Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grr, i dag føler jeg meg skikkelig våryr. Varmt ute, sola skinner. Våren er her! :D

5947953[/snapback]

Samme her, men om en time skal jeg på jobb og glise til kunder mens solen skinner på tastaturet. :(

5947991[/snapback]

Tenk på alle pengene.

 

Det blir nok en sitte-inne-foran-tastaturetjobb på meg òg når sommmeren kommer, som biblotekar.

Lenke til kommentar
God morgen, alle sammen. Nå var jeg visst 13 år.

Forjævlig dag uansett.

5946818[/snapback]

Gratulerer :fun:

 

 

Zappza: Det er en stor forskjell på en MP3-spiller og MP3. Uansett, hvilken spiller?

5948004[/snapback]

Joda, var bare så glad at jeg ikke orket å skrive så mye :innocent:

 

Creative Vision:M og PortaPro. Vet at PortaPro er vanlig, men jeg ble så forelsket i lyden

:love:

Lenke til kommentar
Har endelig fått kjøpt inn 7,5-meters phonokabel. Nå drønner Tool's 10,000 days på anlegget. :D

5948293[/snapback]

Er det en bra sang? Mange som sier den er bra :hmm: ...

 

Har hatt Krl-prøve i dag, gikk nok til Hel***e.. Hadde om Buddhismen og Humanismen.

 

Btw, noen av dere som fikk valget mellom å ha Krl og ikke i 8, ell på Ungdomsskolen generelt? Lærerne sier vi har fått det, men ingen i hele 10 har visst om det engang! Dritt!

Lenke til kommentar
Har endelig fått kjøpt inn 7,5-meters phonokabel. Nå drønner Tool's 10,000 days på anlegget. :D

5948293[/snapback]

Er det en bra sang? Mange som sier den er bra :hmm: ...

 

Har hatt Krl-prøve i dag, gikk nok til Hel***e.. Hadde om Buddhismen og Humanismen.

 

Btw, noen av dere som fikk valget mellom å ha Krl og ikke i 8, ell på Ungdomsskolen generelt? Lærerne sier vi har fått det, men ingen i hele 10 har visst om det engang! Dritt!

5948310[/snapback]

 

Tviler på at det er slik at man kan bli fritatt fra Religion og Livssyn nå lengre? Før, da man kun hadde Kristendomslære i grunnskolen kunne vel de som hadde noe imot Kristendommen søke om fritak.

Lenke til kommentar
Har endelig fått kjøpt inn 7,5-meters phonokabel. Nå drønner Tool's 10,000 days på anlegget. :D

5948293[/snapback]

 

Kjøpte 10 m RCA-kabel her om dagen. Kun sånn billiggreier til en 2-300. Det er kun til pc'n så gidder ikke å betale så mye.

 

RCA-kabelen mellom dvd-spilleren og forsterkeren koster 950 for en meter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...