Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ligger i senga mi å hører musikk. Orket ikke skole. Er sliten og lei.

5940989[/snapback]

Samme her. Jeg dro heller til kirken min, konsertpaleet. Godt å slappe av i en tom kinosal.

5941796[/snapback]

Det hørtes utrolig behagelig ut.

Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde hatt et sted som bare var mitt, et sted stort nok for egoet mitt.

Lenke til kommentar
Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde hatt et sted som bare var mitt, et sted stort nok for egoet mitt.

5941876[/snapback]

Det er lett å finne. Jeg har mitt oppe ved Lianvannet. (Ikke våg å ta det fra meg.) Er på noen berg under ett tre. Utrolig deilig og avslappende og sitte der, høre på musikk og være alene.

Edit: fiksa quote.

Endret av Rome
Lenke til kommentar
Får si gratulerer med dagen jeg da cre8ive.

5941843[/snapback]

forræder :hrm:

5941852[/snapback]

Hey, man trenger jo igrunn ikke å være slem med henne... Synes å huske at folk var litt frekke med deg for ikke så lenge siden, og det var vel igrunn ikke så kjekt?

Alle fortjener en sjangse til :)

5941921[/snapback]

du og den gleden din :hrm: men OK, hater ingen her inne jeg :D

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Får si gratulerer med dagen jeg da cre8ive.

5941843[/snapback]

forræder :hrm:

5941852[/snapback]

Hey, man trenger jo igrunn ikke å være slem med henne... Synes å huske at folk var litt frekke med deg for ikke så lenge siden, og det var vel igrunn ikke så kjekt?

Alle fortjener en sjangse til :)

5941921[/snapback]

du og den gleden din :hrm: men OK, hater ingen her inne jeg

5941934[/snapback]

Jeg sier det bare for å kunne bruke det til min fordel dersom noen skulle gå til personangrep mot meg i fremtiden ;) Om det er noen man ikke liker så godt kan man heller la være å svare framfor å være "frekk". Det er greit å være uenig med noe noen skriver i en diskusjon, men jeg synes ikke det er greit å komme med frekke bemerkninger helt uten videre.

Ingen kritikk mot deg, ytrer bare meninger :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...