Dahl Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Bwahaha!! Folk i USA er faen ikke bare dumme da!! CNN.com 5946007[/snapback] Én amerikaner = amerikanere generelt? PLZ. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Alle dere generaliserer! Jævla raddiser hele gjengen! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 ...Og siden når begynnte Skarstad å bry seg om punktum? 5946017[/snapback] Tja, siden jeg ble født. PS: "Begynte". Lenke til kommentar
Seether Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Setheer - Fordi du er jente? *ristepåhodet* 5945897[/snapback] Tøyser du? enten er du veldig dum, sjåvinistisk eller kanskje begge deler. 5945923[/snapback] Vanskelig å være grisegutt når man er jente er det ikke? 5946016[/snapback] oi, beklager. Tenkte på noe helt annet her. sorry Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Please, la oss slippe deres grammatikksnakk her. Dere, altså. Hrmpf. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) WOOOO, EIFFEL 65! 5946039[/snapback] *sette på* ganske kompliserte tekster: "Move Your Body" Work your mind mind Work your body move your mind Move your mind mind Work your body body Work your mind mind Work your body move your mind Move your mind mind Work your body move your Move your body, Every everybody. Move your body, Come on now everybody. Move your body, move your body. Everybody come on now everybody. You want to move the world, Start with your body. Yo, come on you gotta start with something. If you wanna move your mind, Just move your body. Move your mind, move your mind, It's gonna cost you nothing. You want to move someone, Start with your body. Yo come on and try to move somebody. If you wanna move alone, Then everybody will move along with you. Endret 18. april 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Alle dere generaliserer! Jævla raddiser hele gjengen! 5946030[/snapback] Hele gjengen? Ja, jeg vet du tenkte over det, din godtøs. Natta! I morgen skal jeg prøve å komme meg opp så jeg får laget sitronte før jeg drar skolen. Et annet mål er å klare å stå opp. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Please, la oss slippe deres grammatikksnakk her. Dere, altså. Hrmpf. 5946041[/snapback] Det var rette ræva som dreit. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Alle dere generaliserer! Jævla raddiser hele gjengen! 5946030[/snapback] Alle som heter fredrikrb på dette forumet suger. Truth. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98241 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Alle dere generaliserer! Jævla raddiser hele gjengen! 5946030[/snapback] Alle som heter fredrikrb på dette forumet suger. 5946082[/snapback] Er han god da? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Alle dere generaliserer! Jævla raddiser hele gjengen! 5946030[/snapback] Alle som heter fredrikrb på dette forumet suger. 5946082[/snapback] Pix plix! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 *sukk*Et lite hint; idiotiske generaliseringer er ikke den beste måten å fornærme andre, man skyter seg litt i foten. 5946014[/snapback] Var kanskje litt dumt sagt da *skyte seg selv i foten* Én amerikaner = amerikanere generelt? PLZ. 5946025[/snapback] Beklager, stygg uvane jeg har fått meg med å generalisere amerikanere Alle dere generaliserer! Jævla raddiser hele gjengen! 5946030[/snapback] Raddis nei. Det er jeg nok ikke, er nok bare wanna-be raddis Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Er han god da? Ja. Endret 18. april 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 *sette på* ganske kompliserte tekster: "Move Your Body" Work your mind mind Work your body move your mind Move your mind mind Work your body body Work your mind mind Work your body move your mind Move your mind mind Work your body move your Move your body, Every everybody. Move your body, Come on now everybody. Move your body, move your body. Everybody come on now everybody. You want to move the world, Start with your body. Yo, come on you gotta start with something. If you wanna move your mind, Just move your body. Move your mind, move your mind, It's gonna cost you nothing. You want to move someone, Start with your body. Yo come on and try to move somebody. If you wanna move alone, Then everybody will move along with you. 5946043[/snapback] Neineinei, Brightly Shines! You used to hide behind a wall The part of you nobody knows No one ever saw it And your flower deep down in the sea Full of colors deep indeed No one ever saw it before No one ever saw it before Your shine is leaving you alone Just put your trust in who you are, in who you are Why can't you see it There is a light that brightly shines inside your head There is a light that brightly shines, that brightly shines Inside yourself Why can't you see it There is a light that brightly shines inside your head There is a light that brightly shines, that brightly shines Inside yourself You used to hide behind a wall The part of you nobody knows No one ever saw it And your flower deep down in the sea Full of colors deep indeed No one ever saw it before No one ever saw it before Your shine is leaving you alone Just put your trust in who you are, in who you are Why can't you see it There is a light that brightly shines inside your head There is a light that brightly shines, that brightly shines Inside yourself Why can't you see it There is a light that brightly shines inside your head There is a light that brightly shines, that brightly shines Inside yourself Why can't you see it There is a light that brightly shines inside your head There is a light that brightly shines that brightly shines Inside yourself Why can't you see it There is a light that brightly shines inside your head There is a light that brightly shines that brightly shines Inside yourself Emo-dance-musikk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98241 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er han god da? Ja. 5946095[/snapback] Som om du vet det. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Liek phun Noen som trenger dette da? Er nok mye trengt her på forumet http://www.itavisen.no/php/art.php?id=299890 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Som om du vet det. Jeg vet alt mellom himmel og huset mitt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98241 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Sikkert.;D Natta alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg