my sweetest friend everyone I know goes away in the end and you could have it all my empire of dirt I will let you down I will make you hurt if I could start again a million miles away I would keep myself I would find a way 5951659[/snapback] Sitter og hører på den jeg òg. Kjempekos. 5951673[/snapback] Staind - Its been a while <- Når du kjenner du er for ensom, kan du bare drømme deg vekk med denne Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Aww, WoW er nede, igjen. Akkurat nå som jeg skulle få bjørneform på dr00d-alten min. 5951641[/snapback] Flott. Kanskje kjæresten endelig får ræva si bort til meg snart da, han sitter og spiller. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 CrazyKimmi, det rammer nok først og fremst selskapene, og deres sjåfører, så man må regne med stans over hele byen vil jeg tro. Det mest taktisk smarte er jo å ta ut linjene som frakter flest folk inn og ut av sentrum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg