Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Løper en mil nesten daglig (/ihvertfall oftere enn annenhver dag!)!

5950597[/snapback]

 

Det er deilig med godsanger på øret, og å bare kjenne den friske skogsluften strømme forbi.... :love:

5950603[/snapback]

Putter du godteri i ørene?

 

Faen dere er sjuke.

EDIT: hælvette, trøtt.. Leste feil.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Eeeller "forresten"... :roll:

 

Helten min, skal vi drepe noen drager i dag?

5950553[/snapback]

klart! hvor skal vi drepe drager? Jotunheimen og ta en kjapp tur innom Chinatown for å kjøpe litt kinamat :D ?

Lenke til kommentar
Jada, jeg koser meg med Hilary Duff og andre koselige blondiner på øret. Dog løper jeg på tredemølle for det meste..

5950677[/snapback]

 

Åh. Jeg som trodde du løp ute i det fri! :!:

 

Helten min? Jeg henter superhesten vår nå.

5950693[/snapback]

Det hender. Men skal jeg jogge meg en mil før skolen, er det fortsatt rimelig kaldt ute. Dessuten er det kjekt med en dusj i nærheten av skolen før første time.

Lenke til kommentar
Så sier også nettiketten/retningslinjene at man skal være høfflig på forumet også, og personer som går rundt å pirker på skrivefeil til andre er ikke akkurat høfflig heller...

5949542[/snapback]

Ikke at jeg gikk og pirket på dine skrivefeil heller. Det eneste jeg gjorde var å bemerke språkbruken din, og nevnte at "fan" ikke er "faen light".

 

Og om det var en skrivefeil å skrive "fan", så hjelper ikke det stort.

 

Ja, denne kom litt sent. Måtte spurte ned på korpsøvelse. :tease:

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Jada, jeg koser meg med Hilary Duff og andre koselige blondiner på øret. Dog løper jeg på tredemølle for det meste..

5950677[/snapback]

Du hører på Hilary Duff? Æhæhæhæhæ!

5950699[/snapback]

Ja, og Elvira Nicolaysen.

5950703[/snapback]

Dess mer brød du kaster, dess flere duer kommer det.

Lenke til kommentar
Jada, jeg koser meg med Hilary Duff og andre koselige blondiner på øret. Dog løper jeg på tredemølle for det meste..

5950677[/snapback]

Haha, da hadde jeg også løpt for harde livet (no offence, my friend). ;)

5950725[/snapback]

"Wake up, wake up" synger Hilary, og det er nettopp det jeg gjør når jeg jogger om morgen.

"I put my makeup on a saturday night, could be New York, maybe Hollywood and Vine,

London, Paris maybe Tokyo..."

 

Man får jo rent lyst til å legge makeupen og sette seg på første og beste fly!

Lenke til kommentar
Jeg har lest førstesiden, takk. Jeg rettet ikke på deg, jeg påpekte bare et styggord du muligens prøvde å skjule ved å skrive det feil.

 

Banning og stygt språk er jo noe man egentlig skal ungå på forumet, særlig du som moderator.

5949452[/snapback]

nei, jeg mente FAEN som et banneord, men fan er dialekt for meg og mere naturlig for meg å skrive fan i stede for faen. Og...jeg har en form for dysleksi også så please...

5949583[/snapback]

Men man skal jo ikke banne her inne, Gislegutten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...