danielsn Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 SOMMEERRFERIEEEE!!! ....har vi hatt siden fredag. Det hr vi og Tror ikke jeg har veert så glad i hele år Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 G'day whorez. I dag må jeg komme meg ut. Bah. Siste episode av LOST også. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Jaaaaaaaaaa! Jeg får disken jeg bestilte i dag! 250 gig ekstra på lanet i kveld HAPPY DAYS! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Wuhu, så ble det endelig sommerferie på Veronica også Kjeder meg... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 I morgen flyr jeg til London og skal se litt god-sport!! Gleder meg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 I morgen skal jeg gjøre ikke noe! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Det er planen min for i dag... Men jeg ser det er litt skittent under sengen, tror jeg bør støvsuge. Hater skitt og lort. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 I morgen skal jeg gjøre ingenting og i dag skal jeg grave fiberoptisk inn til årt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Det er planen min for i dag... Men jeg ser det er litt skittent under sengen, tror jeg bør støvsuge. Hater skitt og lort. Du støvsuger jo hver dag sa du, rekker det å bli skittent altså? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Det er planen min for i dag... Men jeg ser det er litt skittent under sengen, tror jeg bør støvsuge. Hater skitt og lort. Du støvsuger jo hver dag sa du, rekker det å bli skittent altså? Mamma støvsuger oppholdsrom og entre og hall hver dag. Rommet mitt tar jeg selv annehver dag. Tok i går, men tydeligvis litt for overfladisk. Siden vår kjære vaskehjelp drog på sommerferie så må vi klare alt selv nå... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Siden vår kjære vaskehjelp drog på sommerferie så må vi klare alt selv nå... Skal ikke være lett, nei... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Siden vår kjære vaskehjelp drog på sommerferie så må vi klare alt selv nå... Skal ikke være lett, nei... Hun tar liksom og vasker skikkelig grundig en gang i uken, men det har det ikke litt nå.. Og det var tydelig, skal rydde litt nå tenker jeg, og få støvsuget og trøket støv. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Da er all skoleting ferdig, skal bare på avslutningsting i morra. Det blir nok grandis på meg i dag. Livet er herlig. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Støvsuge hver dag og annenhver dag osv! Skal ikke røpe hvor ofte(sjelden) jeg støvsuger... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Det er alt for lite tennis på norsk TV. Så gjennom TV2-sporten for de siste dagene, ingen nevner tennis... Og det mens vi har en stor turnering i gang... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Støvsuge hver dag og annenhver dag osv! Skal ikke røpe hvor ofte(sjelden) jeg støvsuger... Du kommer til å ende opp med atsma. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) SOMMEERRFERIEEEE!!! ....har vi hatt siden fredag. Det har vel de fleste hatt, om ikke tidligere. Det er bare min hore skole som starter sommerferien mye senere enn "alle" andre skoler. edit: JoachimR, det er Norge vi lever i.. Endret 22. juni 2005 av Stish Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Støvsuge hver dag og annenhver dag osv! Skal ikke røpe hvor ofte(sjelden) jeg støvsuger... Du kommer til å ende opp med atsma. omvendt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Støvsuge hver dag og annenhver dag osv! Skal ikke røpe hvor ofte(sjelden) jeg støvsuger... Du kommer til å ende opp med atsma. omvendt Eh, atsma av å ha det rent rundt seg? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Støvsuge hver dag og annenhver dag osv! Skal ikke røpe hvor ofte(sjelden) jeg støvsuger... Du kommer til å ende opp med atsma. litt astma skader ingen. hmm pc'en begynte å pipe.. høy temperaturvarsling mon tro.. Hadde vist vifta på minimum her.. jaja *System - Live in Milano* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg