Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lå i fanget til en jente, ikke motsatt liksom.

Men du hadde vel fortsatt ikke likt det om hun hadde gjort det samme?

Forstod jeg dette riktig: Du har ikke hatt sex med hun blondinen, men forrige uke hadde du sex med noen andre an kjæresten din?

Jeg trodde dere bodde såpass nærme hverandre og at du var såpass fornøyd med og glad i henne at du ikke trengte å være utro.

Jaja, personlig har jeg svært liten respekt for gutter ( og seff jenter) som er utro.

Lenke til kommentar
Jeg lå i fanget til en jente, ikke motsatt liksom.

Men du hadde vel fortsatt ikke likt det om hun hadde gjort det samme?

Forstod jeg dette riktig: Du har ikke hatt sex med hun blondinen, men forrige uke hadde du sex med noen andre an kjæresten din?

Jeg trodde dere bodde såpass nærme hverandre og at du var såpass fornøyd med og glad i henne at du ikke trengte å være utro.

Jaja, personlig har jeg svært liten respekt for gutter ( og seff jenter) som er utro.

Altså, jeg hadde ikke sex med noen, vi lå under et teppe og koste på offentlig sted. Kun stryking opp låret liksom.

Forrige uke så, ja, liksom... Jeg vet ikke helt hva vi skal si, det var jo liksom litt ytterligere kosing, men det var også bare med en annen vennine. Jeg må få kosemeg med vennene mine?

Stine bor i Bærum, ca 10-15 min fra meg med bil... Men hun er i Nassau nå... Savner henne og holder kontakt på mobil liksom, savner henne skikkelig, selvom hun drog på mandag...

Lenke til kommentar

Men altså, du har vel litt selvbeherskelse?

Hadde det handlet om tlfredsstillelese av seksuelle behov så hadde jeg skjønt at du kanskje hadde hatt litt problemer med å holde deg på matten, men når det bare handler om å klå så synes jeg det er lavmål av deg å drive å skulle klå på alle venninende dine bare ford hun er på ferie.

Men det er min mening da.

Lenke til kommentar

De "klår" jo på meg også!! Og jeg trenger kos! Og litt seksuell tilfredstillelse... Men jeg fikk så dårlig samvitighet etter det forrige uke at det skal jeg la være...

Anette, jeg er kjempeglad i kjæresten min, tror til og med elsker er et passende ord... Jeg vil henne alt det beste, men jeg blir litt tom uten kos og sånn...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...