Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skogli snakker om seg selv i 3. person. Seether syntes at det er rart :p

5938871[/snapback]

:wee: Synes det er gøy å snakke om meg selv i 3. person. Får liksom se det fra en annen vinkel da.

 

Gratulerer med ny avatar.

 

Noen som har noe imot at jeg stenger SO4....? :p

5938937[/snapback]

Nei, egentlig ikke. Vi startet bare SO5 da, og da har jeg større sjans for å ligge langt "oppe i rekkene".

 

Steng i vei. Jeg poster aldri her alikevel

5938981[/snapback]

Neida, aldri. Selv ikke den postet der har du skrevet.

NB: Dette er ment som ironi!

:mrgreen:

 

(Hvorfor forbinder jeg det smilefjeset med deg, Ø.B.?)

Lenke til kommentar

jeg og!! fra idag skal jeg jobbe med fotograf.. digg? mjo... men læreren ejg har fått er pingle.. står der og ler hele tiden, snakker ofte "ehm. hvordan skal jeg forklare?".. han har jo jobbet med fotograf i 38år og klarer ikke å forklare hva ordene betyr :S ehm!! har hjulpet av og til med forklaring.. taper.. jeg kan alt fra før liksom.. digital, linse, objektiv, binærtallsystem osv

Endret av fox88
Lenke til kommentar
jeg og!! fra idag skal jeg jobbe med fotograf.. digg? mjo... men læreren ejg har fått er pingle.. står der og ler hele tiden, snakker ofte "ehm. hvordan skal jeg forklare?".. han har jo jobbet med fotograf i 38år og klarer ikke å forklare hva ordene betyr :S ehm!! har hjulpet av og til med forklaring.. taper.. kan alt fra før liksom.. digital, linse, objektiv, binærtallsystem osv

5940829[/snapback]

 

kan jo være at han er usikker på hvor mye dere allerde vet :)

Lenke til kommentar
Woho!

 

Dette suger.. Kjæresten min ligger i koma..  :cry: Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det smerter meg intenst å se henne slik.. Hun bare ligger der.. Jeg føler meg hjelpesløs..

 

Men i morgen skal jeg å se på en donor, og om den er i god stand, så skal jeg få legene til å operere henne.

 

(Med "Kjæreste" mener jeg en 87 Saab 9000 2.0i 16v med defekt girkasse) :p

5940508[/snapback]

Jeg leste "onanere" :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...