Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Wake up, wake up" synger Hilary, og det er nettopp det jeg gjør når jeg jogger om morgen.

"I put my makeup on a saturday night, could be New York, maybe Hollywood and Vine,

London, Paris maybe Tokyo..."

 

Man får jo rent lyst til å legge makeupen og sette seg på første og beste fly!

5950784[/snapback]

Man får jo rent lyst til å drepe søte lille Hilary, akkompagnert av Led Zepplin.

Lenke til kommentar

Ahh. Nå trodde jeg at noen hadde begynt å slutte med WoW. En kamerat av meg sletta alle char sine. En uke senere:Startet igjen..

 

Ikke nok med det. Søskenbarnet mitt har fått et 10 dagers pass. Det har seff resultert i mye *borte* tid i msn. Fikk en liten sjanse til å snakke med han nå.

Jeg spør: Blitt avhengig?

Han: Litt.

 

To minutter senere:Hans status er satt til borte :cry: .

Hvordan skal dette ende?

 

"Litt" du liksom :hrm: .

Dagens whine.

Lenke til kommentar
Ahh. Nå trodde jeg at noen hadde begynt å slutte med WoW. En kamerat av meg sletta alle char sine. En uke senere:Startet igjen..

 

Ikke nok med det. Søskenbarnet mitt har fått et 10 dagers pass. Det har seff resultert i mye *borte* tid i msn. Fikk en liten sjanse til å snakke med han nå.

Jeg spør: Blitt avhengig?

Han: Litt.

 

To minutter senere:Hans status er satt til borte :cry: .

Hvordan skal dette ende?

 

"Litt" du liksom :hrm: .

Dagens whine.

5950865[/snapback]

WoW > RL

Lenke til kommentar
Ahh. Nå trodde jeg at noen hadde begynt å slutte med WoW. En kamerat av meg sletta alle char sine. En uke senere:Startet igjen..

 

Ikke nok med det. Søskenbarnet mitt har fått et 10 dagers pass. Det har seff resultert i mye *borte* tid i msn. Fikk en liten sjanse til å snakke med han nå.

Jeg spør: Blitt avhengig?

Han: Litt.

 

To minutter senere:Hans status er satt til borte :cry: .

Hvordan skal dette ende?

 

"Litt" du liksom :hrm: .

Dagens whine.

5950865[/snapback]

 

Ja, og så?

La ungen spille det han vil, vel. :ermm:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
"Wake up, wake up" synger Hilary, og det er nettopp det jeg gjør når jeg jogger om morgen.

"I put my makeup on a saturday night, could be New York, maybe Hollywood and Vine,

London, Paris maybe Tokyo..."

 

Man får jo rent lyst til å legge makeupen og sette seg på første og beste fly!

5950784[/snapback]

Man får jo rent lyst til å drepe søte lille Hilary, akkompagnert av Led Zepplin.

5950833[/snapback]

Eller løpe i full hastighet på tredemøllen! Er faktisk den siste sangen i tredemølle-enmils-spillelisten min. Starter med Elvira Nicolaysen, litt Nicole Kidman, av alle ting, Marit Larsen og Vanessa Carlton.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke så mange på MSN fra HW, jeg. Bare Vegard_, Zapza, Agressive, Redline_ og Hippie-Erlend.

 

 

 

_____

Vegard_: Kom inn på msn. :p

5950862[/snapback]

Jeg har deg, Zappza, Redline_, Skogli, Agressive, KGB- ,TLZ, Tonio(snakker ikke med henne lenger, av en eller annen grunn), cr8ive og søstra di, som aldri bruker kontoen sin. :p Tror jeg har noen flere også, men orker ikke sjekke nå. EDIT: også dieseln, operaman...

_____________________

Må skrive ferdig bokanalysen min først. :cry: Sende melding etterpå?

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Hehe, man blir rett og slett avnhengig. Bruttern sitter omtrent 24/7 i helgene, og ikke mye mindre på hverdager. Jeg er ikke avhengig, ikke tenk til å begynne engang..

 

Det var mange flere som spilte før, og spilte MER.

 

EDIT: Mente seff at han spiller omtrent hele døgnet, ikke 24/7 :p

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Jeg har ikke så mange på MSN fra HW, jeg. Bare Vegard_, Zapza, Agressive, Redline_ og Hippie-Erlend.

 

 

 

_____

Vegard_: Kom inn på msn. :p

5950862[/snapback]

Jeg har deg, Zappza, Redline_, Skogli, Agressive, KGB- ,TLZ, Tonio(snakker ikke med henne lenger, av en eller annen grunn), cr8ive og søstra di, som aldri bruker kontoen sin. :p Tror jeg har noen flere også, men orker ikke sjekke nå.

_____________________

Må skrive ferdig bokanalysen min først. :cry: Sende melding etterpå?

5950894[/snapback]

 

Ja, jeg glemte Skogli og cre8tive.

 

______

 

Jeg har jo ikke mobil, lenger.

Og jeg stikker klokka 21.30. (Lost) :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...