Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg snakket en gang med en svenske som har den verste dialekten du kan tenke deg. Som Sveriges sogning.

5947611[/snapback]

He he. Men nå har det seg slik at jeg er stor tilhenger av sogne dialekten, men jeg forstår hva du mener. ;)

 

Nei, nå er je sulten etter å ha tastet jævlig mange tall på telefon med Microsoft.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg er så sinnsykt fornøyd med å sitte her og lese alles fortvilelse over at jobb/skole begynner igjen.

Stod opp halv tolv, og har spist en pizza til frokost. Noen fordeler er det jo ved å være useriøs student. ;)

5947695[/snapback]

Du gjør meg trist. :(

*late som jeg jobber med økonomi*

5947805[/snapback]

Sitte hjemme og spise havregryn med solbærsyltetøy og melk.

Ja, der var begravelsen nesten ferdig. Ser ned på kirkegården herfra.

Lenke til kommentar
Hva skal du studere neste år? :dribble:

 

(Sier du kosmetikk så... så... så er du bare teit :p  :roll: )

 

BTW: Har du realfag?

5947808[/snapback]

Nei, jeg har ingen realfag, har dyskalkuli og har ekstreme matematikkvansker. Har ikke hatt matematikk siden 10. klasse, da jeg fikk fritak på GK.

 

Jeg skal ta friår dette året, men skal studere psykologi etter friåret.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Hva skal du studere neste år? :dribble:

 

(Sier du kosmetikk så... så... så er du bare teit :p  :roll: )

 

BTW: Har du realfag?

5947808[/snapback]

Nei, jeg har ingen realfag, har dyskalkuli og har ekstreme matematikkvansker. Har ikke hatt matematikk siden 10. klasse, da jeg fikk fritak på GK.

 

Jeg skal ta friår dette året, men skal studere psykologi etter friåret.

5947882[/snapback]

 

Hva skal du bruke friåret til?

Lenke til kommentar
Hva skal du studere neste år? :dribble:

 

(Sier du kosmetikk så... så... så er du bare teit :p  :roll: )

 

BTW: Har du realfag?

5947808[/snapback]

Nei, jeg har ingen realfag, har dyskalkuli og har ekstreme matematikkvansker. Har ikke hatt matematikk siden 10. klasse, da jeg fikk fritak på GK.

 

Jeg skal ta friår dette året, men skal studere psykologi etter friåret.

5947882[/snapback]

 

Hva skal du bruke friåret til?

5947893[/snapback]

Fete seg opp, tenker jeg.

Vanskelig for å tro at utdannede psykologer kan være tynne :p

Se bare på Dr. Phil

Lenke til kommentar
Hva skal du bruke friåret til?

5947893[/snapback]

Skal ta språkkurs her i Norge i tre måneder for å lære arabisk flytende. Etter det skal jeg antakeligvis bo i Egypt fem måneder før jeg reiser hjem og tar lappen. ;)

5947907[/snapback]

Mener jeg har lest det et sted, men du er halvt arabisk? eller er jeg helt på villspor nå?

Lenke til kommentar
Hva skal du bruke friåret til?

5947893[/snapback]

Skal ta språkkurs her i Norge i tre måneder for å lære arabisk flytende. Etter det skal jeg antakeligvis bo i Egypt fem måneder før jeg reiser hjem og tar lappen. ;)

5947907[/snapback]

Kan du arabisk fra før av? Jeg hadde en kjæreste som hadde arabisk på universitetet, og etter tre år (pluss et halvt års opphold) kan de fremdeles ikke mye arabisk.

Lenke til kommentar
Hva skal du bruke friåret til?

5947893[/snapback]

Skal ta språkkurs her i Norge i tre måneder for å lære arabisk flytende. Etter det skal jeg antakeligvis bo i Egypt fem måneder før jeg reiser hjem og tar lappen. ;)

5947907[/snapback]

 

Kjempefornuftig! :)

 

Mange unge ødelegger for seg selv ved å ikke gjøre noe som helst i ett helt år. Ikke jobbe og ikke lære noe.

Lenke til kommentar
Kan du arabisk fra før av? Jeg hadde en kjæreste som hadde arabisk på universitetet, og etter tre år (pluss et halvt års opphold) kan de fremdeles ikke mye arabisk.

5947912[/snapback]

Jeg kan skrive og snakke arabisk som en åtteåring, altså ikke det mest avanserte vokabularet du kan tenke deg. Jeg er veldig flink til å lære meg språk fort, og jeg skal jo bo hos familien min i Egypt som kan null norsk eller engelsk, tror det vil forskynde læringsprosessen. ;)

 

Snittleif: Ja, er halvt.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...