Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personangrep er hele gleden med dette forumet.

5941953[/snapback]

 

Synes du? :blush:

 

Jeg skal være ærlig å innrømme at det var godt at folk sa imot henne da hun var usaklig og ekkel mot meg for en tid tilbake, og om noen gjør noe dumt så vær så god.

 

Men alle gjør dumme ting, og man skal kunne glemme og gå videre. Tenk om det var du som ikke kunne si noe i SO4 uten at folk kom med usaklige kommentarer.. hadde ikke det gjort litt vondt?

 

Jeg er glad jeg er ganske ydmyk av meg. Om jeg driter på draget innrømmer jeg det heller framfor å ro i en evighet. Så håper jeg slipper å bli angrepet så mye :innocent:

Lenke til kommentar
Personangrep er hele gleden med dette forumet.

5941953[/snapback]

Men kun i begrensede perioder synes jeg. Man må ikke fryse folk helt ut, for da kan man jo ikke angripe dem igjen.

5941971[/snapback]

 

Veldig sant. Derfor krever det årlang erfaring å kunne bryte ned et person på mest effektivt vis, uten å ødelegge for fremtidig sjikane.

 

Til LC: Blir du harselert med har du gjort noe galt.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
SO4 ødelegger hele OT-Baren.

Som oftest klarer folk å holde en respektabel tone i tråder som omhandler et litt mer seriøst innhold, her inne... Er saken en helt annen.

 

Jeg ser også frem til å bli fryst ut nå, grunnet mine uttalelser.  :D

5942005[/snapback]

 

Brenn. :)

Lenke til kommentar
SO4 ødelegger hele OT-Baren.

Som oftest klarer folk å holde en respektabel tone i tråder som omhandler et litt mer seriøst innhold, her inne... Er saken en helt annen.

 

Jeg ser også frem til å bli fryst ut nå, grunnet mine uttalelser.  :D

5942005[/snapback]

SO4 gjør at folk kan plage hverandre uten at det går utover andre tråder. Derfor er den bra for søppel.

Lenke til kommentar
SO4 ødelegger hele OT-Baren.

Som oftest klarer folk å holde en respektabel tone i tråder som omhandler et litt mer seriøst innhold, her inne... Er saken en helt annen.

 

Jeg ser også frem til å bli fryst ut nå, grunnet mine uttalelser.  :D

5942005[/snapback]

Farth zu Hell. :green:

Lenke til kommentar

Men den spøkete røde tråden som går gjennom SO4 gjør at personangrep ofte kan tas for en spøk, noe som slettes ikke er en bra ting. Derfor er det optimale å sette inn destruktive nådesstøt kamuflert i generelt pisspreik, gjerne med en viss relevanse til tråden det hele foregår i.

Lenke til kommentar
Men den spøkete røde tråden som går gjennom SO4 gjør at personangrep ofte kan tas for en spøk, noe som slettes ikke er en bra ting. Derfor er det optimale å sette inn destruktive nådesstøt kamuflert i generelt pisspreik, gjerne med en viss relevanse til tråden det hele foregår i.

5942023[/snapback]

Personangrepene her er ofte så kreative at det er vanskelig å ta dem alvorlig. :p

Lenke til kommentar
Er det noen her som joina forumet kun pga Off Topic delen?

 

EDIT: *host* lurer når jeg ser slik

 

Mest aktiv i OT-baren

( 524 poster / 97% av denne brukeres innlegg )

5941233[/snapback]

Nei, men som Hrisebro sier, når jeg oppdaget den er jeg nesten ikke i resten av forumet ;) Har postet 200 poster siden jeg oppdaget Offtopic ( 3-4 mnd siden) og 1400-1500 i Offtopic) :blush:

 

 

 

 

Første dag med skole var godt, faktisk. Denne påsken har jeg vært lite sosial :/

5941928[/snapback]

Second that :)

 

 

Da var besøket gått. :)

 

Fikk miksa filmen deres også.

5941955[/snapback]

Film også? Finner jeg den på pussytorrents.org i morgen da?

 

 

Darn, jeg fant nettopp ut at jeg er den som er på 55. plass i SO4 (Antall poster) :D

 

"I'll find my way to the top"

5941994[/snapback]

Jeg er på 20. plass

:blush:

Lenke til kommentar
OT-baren

( 1523 poster / 47% av denne brukeres innlegg )

 

Dette er meg. Det meste har kommet etter november sist år.

 

Det kaller jeg horeri. :p

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...