Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrivebøker og tentamener skal i det minste brenne. Alt jeg ikke får penger for. Men jeg har litt dårlig erfaring med å brenne skolebøker, jeg svidde liksom av øyenbrynet til en fyr en gang... :p

5939783[/snapback]

bedre å brenne skolen :evil:

5939788[/snapback]

 

Men den er laget av mur :/

5939803[/snapback]

uff da, sprengstoff?

Lenke til kommentar
Skrivebøker og tentamener skal i det minste brenne. Alt jeg ikke får penger for. Men jeg har litt dårlig erfaring med å brenne skolebøker, jeg svidde liksom av øyenbrynet til en fyr en gang... :p

5939783[/snapback]

bedre å brenne skolen :evil:

5939788[/snapback]

 

Det var noen som tente på en søppelkontainer utenfor ungdommsskolen i byen, og elevene fikk fri de to siste skoledagene før påske. dårlig gjort, kunne ikke idiotene tatt den videregående skolen når de først holdt på!

Lenke til kommentar
Nei, nei, en må være litt mer utspekulert enn det. Jeg vurderer å putte reker inn i gardinstengene. Etter en uke eller to vil lukten være ulevelig, og ingen vil skjønne hvor den kommer fra.

5939832[/snapback]

hehe, den var smart da. tenk åssen det blir i løpet av sommerferien. er ikke lett å oppdage heller

 

uff da, sprengstoff?

5939816[/snapback]

Anarkistens kokebok! En løsning på alt!

 

EDIT: Noen med gode forslag til hvordan jeg kan pine en liten skokk andisser skikkelig i russetiden?

5939838[/snapback]

kaste graut ;)

 

edit: vannpistol med urin :thumbup:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
uff da, sprengstoff?

5939816[/snapback]

Anarkistens kokebok! En løsning på alt!

 

EDIT: Noen med gode forslag til hvordan jeg kan pine en liten skokk andisser skikkelig i russetiden?

5939838[/snapback]

andiser? Mener du andunger her nå eller er jeg helt på jordet? Hvis jeg har rett, finn deg noe på din egen størrelse og pine!!

Lenke til kommentar
Nei, nei, en må være litt mer utspekulert enn det. Jeg vurderer å putte reker inn i gardinstengene. Etter en uke eller to vil lukten være ulevelig, og ingen vil skjønne hvor den kommer fra.

5939832[/snapback]

jeg plasserte en i klasserommet. Det lukta BRA etterhvert. Dette var da i min ungdomstid.

Frister til gjentakelse.. Kanskje bare gå inn på butikker i byen og legge fra meg noe..

Lenke til kommentar
uff da, sprengstoff?

5939816[/snapback]

Anarkistens kokebok! En løsning på alt!

 

EDIT: Noen med gode forslag til hvordan jeg kan pine en liten skokk andisser skikkelig i russetiden?

5939838[/snapback]

andiser? Mener du andunger her nå eller er jeg helt på jordet? Hvis jeg har rett, finn deg noe på din egen størrelse og pine!!

5939848[/snapback]

førstisser=førsteklassinger (GK)

andisser=andreklassinger (VK1)

Lenke til kommentar
hørt dette om reform. betyr det at de til neste år ikke kan velge bort fag som matte,økonomi og naturfag til neste år?

i såfall skal jeg bruke et ord jeg aldri bruker: LOL :!:

suckers :!:

5939846[/snapback]

De slipper økonomi på VG1 (GK), men så vidt jeg har fått med meg velger de ikke enkeltstående fag på VG2 og VG3, men forskjellige fagsett. Mulig jeg har feil, så klart.

Lenke til kommentar
Nei, nei, en må være litt mer utspekulert enn det. Jeg vurderer å putte reker inn i gardinstengene. Etter en uke eller to vil lukten være ulevelig, og ingen vil skjønne hvor den kommer fra.

5939832[/snapback]

jeg plasserte en i klasserommet. Det lukta BRA etterhvert. Dette var da i min ungdomstid.

Frister til gjentakelse.. Kanskje bare gå inn på butikker i byen og legge fra meg noe..

5939853[/snapback]

Vi hadde en flaske appelsinsaft stående i klasserommet på barneskolen fra 3. til 7. klasse :D Den luktet ikke, siden den stod med korken igjen, men den antok en interessant farge etterhvert, og når vi åpnet den og tømte ut, bruste hele saken over og lagde et salig helvete for oss som ikke ønsket nærkontakt med den, men som måtte gjøre dette for å tilfredsstille en ond bergenser av en lærer.

 

EDIT: Tomat-Ulf: As if..

EDIT2: God natt, Ø.B!

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...