Skarstard Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 God natt unger, sov godt og våk... zZZzZZz Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Yei. Skal stå opp om 1 1/2 time. Begynner å bli lyst ute jo. *Lysvåken* Snøen har lagt seg igjen òg... Og eg som skulle hive på igjen alufelgane i morgon.. =( Drithelvete. Edit: Sjå der har folk begynt å køyre på jobb og, ja. KOZLI!.)("&¤"¤/(/¤&% Endret 18. april 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Fri i en uke til + en bil som ikke går = Deprimert meg med pult døgnrytme. YAY!! Er det liv her? :o Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Er det liv her? :o 5940491[/snapback] Nesten. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Woho! Dette suger.. Kjæresten min ligger i koma.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det smerter meg intenst å se henne slik.. Hun bare ligger der.. Jeg føler meg hjelpesløs.. Men i morgen skal jeg å se på en donor, og om den er i god stand, så skal jeg få legene til å operere henne. (Med "Kjæreste" mener jeg en 87 Saab 9000 2.0i 16v med defekt girkasse) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Din tøs, du lurte meg et par sekunder der. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Hehe.. Mange som stusser når jeg forteller det der Får håpe den delebilen er i god stand.. Isåfall kan dette bli ganske så lærerikt for unge meg.. Det som skal byttes er: Motor - Ikke nødvendig, men gått jævla langt. Girkasse - Meget nødvendig, gamle er defekt. Frontrute - Stor sprekk, ikke noe uberviktig, men hvorfor ikke? Frontfanger - Ikke noe stor sak, men en liten glippe etter at jeg flisa av veien. Bensinpumpe - Den som står i nå lager en helvettes summelyd Greier ikke tenke på mer nå.. Men dette kan bli intersant.. Jeg vil bare at hun skal leve igjen... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Skjønner deg godt. Jeg vil ha en Hilux jeg. Lei av min Hyundai Accent. Kjedelig med 75hk. Men bilen går hvertfall da. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Ja noen er heldige.. Trenger ikke hilux.. 1989 Pajero med heving og 33 toms dekk får deg LANGT oppover fjellsiden.. Tro meg. Har noen kompiser som driver "Vesterålens Offroaders". Dæven steike så morsomt det er å pløye seg gjennom skauen og opp fjellsiden Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Jeg har bare en ting for Hilux. Men får se hva det blir til. En Pajero høres bra ut det også. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Kjørecomfort å sånt er bare å glemme i de bilene.. Men fy faen så morsomt det er å kjøre i terrenget med de.. Husker jeg kjørte RUNDT et naust en gang.. Altså, ut i vannet, rundt og opp igjen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Comfort er det ikke sååå veldig mye av i bilen min nå uansett. Har en liten topp på eiendomen min her. Der skal jeg parkere min Hilux/Pajero når jeg får en. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Haha! Høres bra ut Hvorfor sover jeg ikke nå? :o Klokka er faen meg 7... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Mhm. Nei si det. Nettopp kommet hjem fra jobb jeg, stikker på Easy24 nå. Trenger noe brødmat. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Kos deg da FJORTENTEGN ZOMG TEH RULEZ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Lenge siden jeg sist postet her. Og med det mener jeg en uke. Det sier kanskje litt. Anyway, døgnrytmen fra TG har ødelagt meg helt, så jeg utsetter ferien en ekstra dag. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Og tilstanden man er i etter TG, som tilsvarer nitten tonn tunge øyenlokk, konstant sprengte blodkar på øynene og en narkotikarus vel verdt en medalje, er grunnen til at jeg droppa TG i år Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 Frontrute - Stor sprekk, ikke noe uberviktig, men hvorfor ikke? 5940512[/snapback] Gled deg Frontruter kan være et helvete å få av hele, så jeg anbefaler deg og å av på delebilen først. Sånn i tilfelle. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 morn! digg å våkne idag.. er på skolen nu, helt våken.. Sommer har kommet ja Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. april 2006 Rapporter Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Og tilstanden man er i etter TG, som tilsvarer nitten tonn tunge øyenlokk, konstant sprengte blodkar på øynene og en narkotikarus vel verdt en medalje, er grunnen til at jeg droppa TG i år 5940560[/snapback] Er jo bare å sove nok. Selv sov jeg 8 timer vær natt på årets TG. Beste TG jeg har vært på. Fyllesjuk på TG er dog ikke noe særlig moro. Edit: Faen så bra Bob Dylan er. Endret 18. april 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg