Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pingler! OT-baren: 5633 poster / 61% av denne brukeres innlegg

5942207[/snapback]

Pussy! Ot-baren: 8877 poster / 77% av denne brukeres innlegg.

 

 

I dag var jeg hos kiropraktoren, hun knakk meg noen steder, 2 måneder siden sist. Å det var så deilig, jeg kunne voldtatt henne. Men da hadde jeg blitt anmeldt for overfall og voldtekt.

Lenke til kommentar
Hvordan har det vært å være på job/skole i dag da?Første dag etter påskeferien...Jeg har vært hjemme og slappet av og tenkt på alle dere som har jobbet hardt i dag :tease:

5942397[/snapback]

Helt jæv**.. Stå opp tidlig, spise rask frokost uten drikke og smøre og ingen matpakke, misse bussen, tro man må sykle 4 km, bli hentet av muttra, komme på skolen, og det første lærertrynet du ser er den værste lærern på skolen!

 

Drittdag.

 

Dere andre? :)

Lenke til kommentar
Hvordan har det vært å være på job/skole i dag da?Første dag etter påskeferien...Jeg har vært hjemme og slappet av og tenkt på alle dere som har jobbet hardt i dag :tease:

5942397[/snapback]

Helt jæv**.. Stå opp tidlig, spise rask frokost uten drikke og smøre og ingen matpakke, misse bussen, tro man må sykle 4 km, bli hentet av muttra, komme på skolen, og det første lærertrynet du ser er den værste lærern på skolen!

 

Drittdag.

 

Dere andre? :)

5942424[/snapback]

Fantastisk dag, fikk prata med klassekamerater og spist en hammburger, vært hos kiropraktoren. Ah, heeeeeeeeerlig.

EDIT; Bundy er klad!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...