Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yei. Skal stå opp om 1 1/2 time. :)

Begynner å bli lyst ute jo. *Lysvåken*

 

Snøen har lagt seg igjen òg... Og eg som skulle hive på igjen alufelgane i morgon.. =( Drithelvete.

 

Edit: Sjå der har folk begynt å køyre på jobb og, ja. :)

KOZLI!.)("&¤"¤/(/¤&%

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Woho!

 

Dette suger.. Kjæresten min ligger i koma.. :cry: Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det smerter meg intenst å se henne slik.. Hun bare ligger der.. Jeg føler meg hjelpesløs..

 

Men i morgen skal jeg å se på en donor, og om den er i god stand, så skal jeg få legene til å operere henne.

 

(Med "Kjæreste" mener jeg en 87 Saab 9000 2.0i 16v med defekt girkasse) :p

Lenke til kommentar

Hehe.. Mange som stusser når jeg forteller det der :)

 

Får håpe den delebilen er i god stand.. Isåfall kan dette bli ganske så lærerikt for unge meg.. Det som skal byttes er:

 

Motor - Ikke nødvendig, men gått jævla langt.

Girkasse - Meget nødvendig, gamle er defekt.

Frontrute - Stor sprekk, ikke noe uberviktig, men hvorfor ikke?

Frontfanger - Ikke noe stor sak, men en liten glippe etter at jeg flisa av veien.

Bensinpumpe - Den som står i nå lager en helvettes summelyd

 

Greier ikke tenke på mer nå.. Men dette kan bli intersant.. Jeg vil bare at hun skal leve igjen... :cry:

Lenke til kommentar
Og tilstanden man er i etter TG, som tilsvarer nitten tonn tunge øyenlokk, konstant sprengte blodkar på øynene og en narkotikarus vel verdt en medalje, er grunnen til at jeg droppa TG i år :)

5940560[/snapback]

 

Er jo bare å sove nok. Selv sov jeg 8 timer vær natt på årets TG. Beste TG jeg har vært på. Fyllesjuk på TG er dog ikke noe særlig moro.

 

Edit: Faen så bra Bob Dylan er.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...