Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Har endelig fått kjøpt inn 7,5-meters phonokabel. Nå drønner Tool's 10,000 days på anlegget. :D

5948293[/snapback]

Er det en bra sang? Mange som sier den er bra :hmm: ...

 

Har hatt Krl-prøve i dag, gikk nok til Hel***e.. Hadde om Buddhismen og Humanismen.

 

Btw, noen av dere som fikk valget mellom å ha Krl og ikke i 8, ell på Ungdomsskolen generelt? Lærerne sier vi har fått det, men ingen i hele 10 har visst om det engang! Dritt!

5948310[/snapback]

 

 

Høres ut som rent tull.. :hmm: Ingen i 10. her heller som har fått det valget.

 

Tipper jeg fikk tilbake Engelsk-tentamen idag.. Jeg trodde jeg skulle få 3+ elns, for jeg syns den var elendig, men det viste seg at det holdt til en 5'er :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg kalte hu "Jævla",. vertfall noe med kjerring, hu så bare strengt på meg i 10 sekunder, og sa raskt "Kom hit, NÅ" :)

Gøy å terge lærere, mn ikke å få annmerkning i 10 og kanskje nedsatt :(

 

Og jo, jeg hadde nok fått annmerkning bare får å kalt hu dumming, så strenge lærere som vi har skal du leite lenge etter :hrm:

 

Får vel laste ned sangen da, LarsP : )

Lenke til kommentar

To kamerater av meg ble fritatt for å gå i kirken ved jul og påske pga. at de var humanetikere. KRL kan man så vidt jeg vet ikke bli fritatt for da dette ikke kun handler om kristendom, men også de andre store verdensreligionene samt livssyn. Er langt i fra kristen selv, men jeg tror ikke noen har vondt av litt krl. Lettere fag å få gode karakterer i skal man lete lenge etter :)

 

DjOvin: Det er jo ikke rart at læreren reagerer når du kaller henne "jævla kjerring" 0g "dumming". Det er jo ikke normal folkeskikk.

 

For noen år siden når jeg gikk på ungdomsskolen fikk en i klassen min anmerkning for å si pokker. Det er strengt det.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Tror jeg kalte hu "Jævla",. vertfall noe med kjerring, hu så bare strengt på meg i 10 sekunder, og sa raskt "Kom hit, NÅ" :)

Gøy å terge lærere, mn ikke å få annmerkning i 10 og kanskje nedsatt :(

 

Og jo, jeg hadde nok fått annmerkning bare får å kalt hu dumming, så strenge lærere som vi har skal du leite lenge etter :hrm:

 

Får vel laste ned sangen da, LarsP : )

5948400[/snapback]

 

Ikke vær redd for å få nedsatt orden/oppførsel på ungdomskolen iallefall. Om du har nedsatt orden/oppførsel tviler jeg på at det har noe å si for om du kommer inn på skole på VGS. Og når du først er på VGS vil du aldri få bruk for grunnskolevitnemålet ditt igjen.

Lenke til kommentar
To kamerater av meg ble fritatt for å gå i kirken ved jul og påske pga. at de var humanetikere. KRL kan man så vidt jeg vet ikke bli fritatt for da dette ikke kun handler om kristendom, men også de andre store verdensreligionene samt livssyn. Er langt i fra kristen selv, men jeg tror ikke noen har vondt av litt krl. Lettere fag å få gode karakterer i skal man lete lenge etter :)

5948408[/snapback]

Krl er noe av det kjedeligste å jobbe med syns nå jeg. Det er vel ikke det vanskeligste faget å pugge til prøver i, siden vi ikke får spm om årstall, men det er kjedelig. Det gjør sitt.

 

Kjerring er da streng tatt et uttrykk for en kjær ting.

5948419[/snapback]

Prøv å si det til lærern min du.

Lenke til kommentar
To kamerater av meg ble fritatt for å gå i kirken ved jul og påske pga. at de var humanetikere. KRL kan man så vidt jeg vet ikke bli fritatt for da dette ikke kun handler om kristendom, men også de andre store verdensreligionene samt livssyn. Er langt i fra kristen selv, men jeg tror ikke noen har vondt av litt krl. Lettere fag å få gode karakterer i skal man lete lenge etter :)

5948408[/snapback]

 

Det å få slippe kirka før jul er en fin ting. Er selv Ateist, men tror jeg var med de fleste ganger allikevel. Alternativet var vel å sitte sammen med hu muslimste innvandrerjenta som ikke snakka norsk på skolen for oss selv den tiden det tok i kirka :ermm:

 

Tror også jeg skulka ett kirkedagen ett år eller to :!: Kirka i hjemkommunen ligger langt uti gokk, er iskald, og presten er en gammel grinebitter

Lenke til kommentar

Jeg tror kun det har noe å si hvis du det er mange som søker og du ligger heeelt på grensen. Da velger de dem med god orden og oppførsel. Har du greie karakterer ellers så kan du bare drite i orden/oppførsel og fravær (bortsett fra videregående der man kan risikere å få "ikke vurdert" hvis man skipper mer enn 4 økter av samme fag).

 

Vi måtte sykle til kirken. Rundt en mil. Stakk på macen med noen kompiser jeg :D Tror aldri jeg har vært i kirken med ungdomsskolen.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Ligger på rundt 4.3 i snitt, fare for at jeg ikke kommer inn på Media og Kommunikasjon tror dere..? Husker ikke riktig hvor mange som skulle inn, rundt 30 trur jeg :S

5948474[/snapback]

 

Kommer du ikke inn kan du søke på privatskole (NorOff eller Akademiet vgs. vet jeg har medier og kommunikasjon). En jeg gikk i klasse med var en jævel på å redigere film og musikk, men var stokk dum i alt annet. Gikk ut med et snitt på rundt 2,5. Han kom inn på NorOff :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...