Staalkontroll Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 /[etallica' date=22/06/2005 : 00:22] Hey...Akkurat samme som jeg har... Har null ide fra hvor jeg har fått den fra, fant den på loftet for 1 år siden Står på maks nå Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 We love them all. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Hey...Akkurat samme som jeg har... Har null ide fra hvor jeg har fått den fra, fant den på loftet for 1 år siden Står på maks nå Wilfa, to hastigheter.. Beroligende lyd lager den også Endret 21. juni 2005 av ]/[etallica Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg lå i fanget til en jente, ikke motsatt liksom. Men du hadde vel fortsatt ikke likt det om hun hadde gjort det samme? Forstod jeg dette riktig: Du har ikke hatt sex med hun blondinen, men forrige uke hadde du sex med noen andre an kjæresten din? Jeg trodde dere bodde såpass nærme hverandre og at du var såpass fornøyd med og glad i henne at du ikke trengte å være utro. Jaja, personlig har jeg svært liten respekt for gutter ( og seff jenter) som er utro. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Hva skjedde med Viasat nå a? (Artig: Broren min gikk i søvne. Kom ut i gangen og sa "Sorry, jeg skal tørke opp."...) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 (Artig: Broren min gikk i søvne. Kom ut i gangen og sa "Sorry, jeg skal tørke opp."...) Lurer på hva han skal tørke opp Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Ugh. Laus mage. Div sauser og lukter her nå ja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Ugh. Laus mage. Div sauser og lukter her nå ja. Man mustard! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg lå i fanget til en jente, ikke motsatt liksom. Men du hadde vel fortsatt ikke likt det om hun hadde gjort det samme? Forstod jeg dette riktig: Du har ikke hatt sex med hun blondinen, men forrige uke hadde du sex med noen andre an kjæresten din? Jeg trodde dere bodde såpass nærme hverandre og at du var såpass fornøyd med og glad i henne at du ikke trengte å være utro. Jaja, personlig har jeg svært liten respekt for gutter ( og seff jenter) som er utro. Altså, jeg hadde ikke sex med noen, vi lå under et teppe og koste på offentlig sted. Kun stryking opp låret liksom. Forrige uke så, ja, liksom... Jeg vet ikke helt hva vi skal si, det var jo liksom litt ytterligere kosing, men det var også bare med en annen vennine. Jeg må få kosemeg med vennene mine? Stine bor i Bærum, ca 10-15 min fra meg med bil... Men hun er i Nassau nå... Savner henne og holder kontakt på mobil liksom, savner henne skikkelig, selvom hun drog på mandag... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Joachim, herregud... Du MÅ ikke kose deg med vennene dine, nei, ikke på den måten... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Joachim, herregud... Du MÅ ikke kose deg med vennene dine, nei, ikke på den måten... Hvem skal jeg kose med da? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Våger jeg å sprette en øl til? EDIT: Joachim trykk her så er problemet ditt løst...regner med penger ikke er noe problem Endret 21. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 (Artig: Broren min gikk i søvne. Kom ut i gangen og sa "Sorry, jeg skal tørke opp."...) Lurer på hva han skal tørke opp Gutten er 11 år OBS! OBS! Ikke trykk flere enn en gang på svar-knappen! Ueland fikser på forumservern i kveld, derfor er det ustabilt. OBS! OBS! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg får feilmelding, trykker back, trykker post en gang til, feilmelding på nytt, og så går det igjennom. Men noen ganger to... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Joachim, herregud... Du MÅ ikke kose deg med vennene dine, nei, ikke på den måten... Hvem skal jeg kose med da? Stine når hun kommer seg hjem? Utroskap suger mer enn Steffy noen gang kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Men altså, du har vel litt selvbeherskelse? Hadde det handlet om tlfredsstillelese av seksuelle behov så hadde jeg skjønt at du kanskje hadde hatt litt problemer med å holde deg på matten, men når det bare handler om å klå så synes jeg det er lavmål av deg å drive å skulle klå på alle venninende dine bare ford hun er på ferie. Men det er min mening da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Quote: "Why dont you, go outside and play hide, and go fuck your self?" :!: Eller denna. "You want another cup of STUPID, with that?" Mine Fav, quotes :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 De "klår" jo på meg også!! Og jeg trenger kos! Og litt seksuell tilfredstillelse... Men jeg fikk så dårlig samvitighet etter det forrige uke at det skal jeg la være... Anette, jeg er kjempeglad i kjæresten min, tror til og med elsker er et passende ord... Jeg vil henne alt det beste, men jeg blir litt tom uten kos og sånn... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2005 Men det er min mening da. *skrive seg opp* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg