Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yei. Skal stå opp om 1 1/2 time. :)

Begynner å bli lyst ute jo. *Lysvåken*

Snøen har lagt seg igjen òg... Og eg som skulle hive på igjen alufelgane i morgon.. =( Drithelvete.

Edit: Sjå der har folk begynt å køyre på jobb og, ja. :)

KOZLI!.)("&¤"¤/(/¤&%

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Woho!

Dette suger.. Kjæresten min ligger i koma.. :cry: Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det smerter meg intenst å se henne slik.. Hun bare ligger der.. Jeg føler meg hjelpesløs..

Men i morgen skal jeg å se på en donor, og om den er i god stand, så skal jeg få legene til å operere henne.

(Med "Kjæreste" mener jeg en 87 Saab 9000 2.0i 16v med defekt girkasse) :p

Lenke til kommentar

Hehe.. Mange som stusser når jeg forteller det der :)

Får håpe den delebilen er i god stand.. Isåfall kan dette bli ganske så lærerikt for unge meg.. Det som skal byttes er:

Motor - Ikke nødvendig, men gått jævla langt.

Girkasse - Meget nødvendig, gamle er defekt.

Frontrute - Stor sprekk, ikke noe uberviktig, men hvorfor ikke?

Frontfanger - Ikke noe stor sak, men en liten glippe etter at jeg flisa av veien.

Bensinpumpe - Den som står i nå lager en helvettes summelyd

Greier ikke tenke på mer nå.. Men dette kan bli intersant.. Jeg vil bare at hun skal leve igjen... :cry:

Lenke til kommentar

Ja noen er heldige.. :p

Trenger ikke hilux.. 1989 Pajero med heving og 33 toms dekk får deg LANGT oppover fjellsiden.. Tro meg. Har noen kompiser som driver "Vesterålens Offroaders". Dæven steike så morsomt det er å pløye seg gjennom skauen og opp fjellsiden :)

Lenke til kommentar
Og tilstanden man er i etter TG, som tilsvarer nitten tonn tunge øyenlokk, konstant sprengte blodkar på øynene og en narkotikarus vel verdt en medalje, er grunnen til at jeg droppa TG i år :)

5940560[/snapback]

Er jo bare å sove nok. Selv sov jeg 8 timer vær natt på årets TG. Beste TG jeg har vært på. Fyllesjuk på TG er dog ikke noe særlig moro.

Edit: Faen så bra Bob Dylan er.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...