Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

første dagen etter ferien var litt morsom :p

jeg hadde bare en 200-lapp, så skulle en kamerat på Kiwi.

jeg ba han kjøpe med en brus og noe annet.

med "noe annet" mente jeg no mat da, men han kjøpte en pakke doruller :!: jeg får igjen penga da så det er greit :p

jeg og en annen kasta til hverandre, ble fullt av dorullpapir over hele klasserommet :!: så ble lærern utrolig sur :roll:

barnslig, men morro :p

Lenke til kommentar
Busstreik i morgen og jeg møter ikke på skolen.

 

Ikke langt å gå, men jeg nekter likevel.

5950273[/snapback]

 

kødder dere?! er det busstreik i morra?!

tar kvarter/20 minutter med buss til skolen. tror ingen kan kjøre meg til skolen heller. kult :w00t:

5950289[/snapback]

Jeg har 40 min til, og en time tilbake. Og ingen til og kjøre meg :w00t:

Lenke til kommentar
Creative er koz. Jeg har en Zen Touch selv. Ordentlig koselig dings.

5950161[/snapback]

Hadde trodd jeg skulle slite med scroll-paden, men det gikk greit. iPoden hadde bedre though, men det er det eneste ;)

 

 

I-Pod'en min, banker creativen din :)

5950170[/snapback]

Har hatt iPod mini i et år. Den har blitt ødelagt to ganger, den første etter tre måneder, da fikk jeg ny, den skulle det ta hele 6 måneder før da ga fra seg sin siste lyd :) Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe iPod 5G, men da minien gikk til helvete, ble det Creative i stedet

:)

Lenke til kommentar
første dagen etter ferien var litt morsom :p

jeg hadde bare en 200-lapp, så skulle en kamerat på Kiwi.

jeg ba han kjøpe med en brus og noe annet.

med "noe annet" mente jeg no mat da, men han kjøpte en pakke doruller :!:  jeg får igjen penga da så det er greit :p

jeg og en annen kasta til hverandre, ble fullt av dorullpapir over hele klasserommet :!:  så ble lærern utrolig sur :roll:

barnslig, men morro :p

5950156[/snapback]

hehe, for et par måneder siden sto jeg utafor butikken her i bygda og så skulle en kamerat av meg inn å kjøpe no greier, så ba jeg han kjøpe med no te meg og. gjett hva han kom ut med. nei, feil. det var et kålhue. namnam

Lenke til kommentar
Synd at jeg ikke tar buss til skolen. Skulle gjerne måtte gjøre det (Har Norsk tentamen imorgen  :cry:)

 

EDIT: Skrivefeil  :nei:

EDIT2: Flere skrivefeil  :blush:  (det går ikke bra imorgen med dette)

5950357[/snapback]

Det er mulig jeg husker feil, men jeg tror du redigerte inn flere skrivefeil, jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...