PlatinumFlyer Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Åja, men DA rettferdiggjør det jo alt. Sa ikke det da... *oppgitt* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Men du gir uttrykk for det. Synes det er kjempedårlig gjort av deg overfor Stine, når du vet hun ikke liker det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Tror vi setter strek nå jeg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Joachim greiene minner meg om enkelte episoder av DALLAS eller DYNASTIET! :!: Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg hadde jo ikke hatt noen å kose med siden søndag jo! Å, herre. Søndag? Siden SØNDAG? Det er to dager det Joachimgutten min. Jeg er kosesyke jeg og, men jeg har da søren meg klart meg siden forrige fredag uten kos. Jeg er ganske sikker på at du klarer deg helt til Stine kommer hjem. Skal gi meg nå. Hvis du vil ha noen kloke råd, legg meg til på MSN, eventulet Pm.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Dere har ingenting å klage på. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Dere har ingenting å klage på. Ikke du heller! Fikk du ikke nok kos av meg igår? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Dere har ingenting å klage på. Second that. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Dere har ingenting å klage på. Ikke du heller! Fikk du ikke nok kos av meg igår? *få stygge bilder i hodet* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Da er heg hjemme. Litt påvirket - ikke mye. Skjedd noe ikveld? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Joachim greiene minner meg om enkelte episoder av DALLAS eller DYNASTIET! :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Dere har ingenting å klage på. Ikke du heller! Fikk du ikke nok kos av meg igår? *få stygge bilder i hodet* Ja det ble litt brutalt! Slik drev eg å pumpet på deg: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=167871&st=7500# Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Seriøst..øl renner rett igjennom meg.... *tømme nr.3* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Hmm.. Vurderer om jeg burde gå og legge meg. Typen stakk akkurat, han har avisjobb og bor tre kvarters kjøring unna meg og begynner kvart over tre Tror han kommer tilbake igjen i sju tida for å sove med meg da Får vel kkubbe nå, sov godt alle sammen! =) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Hmm.. Vurderer om jeg burde gå og legge meg. Typen stakk akkurat, han har avisjobb og bor tre kvarters kjøring unna meg og begynner kvart over tre Tror han kommer tilbake igjen i sju tida for å sove med meg da Får vel kkubbe nå, sov godt alle sammen! =) Hva skjedde med nedlastingen? Snowpus, gjorde jeg? Trodde ikke du svarte på koseposten min, jeg. Endret 22. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Hmm.. Vurderer om jeg burde gå og legge meg. Typen stakk akkurat, han har avisjobb og bor tre kvarters kjøring unna meg og begynner kvart over tre Tror han kommer tilbake igjen i sju tida for å sove med meg da Får vel kkubbe nå, sov godt alle sammen! =) Vi snakker vel forsatt om Dr.x? Right? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Ifølge signaturen til Dr.X, ja. Jeg legger meg nå... God natt! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Overtrøtt er en fantastisk tilstand. Aldri har Simpsons vært bedre, og aldri har online tegneserier vært morsommere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Overtrøtt er en fantastisk tilstand. Aldri har Simpsons vært bedre, og aldri har online tegneserier vært morsommere. Din fitte treging...har du sendt ut regningene?? Skal stikke på jobb jeg, så hjem og vente på pappa og pc'en min Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2005 Forb.... Møkka naboer ett eller annet sted som driver og borrer og hamrer! Fikk ikke sove mer pga støyet så nå sitter eg her og er uber cranky. Jaja får ta hevn og spille høy musikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg