Anette_ Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Anette, jeg er kjempeglad i kjæresten min, tror til og med elsker er et passende ord... Jeg vil henne alt det beste, men jeg blir litt tom uten kos og sånn... Hvis du vil henne det beste så setter du til side dine behov for hennes skyld, hvis du elsker henne så er det helt sikkert verdt det =) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 De "klår" jo på meg også!! Prøv å si dette neste gang: "Vennligst ikke gjør det, jeg har kjæreste" funker vær gang Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 De "klår" jo på meg også!! Prøv å si dette neste gang: "Vennligst ikke gjør det, jeg har kjæreste" funker vær gang Jeg tror liksom de vet det TEMMELIG godt... Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg tror liksom de vet det TEMMELIG godt... Hvorfor koser de med deg da? Eller er det bare "sånn dere gjør"? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 De "klår" jo på meg også!! Prøv å si dette neste gang: "Vennligst ikke gjør det, jeg har kjæreste" funker vær gang Jeg tror liksom de vet det TEMMELIG godt... Så snille veninnene dine er da (mot dama di) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg tror liksom de vet det TEMMELIG godt... Hvorfor koser de med deg da? Eller er det bare "sånn dere gjør"? Ja.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 For en teit ting å gjøre. Now playing: DJ Pulse - Listen To Your Heart <-- passer tittelen litt? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Ja.. Og dette godtar Stine? Syns hun det er greit? Syns du det er greit at hun kanskje ligger og stryker en av sine guttevenner på bena og lårene? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Now playing: Dream Theater - Pull me Under Wrrrawr. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Ja.. Og dette godtar Stine? Syns hun det er greit? Syns du det er greit at hun kanskje ligger og stryker en av sine guttevenner på bena og lårene? Nei, men Stine vil forstå, siden jeg fortalte det først... Er mye verre hvis sensasjonslystne jenter bare "jeg har noen bilder av Jocke i fanget til en annen jente"... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Ja.. Og dette godtar Stine? Syns hun det er greit? Syns du det er greit at hun kanskje ligger og stryker en av sine guttevenner på bena og lårene? Nei, men Stine vil forstå, siden jeg fortalte det først... Er mye verre hvis sensasjonslystne jenter bare "jeg har noen bilder av Jocke i fanget til en annen jente"... Forstå enda en gang? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Now Playing: Joe Satriani - Summer Song Hasta la vista, baby Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg tar kvelden. God natt Lenke til kommentar
gsn Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Stine hørtes ut som en veldig ålreit jente! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Stine hørtes ut som en veldig ålreit jente! Absolutt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Det må hun være, for å godta det her. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Vi er så utrolig glad i hverandre fredrikvennen!! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Vi er så utrolig glad i hverandre fredrikvennen!! Og derfor må du kose på andre? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Vi er så utrolig glad i hverandre fredrikvennen!! Og derfor må du kose på andre? Jeg hadde jo ikke hatt noen å kose med siden søndag jo! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Åja, men DA rettferdiggjør det jo alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg